Hilla, 19, pukee sellaiset vaatteet kuin itse haluaa!
https://www.iltalehti.fi/keho/a/092886bf-cdbc-49d9-b548-2d9decc4b5e2
Pukeutuu sexysti vain itseään varten. Juu aivan! Ei missään tapauksessa varmaan halua miesten huomiota ;)
Kommentit (494)
Geneerinen 2020-luvun teinityttö perseineen ja törröhuulinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi kaikilta naisilta. Me miehet olemme sikoja. Jos naisilla olisi burkka, niin pystyisimme hillitsemään itsemme. Olen erittäin pahoillani, hävettää nämä miesten kommentit. M28
Ai vain peittämällä ihan kaikki olisi turvassa? Epäilen. Osa miehistä on sen verran pässejä, että loppupeleissä taitaa olla ihan yksi ja hailee mihin pukeutuu. Haluavat pitää oikeutensa kähmiä.
Me miehet olemme paskaa. M28
Niin olettekin!
Hienoa saada teiltä naisilta edes tuon verran arvostusta miehenä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten provosoiva pukeutuminen on seksuaalista häirintää. Miksi naiset ei myönnä sitä, mutta aina syytetään miehiä?! Kait sitä nyt katsoo, kun teini on kassajonossa ihonmyötäisissä housuissa.
Ottakaa naiset vastuu omista teoistanne! ~Mies26
Miten? Naiset eivät legginseistä huolimatta käy päälle ja tule kourimaan. Katsoa saa, muttei koskea, miksi se on vaikea sisäistää?
Osa miehistä klähmii, suurin osa ei. Minkä me sille niiden klähmimisille voimme? Tuomitsemme saunailloissa, vai?
M.48
Olisi sekin parempi kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siperia opettaa tytsyä.
Kyllä mä isänä tuen tuollaista ajattelua tytöillä ja nuorilla naisilla.
Se on oikein ja heillä on vapaus siihen. Tuen koko toimintaa tarvittaessa turvautumalla voimakeinoihin jos tytöt ei saa olla rauhassa. Mulle kelpaa vankilan kuntoisuusloma kourijan tai reipparin hoitelusta. Siperia opettaa niitä jätkiä jotka rikkoo fyysisen koskemattomuuden. Silloin minäkin rikon sen ja tulen rikkomaan paljon muutakin.
T: iskä 45v jolla on saman ikäinen tytär
Viestissä 221/224 mielenvikainen Venäjä-vainoharha taas tulilla. Ei taida olla käsitystäkään etenkään venäläisten naisten pukeutumistyylistä, jos luulet, että siellä nuoret naiset näyttävät babushkoilta katukuvassa. :D Pitääkö se Venäjä oikeasti aina vetää kaikkeen mukaan? Mitä tulee konservatiiviseen pukeutumiseen, näinhän se oli Suomessakin vielä joitain vuosikymmeniä sitten, ja muutenkin sivistysvaltioiden normaali tila on pukeutua vaatimattomasti ja peittävästi vuosituhannesta toiseen. Jos koet, että vaikka naisen stringeissä kulkeminen kadulla on normaalia, esi-isiltäsi (jotka ilmeisesti ovat sinun mielestäsi venäläismäisiä) tulisi hyvinkin kova vastareaktio.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että tänä kesänä mahd. moni nainen tulee raiskatuksi ja seksuaalisesti ahdistelkuksi. Josko sitten osaisivat pukeutua asiallisesti. HAH!
Toivon raiskareille ja ahdistelijoille kivuliasta kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Viestissä 221/224 mielenvikainen Venäjä-vainoharha taas tulilla. Ei taida olla käsitystäkään etenkään venäläisten naisten pukeutumistyylistä, jos luulet, että siellä nuoret naiset näyttävät babushkoilta katukuvassa. :D Pitääkö se Venäjä oikeasti aina vetää kaikkeen mukaan? Mitä tulee konservatiiviseen pukeutumiseen, näinhän se oli Suomessakin vielä joitain vuosikymmeniä sitten, ja muutenkin sivistysvaltioiden normaali tila on pukeutua vaatimattomasti ja peittävästi vuosituhannesta toiseen. Jos koet, että vaikka naisen stringeissä kulkeminen kadulla on normaalia, esi-isiltäsi (jotka ilmeisesti ovat sinun mielestäsi venäläismäisiä) tulisi hyvinkin kova vastareaktio.
Venäjän ystävä paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän ystävä paljastui.
Lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siperia opettaa tytsyä.
Se on oikein ja heillä on vapaus siihen. Tuen koko toimintaa tarvittaessa turvautumalla voimakeinoihin jos tytöt ei saa olla rauhassa. Mulle kelpaa vankilan kuntoisuusloma kourijan tai reipparin hoitelusta. Siperia opettaa niitä jätkiä jotka rikkoo fyysisen koskemattomuuden. Silloin minäkin rikon sen ja tulen rikkomaan paljon muutakin.
Sinulla on väkivaltainen luonne. Käsitit kommenttini heti kourimiseksi jne.
Tuota opetusta voi tyty saada muillakin tavoilla, esimerkiksi arvosteluna ja arvostuksen puutteena.
Kannattaisi hakeutua vihanhallinnan terapiaan.
Olen pukenut sellaiset vaatteet kuin olen halunnut viimeiset 47 vuotta ilman että siitä on tarvinnut tehdä lehtiartikkelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten provosoiva pukeutuminen on seksuaalista häirintää. Miksi naiset ei myönnä sitä, mutta aina syytetään miehiä?! Kait sitä nyt katsoo, kun teini on kassajonossa ihonmyötäisissä housuissa.
Ottakaa naiset vastuu omista teoistanne! ~Mies26
Miten? Naiset eivät legginseistä huolimatta käy päälle ja tule kourimaan. Katsoa saa, muttei koskea, miksi se on vaikea sisäistää?
Osa miehistä klähmii, suurin osa ei. Minkä me sille niiden klähmimisille voimme? Tuomitsemme saunailloissa, vai?
M.48
Ei meidän saunailloissa käy mitään kähmijöitä
Ei tulisi mieleenkään vetää jalkaani kolme numeroa liian pienet 70 luvun urheilushortsit.
Sellaiset missä karvaiset peppuposkeni paistaisivat katsojan silmiin ja etumus pullottaisi kuin räjähtämäisillään.
Mies 57v
Ihana Hilla!
Terveisin: Hillan IG-kaveri Janica (ceellä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siperia opettaa tytsyä.
Sinulla on väkivaltainen luonne. Käsitit kommenttini heti kourimiseksi jne.
Tuota opetusta voi tyty saada muillakin tavoilla, esimerkiksi arvosteluna ja arvostuksen puutteena.
Kannattaisi hakeutua vihanhallinnan terapiaan.
Simp-miehillä kuten "45v iskällä" on tyypillisesti paljon patoutunutta angstia ja raivoa tossun alla olemisesta ja itsensä tukahduttamisesta.
Suomeen pitää saada bordellikulttuuri, niin ne bordellin edessä mainostavat prostituoidut lopettavat hillojen halun näyttää niiltä.
Ei esim. Saksassa pukeuduta vapaaehtoisesti prostituoidun näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään vetää jalkaani kolme numeroa liian pienet 70 luvun urheilushortsit.
Sellaiset missä karvaiset peppuposkeni paistaisivat katsojan silmiin ja etumus pullottaisi kuin räjähtämäisillään.
Mies 57v
Sitten pyllistelisit kaupan hyllyväleissä ja huutaisit "Ei saa koskea. Ei saa koskea."
Vierailija kirjoitti:
Olen pukenut sellaiset vaatteet kuin olen halunnut viimeiset 47 vuotta ilman että siitä on tarvinnut tehdä lehtiartikkelia.
Sama täällä. Käytän hupparia, joten vältyn naisten ahdistelulta
Jos olisin persehousupukeutuja, niin kuvaisin selfievideon missä tuijotan teitä vihaajia suoraan silmiin ja kurlauttaisin oikein syvän nieluliman kitaani. Sitten katsoisin kameran ytimeen ja sanoisin teille muutaman sanan ja antaisin päin linssiä. Jos videokuva näkyisi, niin värisyttäisin ylähuulta halveksunnan merkiksi. Sitten video päättyisi.
Videota ei olisi pakko katsoa tai siitä ei tarvitsisi provosoitua kuten ei mahtavasta Marvel tiukasta takamuksestanikaan.
Samoja housuja käyttää Marvelin kaikki supersankarit ja suurin osa niistä on miehiä.
Vika on katsojan pääkopassa ei housuissa tai pyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin persehousupukeutuja, niin kuvaisin selfievideon missä tuijotan teitä vihaajia suoraan silmiin ja kurlauttaisin oikein syvän nieluliman kitaani. Sitten katsoisin kameran ytimeen ja sanoisin teille muutaman sanan ja antaisin päin linssiä. Jos videokuva näkyisi, niin värisyttäisin ylähuulta halveksunnan merkiksi. Sitten video päättyisi.
Videota ei olisi pakko katsoa tai siitä ei tarvitsisi provosoitua kuten ei mahtavasta Marvel tiukasta takamuksestanikaan.
Samoja housuja käyttää Marvelin kaikki supersankarit ja suurin osa niistä on miehiä.
Vika on katsojan pääkopassa ei housuissa tai pyllyssä.
Saako samalla lähikuvata häpykummun detaljit ja innie/outie statuksen?
Perseensä ja itsensä narsistinen tyrkyttäminen ja esittely ei ole naisellista