Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIRKANMAA HELMIKUULLE HOPS!

01.02.2007 |

[b][size=3]Tässä pinossa juttelevat Pirkanmaalla asustavat ja toisiaan treffaavat plussanneet. Tule mukaan![/size][/b]

[color=olive]Nimim: H-R

Lapsoset: 12/03 tyttö toisella inssillä, 5/06 poika kolmannella inssillä

Hoidot: Terolut, Clomifen, Pregnyl, inseminaatiot, PCOS todettu 1997

Asun: Perheeni kera Viialassa[/color]

[color=maroon]Nimim: Ibiza79

Lapsoset: Tyttö ja poika 1/07

Hoidot: lasta toivottu 1999 alusta, -03 clomit, -04 3xIUI, 1xIVF/ICSI, 1xPAS

Plussasin: 2. ICSI 05/06

Muuta: asun Forssassa miehen ja 2 kissan kanssa[/color]

[color=olive]Nimim.: Katariina77

Lapsoset: poika 1/07

Hoidot: 5xinseminaatio (clomit ja gonal-f)

Plussasin: 1. ivf

Asun: noin 100 km Tampereelta mieheni ja koiran kanssa[/color]

[color=maroon]Nimim.: Keinuhepo

Lapsoset: poika 12/06

Hoidot: melkein jo " päästiin" ekaan IVF:ään, plussa tuli luomuna ennen sumuttelujen aloittamista.

Plussasin: Luomuplussa

Asun: Tampereen lähellä[/color]

Kuutar!! laitatko tietosi!!

[color=olive]Nimim.: MiaMik

Lapsoset: tyttö 9/06

Hoidot: Clomeja, 4xIUI, 1xIVF

Plussasin: Luomusti tammikuussa, 2. IVF:n piti juuri alkaa

Asumme: Tampereen naapurissa

Muuta: vm. -84[/color]

[color=maroon]nimim: mi-ki

lapsoset: poika 1/07

hoidot: 4xIUI, 2xIVF, 1xdonor-PAS

plussa: luomuna hoitotauolla oik. munasarjan ja -torven poiston jälkeen

asumme: reilut 20km Treelta

muuta: vm 1975[/color]

[color=olive]nimim. nurminata

lapsoset: la 26.9.2006

hoidot: 3xIUI, 1xIVF, 1XPAS

plussasin: luomusti hoitotauolla alkuvuodesta.

asun: Tampereella miehen ja marsun kanssa

muuta: työssäkäyvä opiskelija vuosimallia-77[/color]

[color=maroon]nimim.: osborne

lapsoset: tyttö 11/06

aiemmat hoidot: clomit * 5, 2 IUI -> ku 5/05, luomu km 11/05

plussasin: 1. ivf

asun: Tampereella miehen ja kissan kanssa

muuta: vm. -77[/color]

[color=olive]nimim.: Tazu

lapsoset: Tyttö 01/06

plussasin: 1. icsi

asun: Tampereella miehen ja tytön kanssa

muuta: vm. -80[/color]

[color=maroon]Nimim.: vegax

Lapsoset: poika 6/06 HUI, se on kohta!

Hoidot: yritystä 3/2001 alkaen, clomeja monen monta kiertoa, joista raskaus 7/2003 (meni kesken), 3x inssi

Plussasin: 1. ivf 9/05

Asun: Tampereella[/color]

[color=olive]nimim.: violet82

lapsoset: tyttö 12/05, LA 30.3.2007

hoidot: yritys aloitettu 8/02, terolut, 4xclomit, menogon+pregnyl, 1xIUI, km 12/04

plussasin: luomuplussa (käytössä metformin)

asun: Tampereella mieheni ja tyttöni kanssa[/color]

[color=maroon]nimimerkki: vumpe

lapsoset: Aamos 08/04, Luukas 9/06

hoidot: luomuyritystä vuodesta -98, clomeja viisi kuuria (lopuksi sellaisilla annoksilla, että tuli näköhäiriöitä ja huimausta), 3xIUI, 1xIVF, 1xICSI (tuloksena Aamos), 2xPAS (pakastin tyhjäksi ja jälkimmäisestä km 11/05)...

plussasin: LUOMUNA! Kaikkien näiden vuosien jälkeen!!!!!!!!

asumme: Tampereella[/color]

Nyt neiti huutaa jo vaunuissa joten on pakko mennä! Palaan taas...

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet palstailijat! Ihanaa, että Kuuttaren ultra oli mennyt hyvin, ainahan noita jännittää etukäteen.. Ja siis Violetin laskettu aikahan on jo ihan pian käsillä! Huimaa! Millä viikoilla teidän tyttö syntyi?

Laitoin äsken huomisesta spostia, joten käykäähän kurkkimassa.. Tervetuloa! Vegax, meille pitäisi sopia se viikko 10, kaikki päivät ihan tyhjinä vielä :) .

Oltiin ekalla pikkureissulla tosiaan nyt viikonloppuna pääkaupunkiseudulla, ja matka meni kivasti. Pikkuneiti nukkuin mennen tullen ajomatkat. Nyt vetelee päikkäreitä ja äitikin on aika väskä..

paluut

aurinko ja pulunen 2 vkoa ja 5 vrk

Vierailija
22/45 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostia jo pikaisesti laittelinkin. Eli meillä neiti sairastaa edelleen... Vauvarokon perään heti alkoi jonkun sortin flunssa, nuhaa ja yskää sekä järkyttävää itkuisuutta. Neiti itki KOKO perjantain ja lauantain (pari minuuttia taisi olla hiljaa...), mutta tänään on onneksi ollut jo hieman parempi päivä. Tyttö piti syömälakkoa 5 päivää (korviketta on onneksi juonut!!), tänään on suostunut jo hieman syömään. Raskaus alkaa olla siinä vaiheessa että olen koko ajan väsynyt, eikä asiaa tosiaan helpota tytön jatkuva sairastelu ja huonotuulisuus. Täytyy sanoa että eilen itkettiin sitten tytön kanssa yhdessä, tämä mamma alkaa olla finaalissa...

Lisäksi maha painaa ja on tiellä, närästys on jatkuvaa ja liitoskivut hirveät. Öisin en saa nukuttua, vessassa joutuu ravaan yhtä mittaa ja nyt on alkanut öinen käsien puutuminenkin. En jaksaisi enää pistellä piikkejä masuun, se on jo ihan kosketusarka kun oon pistellyt jo rv16 lähtien. Heikottaa ja pyörryttää, eikä henkikään kulje kunnolla.

Siinä siis mun kuulumiset. Eipä paljon naurata kun tuntuu että mikään ei oo hyvin. Mutta kaipa tämä tästä... Meillä on neidin kanssa yhteisneuvola perjantaina. Täytyy siellä vähän purkaa sydäntä, nyt kun on uusi ja mukava neuvolantätikin :)

Aurinko: meidän prinsessa syntyi rv40+1, synnytys käynnistyi lasketunpäivän iltana :) Eli tätä en kyllä vähään aikaan vielä odota ulostautuvaksi, vaikka kovasti toivoisin että syntyisi pian!!! Hyvin tuntuu masussa viihtyvän ja oikeastaan baby on koko raskauden ollut poikittain (jota on muuten vieläkin).

Kylläpäs tästä tuli negatiivinen viesti... En mä oikeesti noin kyllästynyt raskauteen ole, tämä on loppujen lopuksi ihanaa ja nautin suunnaattomasti vauvan liikkeistä! Neidin sairastelut on vaan vieneet multa kaikki voimat ja silloin pienetkin asiat tuntuvat suurilta.

Parempia vointeja muille ja koittakaa pysyä terveinä!!

violet rv34+2 ja tyttönen 1v2kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottaa uudet tervetulleiksi... Eli tervetuloa kanssamme palstailemaan sekä treffailemaan jos kiinnostaa! :)

violet edelleen

Vierailija
24/45 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tänään mäessä, tai mä en laskenut mut mies ja mun serkku kyllä. Pienet nukkui vaunuissa ja parivuotias typy kieltäytyi jyrkästi. :)

Violetille paljon paljon voimia typyn sairasteluun! Uskon, että ottaa voimille, kun pelkkä raskauskin ottaa...

Tuli tuosta vegaxin ottakaa paljon kuvia kehoituksesta mieleen, että me otetaan varmaan ihan liian vähän kuvia. Onhan niitä tuonne koneelle kertynyt, mutta silti tuntuu, et turhan usein kamera unohtuu laatikkoon tai pöydälle. Tänäänkään en muistanut ottaa pulkkamäkeen sitä.

Ja siitä pulauttelusta, sehän oli siis laminaattia eikä parkettia... :D Seuraaville treffeille käy vk 10, alkuviikko erinomaisesti, torstai ei.

Keinis, toivottavasti et ole liian kade mun unista... voin sanoa, että ne oli oikeesti melkoisen vaikeet, ihan sen takia et koko ajan oli sellainen olo, et pitäis olla kotona vaikka tiesin, et typy pärjää kyllä miehen kanssa. Mutta ihan hyvin nukuin viiteen asti. Ja se teidän ipana oli kyllä niiiiin pieni, että sydän suli... ei meidän typy oo voinu olla niin pieni koskaan!

Uudet ei ole vielä spostilistalla, mutta toivottavasti uskallatte kirjoitella vaikka sit vaan tänne! Ei ole mikään pakko treffata meitä kasvotusten. :)

Ai niin, me ostettiin asunto perjantaina! Muutto on onneks vasta kesällä, kun valmistuu, mutta nyt ollaan kahden asunnon loukussa ja velkavankeudessa... Ihanaa! :D

Huomiseen,

Osse ja nukkuva raitapaita

Vierailija
25/45 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos eilisestä kahvituksesta auringolle ja hyvästä seurasta myös Ibizalle ja mi-kille ja pienille! Oli oikein kivaa ja rattoisaa. Mietittiin jo, että voitais treffata jo ennen vegaxin ruokatreffejäkin jossain vaikka kahvittelun merkeissä? Eiku ehdotusta peliin! Ja sit viimeistään kymppiviikolla.

Taas oli niin ihania pieniä, että en voi oikeesti ymmärtää et meidän typy olis ollut noin pieni rusina joskus. Nyt se ihan todistetusti vaan kääntyy selältä mahalleen ja tarttuu esineisiin ja vie niitä suuhun. Erityisen kiinnostavia on tällä hetkellä kaikki johdot, mm. auringon hiirijohto ja mun sähköpumpun virtajohto. :)

Ton hillittömän aktiivisuuden takia neitiä on vaan vähän hankala nykyään saada syömään saati sitten nukkumaan. Hirvee änkäys vastaan ja sit kun pääsee lattialle, alkaa väsy/nälkäitku, mutta ei suostu rauhoittumaan. Saas nähdä, millaista sitten on, ku oikeesti pääsee liikkeelle. On melko suloisen näköistä, kun toinen vaan haluaa treenata kääntymistä koko ajan...

Nyt pitäis varmaan vähän siivoilla ja sit lähteä pihalle kun on niin nätti ilma. Taitaa olla vähän kylmä, mutta eiköhän siellä pärjää hetken.

-Osse ja typykkä 3kk1vk

Vierailija
26/45 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja etenkin auringolle & söpölle puluselle! :)

Oli tosi kiva saada Ibizallekin kasvot ja nähdä pikkuherraa :)

Pikaisesti tulin kommentoimaan ruokatreffejä että viikolla 10 ei toistaiseksi ole menoa kuin perjantaina päivällä. Eli alkuviikko käy meillekin hyvin.

Mennään käyttämään poikaa illemmalla lääkärissä, tsekataan onko korvat sittenkään parantuneet kun syöminen ja nukkuminen on takunnut eilisestä saakka, lisäksi poika pulauttelee taas paljon. Viikko sitten ne olivat oireet korvatulehduksesta. Oireet hävisivät kyllä lääkekuurin (Amorion) myötä mutta eilen alkoivat palailla ja tänään on sama meno jatkunut :(

-miki ja pipi pikkuherra 5vkoa & 3 päivää

Vierailija
27/45 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei taida meidän kaksikuukautisesta pojasta olla pulkkamäkeen. Eikä äidistäkään näillä pakkasilla.

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista porukkaan. Yritän täällä aktivoitua hieman ja kömpiä takaisin ihmisten ilmoille.

Meidän herra on tosiaan nyt jo kaksi kuukautta eli vähitellen alkaa äidillekin tulla varmuutta liikuskella ihmisten ilmoilla pojan kanssa. Vaunuteltu on toki paljon ympäri keskustaa ja Pyynikkiä, mutta aivan samoista syistä joita Keinuhepokin kirjoitti, mullakin on ollut vielä toistaiseksi iso kynnys lähteä kahvilaan ja ravintolaan. Isän kanssa ollaan käyty koko perhe pari kertaa lounaalla ravintolassa ja tänään on suunnitelmissa lähteä pojan kanssa kahdestaan treffaamaan paria mammakaveria. Saa nähdä miten käy, äsken herra veti ihan hirveät raivarit. Tissillä siitäkin selvittiin, kuten meidän herran tapauksessa suurimmasta osasta muitakin huutoja. Hän on kova poika syömään. Päivällä tuntuu, että ruokaa pitäisi saada koko ajan. Ehkä siksi en vielä ole ollut niin innokas lähtemään julkisille paikoille. Poika on kuitenkin niin pieni, että tuntuu hankalta purkaa häntä isoista haalareista aina syömään. Nämä on näitä talvivauvan ongelmia.

Mielelläni yrittäisin tulla mukaan vaikka seuraaville kahvitreffeille. Poika ei nuku oikein päiväunia eikä viihdy kovin pitkää pätkää yksikseen sitterissä tai leikkimatolla eli ihan joka päivä en ehdi palstailemaan.

Nyt näköjään riitti herralle päikkärit (peräti puoli tuntia) ja täytyy mennä pelastamaan hänet kopasta.

iita

Vierailija
28/45 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolasta kotiuduin juuri... Kauanko teillä tavallisesti meni normaalilla nlakäynnilla..? Meikäläinen kun vanhenee siellä tunnin verran, nopeamminkin saisi homma minusta edetä!

Hb 132 (ed. kerralla oli 131)

Pissa puhdas

Paineet 136/85 (kotona olen mitannut 115/75 tuloksia)

Paino +500g ed. käynnistä, kuusi viikkoa sitten, mutta edelleen kilo vähemmän kuin ekalla nlakäynnillä (kotivaaka on näyttänyt suunnilleen samoja painoja koko ajan)

Sf-mitta 18cm

Syke ja liikkeet hyvät

Tod.näk. ei saada rv28 ultraa kaupungilta, maaliskuu on kuulemma ihan täysi siellä, eivät tahdo saada mahtumaan edes np- ja rakenneultraan menijöitä.. Nyt ollaan sitä 4d:tä mietitty, jos se maksaa max 130¿ Kelakorv. jälkeen, niin paljonkohan mahtaa maksaa ihan tavallinen ultraus yksityisellä - kai sillekin jää korvauksen jälkeen liki sata euroa hinnaksi..?!

Olen estynyt varmaan seuraavaankin tapaamiseen tulemisessa :/

Kuutar rv22

Vierailija
29/45 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa minunkin puolesta joukkoon mukavaan uudet!=)

Treffejä odottelen kovasti, tai siis lähden vaikka mikä olis seuraaville...tuun sitten vaikka kävellen täältä peräkylästä, mutta tahtoo nähdä teitä ja niitä suloisia pikku ihmeitä=) Eli vko 10 sopinee alkuviikosta meillekin mainiosti.

Niin se aika vaan menee kuin siivillä, että täällä loppuu äippäloma maanantaina!!!!!!!! Ihan kamalaa ajatella että nyt jo pitäis viedä äidin " pikku" mies hoitoon ja lähteä töihin! Vaan onneksi näin ei ole, vaan tosiaan haaveena/yrityksenä olis olla kotona vielä kesä ja sitten syksyllä alkais suunnittelee paluuta työelämään. Eihän tää arki tällä aina riemukasta ole, mutta kun alkaa ajattelee että pitäis aamulla lähteä töihin ja sitä ennen viedä kaksi lasta hoitoon ja sitten työpäivän päälle hakea lapset ja käydä kaupassa, tehdä ruoka, siivota ja huushollata, viettää aikaa lasten kanssa ja pitää parisuhdetta yllä niin....huh,huh...pääsen sittenkin näin helpommalla=)

Mutta joo, tämä tällä erää. Tavataan taas pian!

-H-R, N, sekä Iso A-

Osselle onnittelut asuntokaupoista! Ja Violetille lähetän roppa kaupalla jaksamis säteitä!

Vierailija
30/45 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tänne nyt jotain kirjoittaa, kun täällä on niin kovin hiljaista.

Mä olisin kovasti kiinnostunut vko 10 tapaamisesta, jos vaan saan auton millä pääsen tulemaan. Tulisin sitten molempien kanssa niin Tyttökin pääsee tutustumaan uusiin ihmisiin.

Meillä aamut ja päivät menee syöden ja nukkuen illasta sitten vähän ollaan hereillä ja seurustellaan. Poika haluais yleensä alkaa seurusteleen siin klo.23, mut mä oon vaan laittanut sänkyyn ja sanonut et nyt on nukkuma-aika ja sinne sitten nukahtaa. Josko tuo tajuais alkaa seurusteleen hieman aiemmin.

Nuo on kyllä ihan erilaiset luonteiltaan ja tavoiltaan. Tyttö syö moitteetta, poika puljaa ja komentaa pulloa välillä. Poika kakkaa monta kertaa päivässä, tyttö pari kertaa viikossa.

Meillä kahden viikon päästä olis juhlat ja olis silloin tarkoitus jättää nyytit ensimmäistä kertaa muiden hoidettavaksi. Hoitajaksi tulee mun pikkusisko 22v poikansa 4kk kanssa ja sitten meidän äiti. Eli pitäisi kyllä olla hoitajilla jonkin laista kokemusta. Pikkusisko tulee ensi lauantaina tutustumaan paikkoihin ja tapoihin että löytää sitten tarvittavat välineet ym... Kyllä tässä silti alkaa hieman mietityttään raskiiko niitä kuitenkaan jättää. Juhlat on tunnin matkan päässä eli aikaa siellä menee ainakin jotain 5h, kun ei kehtaa vaan mennä tunniksi tai... No, voinhan mä sieltä heti lähtee, kun siltä tuntuu kyllä juhlakalu ymmärtäisi...

Mites te ootteko käyneet jossain ja nyytti ollut hoitajan kanssa? Minkä ikäinen nyytti oli silloin? Miten meni?

Pakkasterkkuja kaikille! T: Ibiza

Vierailija
31/45 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitokokemuksia otan minäkin vastaan :) Mies olis jo innoissaan menossa kahdestaan illalliselle mutta mä en raaski, etenkin kun yritän saada imetystä taas lisääntymään.

Poika sai sitten toisen kuurin korvatulehdukseen ja nyt näyttää taas oireet kadonneen, mutten usko ennenkuin näen... Meillä oli tuossa tiheän imun kausi mitä ilmeisimmin, muutama päivä siinä meni mutta nyt näyttäis helpottavan.

Kuutar: me käytiin kahdesti Koskiklinikalla tavallisessa ultrassa, joista toinen oli np-ultra, ja Kela-korvauksen jälkeen hinnaksi tuli vähän reilut 50¿. Eli huomattavasti halvempaa kuin 4D.

Mites ne ruokatreffit, joko alkais päivä hahmottumaan?

miki & poika 6 viikkoa 1 päivä

Vierailija
32/45 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapas kommenttinne, kun meillä nyt viime yö oli aika rikkonainen.. Pulunen meni nukkumaan puoli 9 maissa, ja heräili 00.30, 03, 4.30 ja klo 6. Onko tämä nyt sitä tiheän imun vaihetta vai ollaanko ihan hakoteillä (on nyt huomenna 1 kk)? On kuitenkin nukkunut yöt aiemmin 1-2 syötöllä.. Nyt sitten pari yötä tosiaan enemmän syöttöjä.

Teittekö/teettekö kutsut ristiäisiin/nimiäisiin vai riittikö pelkkä puhelinkutsu? Musta olisi kiva tehdä kutsut, mutta pitäisi päästä johonkin askartelukauppaan..

Me ei muuten päästy lähtemään sinne miehen isovanhempien luokse, kun heille iski todennäköisesti noro-viirus. Mutta hiihtolomaa vietellään kotona, ja ehkä lähdetään taas etelään käymään.

Onko intoa treffailla loppuviikolla? Esim torstaina?

t aurinko ja pupu pian 4 vkoa

Vierailija
33/45 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii helmikuun pinoon!

Hoitoon jättämisestä - meidän typy on ollut muutaman kerran pidempään ilman mua. Olisko ollut vajaa 2kk kun käytiin leffassa, oli hoidossa meidän kavereilla 3-4 tuntia. Mä olin väitöskaronkassa koko illan (18-24) ku typy oli vajaa 2,5 kk. Viime viikolla oltiin teatterissa sen 3-4 tuntia. Joka kerran tyttö on pärjännyt hyvin mun lypsämillä maidoilla ja oli tuolloin karonkkailtana mennyt jo nukkumaan ja heräs vasta neljältä syömään (au mun tissejä silloin!). Tosin silloin oli itkuiltoja muutenkin, joten oli sitten huutanut miehelle melkein koko illan... :) Sithän mä olin yhden yön toissaviikonloppuna poissa, ja silloin pärjäs ihan mainiosti ilman äitiä.

Eli eiköhän ne lapsukaiset pärjää, etenkin kun eikös teillä Ibiza ja mi-ki syödä ihan nätisti pulloista? eli kun mun lypsämät määrät on riittäneet meidän reissuille, eikä multa sitä maitoa yli äyräiden pumpulle tule, niin varmasti korviketta syövät pärjäävät vielä paremmin, kun maitoa on sit purkissa lisää. Meillä tosiaan jännitystä etenkin mun ekoihin poissaoloihin toi tuo, etten oikeestaan koskaan ole tiennyt, minkä verran tyttö syö. Aina on varauduttu antamaan korviketta, jos on tarvis, mutta ei siis oo vielä tarvinnut.

aurinko, tuo on todennäköisesti just sitä tiheetä syömistä. Meillä se kausi kestää muutaman yön ja sit palataan pikkuhiljaa vähemmälle syömiselle. Eihän tuo vielä ihan hirvee rumba ole ollut, vaikka se karseelta joka yö tuntuukin.

Me kutsuttiin vieraat tylsästi tekstiviestillä... Mutta jos askartelukauppaan haluat, niin vauva vaan vaunuihin ja kylille! :) Mä voisin olla innostunut treffeille to tai pe, tullaan ke pois täältä mun äidiltä.

Meidän neiti sai eilen illalla ihan hillittömät raivarit, kun matkustettiin ilta ja oltiin yhdentoista aikaan perillä. Ei suostunut bussissa enää nukkumaan kahdeksan jälkeen ja oli ihan poikki, mutta pelkäs uutta paikkaa. Itki ihan lohduttomana reppana. Rauhoittui lopulta ku käärin omaan makuupussiin ja seisaaltaan heijasin ja imetin samalla... :)

Mut noi treffit, missä nähtäis?

-Osse ja typykkä 3,5kk

Vierailija
34/45 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinko76: Kysyit ristiäiskutsuista; mä askartelin sellaiset yksinkertaiset kortit. Tiimarista valmiit korttipohjat, silkkipaperia ja sisään teksti: Tervetuloa kastetilaisuuteemme sunnunntaina ??.??.???? klo.??:?? paikka missä kaste tapahtuu ja sitten pieni runo: Lapsilla on kastekoltut,

kauniit, valkoiset.

Taivaan kirjaan kirjoitetaan

nimet lapsien.

Poika ja Tyttö sukunimi

Osse: Juu, kyllä mä kanssa luulen että lapset pärjää, mutta äiti ei niinkään hyvin. Siinä kai se tulee haikea olo, kun pikkuiset eivät ole ikuisesti äidin ja isin pikkuisia vaan kasvavat isoiksi hyvinkin nopeasti.

Täällä odottelen sitä ruokatreffi ajankohtaa, et vois alkaa hieman suunnittelemaan. Meillä kun pitää todennäköisesti tulla taas laina-autolla.

Terkuin Ibiza ja murut 9vko 5vrk

Vierailija
35/45 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, olin Ideaparkissa 2,5 tuntia äsken, mies oli kotona vauvelin kanssa! Lypsin maitoa 50 ml, ja sillä olivat pärjäilleet tuon ajan. Sain hankittua korttiaineksetkin!

Joo, eihän nuo meidän yöt mitään erityisen pahoja ole olleet :) Luin Anna Wahlgrenista (Lapsi-kirja), että kuukauden ikäisen vauvan voisi ¿opettaa¿ heräämään vain kerran yössä syömään.. Jooh, ehkäpä, mutta taitaa jäädä vielä väliin opetukset ;) .

Sovitaanko torstai tämän viikon tapaamiseen? Mikä olisi hyvä paikka?

Vegax, laitapa ehdotuksia päivästä sitten ensi viikolla! Tänne ed käy kaikki päivät!

t aurinko

Vierailija
36/45 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... anteeksi, mutta kirjoitin just puolen metrin sepustukset ja ne sitten meni jonnekkin hukkaan kun painoin ok:ta.

Ollaan oltu miehen kanssa tosi kovassa flunssassa, joten palstailu ollut taas vähissä. Tänään suunniteltiin, että lähdetään jo liikkeelle ja ideaparkkiin. Mutta niistä lounastreffeistä:

Oon ehdottanut ensi maanantaita tai tiistaita, pidetäänkö huutoäänestys:) Keinikselle ma oli hankala, H-R pääsis parhaiten silloin, oliko näin? Pistäkää viestiä, kumpi päivä kävisi. Onnistuisko Keinis ennen tai jälkeen neuvolan tai saatko H-R auton tiistaina? Aika voisi olla klo 14 eteenpäin, kukin voi tulla sitten kun sopii. Ruoka kolmen maissa, miltä kuullostaa? Päikkäreitä voi ottaa meilläkin, vaunut mahtuu etupihalle tai tehdään siskonpeti...

Pistän vielä sähköpostia, nyt täytyy lähteä vähän " ulkoilemaan" :)

Kunhan päivä selviää, pistän sähköpostilla ajo-ohjeita, menuehdotusta ym...

Vierailija
37/45 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas kaikille tasapuolisesti! Meillä jälleen A potee korviaan, ei siis mitään uutta...=/ No, mutta aikaa putkitukseen siis edelleen odotellaan. Neidin kanssa kävimme Tays astmapolilla ja lääkettä tuli lisää sekä passitus allergia testeihin ja muutaman kk päästä testiin jossa nähdään paljo oikeesti saa henkeä keuhkoillaan ja sitten vielä loppu vuodesta rasitus testeihin...huh, huh...No, toisaalta hyvähän se on jotta tutkitaan ja saadaan lääkitys kohilleen!!

Mutta siis juu ensi viikon tapaamisesta Vegaxin luona, niin ni meille se maanantai passaa niin että mun pitää olla Koskiklinikalla neidin kanssa viideltä. Tiistaista en vielä uskalla sanoa juuta enkä jaata, mutta voin ja yritänkin, jos tapaaminen silloin, niin saada autoa. Mutta ilmoitelkaas miten muille käypi?

Siis vähänkö on outoa, kun meillä neiti on mummulassa ollu eilisestä lähtien ja saattaa tulla kotiin vasta torstaina!!! Sniif täällä äiti jo ihan ikävissään=/ Vaan kyllä nää melkeest " vapaapäivät" ovat tulleet todella tarpeen, kun olemme kaksin A:n kanssa olleet=) Mulla sitten otti ja loppui äippäloma eilen! Meni muuten vinhaa vauhtia tää äitiysloma! Paljon, paljon nopeampaa kuin ensimmäinen! Mitäs Vegax? Eikös sullakin pian lopu? Jäätkö kotiin?

No, mutta tämä taas tällä erää. Toivottavasti näemme isolla joukolla ensi viikolla ja mekin päästään mukaan treffeille!

H-R

Vierailija
38/45 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei käykään maanantai! Oon menossa Hämeenlinnaan silloin iltapäiväksi, joten voiskos sitä tiistaita harkita? Jos muille käy ma paremmin, niin mä jätän sit tällä kertaa väliin.

aurinko, jos muut ei ehdi/pääse torstaina, niin sovitaanko kaksisteen treffit johki? Me ollaan aamusta menossa raksalle, vien sen jälkeen miehen töihin ja mulla olis auto käytössä. Voin ajella teille tai jos kiinnostaa päästä johonkin kotoa, niin vaikka sinne Idikseen?? Voin siis ajaa teidän kautta, kyllä meidän autoon kaks turvakaukaloo mahtuu, ku edessä ei ole airbagia. Ja toki mielellään muutkin treffeille!

Ollaan edelleen mummolassa ja yllättäen neiti sai taas iltaraivarit jo ennen kahdeksaa. Nyt nukkuu, mut oli taas tiukassa toi nukahtaminen. Tai siis tiukassa meidän typyksi...

Mut nyt veljenpoika on vissiin viis kertaa käyny kysymässä, miksen tule olohuoneeseen muiden kanssa, joten täytyy mennä. :)

-Osse ja typykkä

Vierailija
39/45 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä nyt sitten vihdoin aktivoidutaan ihmisten ilmoille oikeasti.

Tai siis jos Vegax sulle sopii, että tälläinen vieras ensikertalainen tulee teille ens viikon lounastreffeille, tulemme pojan kanssa mielellään mukaan.

Viime viikolla kävimme pojan kanssa kokeilemassa lounastreffejä kavereiden kanssa Helsingissä. Siellä meitä oli neljät vaunut jonossa ravintolan loossin vieressä ja neljä vauvaa samaan tai eri aikaan tissittelemässä. Eikä ne vauvojen huudotkaan tuntunut ketään erityisemmin häiritsevän. Totta kai ruuat tuli just silloin kun kaikki vauvat olivat ruokailemassa;-) Onneksi ruoka oli sattumalta sopivaa yksikätisille. Lounas meni siis oikein hyvin ja sen testin jälkeen uskaltaudunkin nyt liikkeelle enemmänkin.

Laitan Osselle meilillä yhteystietoni. Sitä kautta ne vissiin menee eteenpäin?

iita

Vierailija
40/45 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaisesti ennen nukkumaan menoa ajattelin ilmoittaa minäkin itsestäni...

Mulla on torstaina tentti (tylsää!) eli en pääse tapaamiseen ja ens viikon alku menee esseiden kirjoittamisen kanssa, ollaan torstaina lähdössä risteilylle ja sitä ennen tarttis saada aikaiseksi vaikka mitä - ai juu, onhan mulla maanantaina ihan " kouluakin" , ruotsin esitelmä ja kaikki... Ehkä mekin masun kanssa päästään tapaamisiin joskus huhtikuulla :O

Pikkuinen potkiskelee enemmän nykyisin :) Lähinnä tuonne alaoikealle, ja se aiheuttaa sellaisen hassun sähköiskuntuntuisen tunteen!? Viime yönä oli tosin kääntynyt toisin päin ja potki ylöspäin ;) Ei paha vielä, vaan ihan mukavaa huomata, että joku siellä lymyää!

Viikonloppuna saadaan turvakaukalo ja rintapumppu hommattua.. Pinnasänkyä en saanut huuto.netistä eilen :( Se olis ollut just niin ihana. Etsiskely siis jatkuu. Ja ens viikon loppupuolella saadaan jotain vaatteitakin pikkuiselle miehen siskolta.. Se sängyn puute nyt eniten mättää!!

Varattiin nyt kuitenkin se 4d-ultra, kun mieskin sitä niin tahtoi. Hämeenlinnassa se on 106-130¿.. Ja mitä nyt monelta palstalta olen lukenut niin tavallisetkin ultrat ovat maksaneet usein satasen kieppeillä, joten... Huomasin kyllä Mi-kin terveiset asiasta, kiitos vain =) Toivottavasti 4d tuo vastinetta rahoille!

Mulla on nyt parina iltana ollut issias-tyyppistä selkäkipua, jee =( Muutoin olo aikas ok, tosin nenän limakalvot on ihan turvonneet ja tarttee hengitellä suun kautta. Olen ihan tyytyväinen, sillä ainakin tällä hetkellä pystyn kävelemään ihan yhtä nopeasti kuin tähänkin asti, tosin en jaksa ihan yhtä kauaa putkeen - kesällä tein usein jopa 2,5 tunnin lenkkejä, nyt sellainen vajaa tunti on maksimi oikeastaan, jos ei halua kontata kotiin. Mitä pidemmälle mennään näin, niin sen parempi tietty. Maha ei ole oikeastaan vieläkään kasvanut, mutta odotellaan...

Teille kaikille mukavaa kevään odotusta - torstainahan on maaliskuun eka päivä ja sittenhän alkaa telkkarista tulla jo KEVÄTsää :) Ja mukavia tapaamishetkiä teille kaikille! Halauksia pikkuväelle :)

Kuutar rv23+1 (vuorokausi näemmä vaihtui jo)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi