Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla kateellinen jakkua käyttäville naisille?

Vierailija
02.07.2024 |

En vaan tajua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on. Miksi ei muka sitten itse käytä jos siinä on jotain kadehdittavaa? Outo aloitus. Jakut kirppareilla ja alessa alkaen 10€

Vierailija
2/10 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakuthan on halpoja, mutta jakun päälle pukeminen vaatii ainaki omasta mielestä vähän rohkeutta sillä muut naiset ajattelee että tuo tyyppi on muka menestynyt tai hyvästä perheestä ja on niin ollakseen jakku päällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakuthan on halpoja, mutta jakun päälle pukeminen vaatii ainaki omasta mielestä vähän rohkeutta sillä muut naiset ajattelee että tuo tyyppi on muka menestynyt tai hyvästä perheestä ja on niin ollakseen jakku päällään.

Oletko sä ajatustenlukija, vai miten saat tietoosi mitä muut naiset ajattelevat?

Vierailija
4/10 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan jakkuja, helppoja sekä töissä että juhlissa. Ihan se ja sama mitä joku muu niistä ajattelee

Vierailija
5/10 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän usein jakkuja. En ole koskaan kuullut että kukaan olisi siitä minulle kateellinen. 

Vierailija
6/10 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joku tulkinnut säälivän katseen kateudeksi. Epämukavia nuo jakut. Kun töistä tulen kotiin niin jakku ensimmäiseksi pois päältä enkä mihinkään vapaa-ajan rientoihin ikinä pukeudu jakkuun.

Vierailija
7/10 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on joku tulkinnut säälivän katseen kateudeksi. Epämukavia nuo jakut. Kun töistä tulen kotiin niin jakku ensimmäiseksi pois päältä enkä mihinkään vapaa-ajan rientoihin ikinä pukeudu jakkuun.

Taitaa olla niin että sä projisoit sun omia tuntoja toisten ajatuksiksi. 

Vierailija
8/10 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jakkulit vuotaa hunajaa.

Vierailija
9/10 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on. Kalliimmat jakut ovat mukavia päällä, kun on oikea koko ja materiaali laadukasta. Monet  halpikset ovat hiostavia. Laadun näkee kankaista, saumoista ja istuvuudesta.

Vierailija
10/10 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkupuku se pitää olla! Pitää nuorekkaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi