Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIRKANMAA HELMIKUULLE HOPS!

01.02.2007 |

[b][size=3]Tässä pinossa juttelevat Pirkanmaalla asustavat ja toisiaan treffaavat plussanneet. Tule mukaan![/size][/b]

[color=olive]Nimim: H-R

Lapsoset: 12/03 tyttö toisella inssillä, 5/06 poika kolmannella inssillä

Hoidot: Terolut, Clomifen, Pregnyl, inseminaatiot, PCOS todettu 1997

Asun: Perheeni kera Viialassa[/color]

[color=maroon]Nimim: Ibiza79

Lapsoset: Tyttö ja poika 1/07

Hoidot: lasta toivottu 1999 alusta, -03 clomit, -04 3xIUI, 1xIVF/ICSI, 1xPAS

Plussasin: 2. ICSI 05/06

Muuta: asun Forssassa miehen ja 2 kissan kanssa[/color]

[color=olive]Nimim.: Katariina77

Lapsoset: poika 1/07

Hoidot: 5xinseminaatio (clomit ja gonal-f)

Plussasin: 1. ivf

Asun: noin 100 km Tampereelta mieheni ja koiran kanssa[/color]

[color=maroon]Nimim.: Keinuhepo

Lapsoset: poika 12/06

Hoidot: melkein jo " päästiin" ekaan IVF:ään, plussa tuli luomuna ennen sumuttelujen aloittamista.

Plussasin: Luomuplussa

Asun: Tampereen lähellä[/color]

Kuutar!! laitatko tietosi!!

[color=olive]Nimim.: MiaMik

Lapsoset: tyttö 9/06

Hoidot: Clomeja, 4xIUI, 1xIVF

Plussasin: Luomusti tammikuussa, 2. IVF:n piti juuri alkaa

Asumme: Tampereen naapurissa

Muuta: vm. -84[/color]

[color=maroon]nimim: mi-ki

lapsoset: poika 1/07

hoidot: 4xIUI, 2xIVF, 1xdonor-PAS

plussa: luomuna hoitotauolla oik. munasarjan ja -torven poiston jälkeen

asumme: reilut 20km Treelta

muuta: vm 1975[/color]

[color=olive]nimim. nurminata

lapsoset: la 26.9.2006

hoidot: 3xIUI, 1xIVF, 1XPAS

plussasin: luomusti hoitotauolla alkuvuodesta.

asun: Tampereella miehen ja marsun kanssa

muuta: työssäkäyvä opiskelija vuosimallia-77[/color]

[color=maroon]nimim.: osborne

lapsoset: tyttö 11/06

aiemmat hoidot: clomit * 5, 2 IUI -> ku 5/05, luomu km 11/05

plussasin: 1. ivf

asun: Tampereella miehen ja kissan kanssa

muuta: vm. -77[/color]

[color=olive]nimim.: Tazu

lapsoset: Tyttö 01/06

plussasin: 1. icsi

asun: Tampereella miehen ja tytön kanssa

muuta: vm. -80[/color]

[color=maroon]Nimim.: vegax

Lapsoset: poika 6/06 HUI, se on kohta!

Hoidot: yritystä 3/2001 alkaen, clomeja monen monta kiertoa, joista raskaus 7/2003 (meni kesken), 3x inssi

Plussasin: 1. ivf 9/05

Asun: Tampereella[/color]

[color=olive]nimim.: violet82

lapsoset: tyttö 12/05, LA 30.3.2007

hoidot: yritys aloitettu 8/02, terolut, 4xclomit, menogon+pregnyl, 1xIUI, km 12/04

plussasin: luomuplussa (käytössä metformin)

asun: Tampereella mieheni ja tyttöni kanssa[/color]

[color=maroon]nimimerkki: vumpe

lapsoset: Aamos 08/04, Luukas 9/06

hoidot: luomuyritystä vuodesta -98, clomeja viisi kuuria (lopuksi sellaisilla annoksilla, että tuli näköhäiriöitä ja huimausta), 3xIUI, 1xIVF, 1xICSI (tuloksena Aamos), 2xPAS (pakastin tyhjäksi ja jälkimmäisestä km 11/05)...

plussasin: LUOMUNA! Kaikkien näiden vuosien jälkeen!!!!!!!!

asumme: Tampereella[/color]

Nyt neiti huutaa jo vaunuissa joten on pakko mennä! Palaan taas...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset Hgistä! Tultiin tänne käymään, ja tänään ajellaan kotiin takaisin iltapäivällä.

Osse, olisi kiva nähdä torstaina! Mies on lähdössä Lahteen työasioille eli mulla ei olekaan autoa käytössä (toinen auto on huollossa taas), joten ehdotuksesi tulla meille tai mennä teidän autolla idikseen sopii vallan mainiosti. Jos mennään idikseen, niin pitäisikö sinne saada kärryt mukaan? Voihan tuo neitokainen tietysti olla kaukalossa ja kaukalo vaikka ostoskärryssä.. Laitapa viestiä!

Mulle sopii ensi viikolla molemmat päivät lounasteluun.

Kuutar, en ehtinyt kommentoida aiemmin, mutta luulen, että se Rosendahl ultrasi mut silloin siellä Hämiksessä, ja vaikutti kyllä oikein pätevältä.

t aurinko

Vierailija
42/45 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mieliala paljon parempi nyt kun neiti on taas terveenä! :) Oma olo menee koko ajan fyysisesti kurjemmaksi, mutta se kuuluu asiaan. Mulle tuli viime viikolla olkapäähän hermopinne ja kipu oli mieletöntä!! Onneks se meni vajaassa viikossa ohi, ja nyt pystyn jo jotenkuten nukkuun yölläkin. Liitoskivut on nyt sitä luokkaa, etten pysty enää lähtemään neidin kanssa edes läheiseen leikkipuistoon... Kävely sattuu niin paljon :( Eli nyt kun ollaan terveenä eikä oo kovia pakkasia niin joudutaan edelleen kökkiin sisällä.

Ens viikon ruokatreffipäiväksi meille käy tiistai. Maanantaina mulla on aika äitipolille, enkä saa edes autoa siksi päiväksi. Olisi niin kiva vielä nähdä teitä ja vauvoja! Liikkuminen alkaa olla mulla niin tuskaista ja hankalaa, etenkin neidin kanssa, että kahvilatreffejä en voisi enää kuvitellakaan...

Ihanaa päästä tänään kampaajalle! Mennään neidin kanssa yhdessä, täytyy tuonkin pehkoa leikata. Viimeks sitä on leikattu joskus ennen 1v synttäreitä ja nyt on taas niin pitkä...

Hoitoonjättämisestä oli puhetta. Mä en rehellisesti sanottuna muista millon neiti ois ollut ekan kerran hoidossa. Sen muistan että lähdin yksin shoppaileen (tyttö jäi iskän kanssa kotiin) kun synnytyksestä oli 3vk. Ja mä suoritin autokoulun kakkosvaiheen kun neiti oli n.2kk ja siellä meni koko päivä. Tyttö oli mun äidin hoidossa 8 tuntia. Muistan asian hyvin, sillä jouduin siellä autokoulussa käymään kesken päivän vessassa pumppaamassa kun tissit oli ihan räjähdyspisteessä! :D

En nyt jaksa kirjoitella enempää, masu painaa ja selkä puutuu... Mukavaa viikonjatkoa kaikille!

violet rv35+5 ja tyttönen 1v3kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää tiistai olevan useammalle se sopivampi päivä eli lyödään se sitten lukkoon, että ensi tiistai ja klo 14 alkaen, kiirettä ei ole... H-R, toivottavasti tekin pääsette silloin? Iitalle tervetuloa mukaan, Osse liittää sut sähköpostilistaan, niin pistän siellä tarkempaa tietoa tärskyistä!

Täytyy lähtee kauppaan, ennenkuin poitsun unet alkaa, joten pistän postia iltapäivällä...

Terkuin vegax ja poikanen

Ja ps, kiva Violet, että mieli virkeämpi, vaikka muuten jo tahti hidastuukin...

Vierailija
44/45 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli neuvolalääkäri ja mulla jälkitarkastus, kaikki ok :) Pojan korvat alkaa parantua toivonmukaan.

-miki ja pikku-ukko

Vierailija
45/45 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tiistaina auto huollossa, mutta JEE se on täällä paikallisella ja vain öljyn vaihto, joten käpyttelen lasten kanssa kylälle ja otan sieltä auton kun on valmis ja hurautamme mekin siis treffeille!!!=D

Violet: Hienoa jotta tyttö siellä vihdoin terveenä, mutta voi surkeus sun kipuja!! Tiedän ja muistan vielä liiankin hyvin noi liitoskivut!! Ne oli jotain aivan hirvittäviä ja siihen päälle kun tuli vielä issias! Parhaimpina päivinä pystyin kävelee postilaatikoille, jonne matkaa 50m!! Mutta meillä oli se hyvä puoli, jotta neidillä oli voimassa oleva hoitosopimus, joka sitten muutettiin takaisin kokopäiväiseksi, kunnes olin synnyttänyt, sillä en millään olis voinu olla kotona neidin kanssa. Enkä nyt halua maalata piruja seinille, mutta mulla kivut helpotti vasta 2 vko synnytyksen jälkeen=( Mutta toivotaan, että sulla se olis ohi menevä ja jaksaisit vielä paremmin loppu metrit. Tsemppiä!!

No, mutta nyt pitää mennä laittaa pyykkikones vielä pyörii ja sitten nukkuu, kun huomenna taas koittaa arki kun neitikin saapui kotiin illalla=) Tais olla äidillä kovempi ikävä=;)

Nähdään tiistaina isolla joukolla! Mitäs Vegax tuodaan mukana?

Ja Kuutar, me sitten tapammekin torstaina vyön merkeissä=)

Mukavaa alkavaa maaliskuuta kaikille! Kevät tulee!!!!!!!=D

H-R

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän