Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 40v löytäisi 45-55v miehen?

Vierailija
02.07.2024 |

Otsikossa kysymys. Baareissa en käy enkä hirveästi muuallakaan. Millä nettisivulla tai sovelluksessa tuon ikäiset miehet ovat?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet että olisin elossa 15 vuoden päästä? Ja miksi tykkäisin että puolisoni ei olisi elossa? Aikamoisia oletuksia teet aivan vieraasta ihmisestä.

Vierailija
42/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä etsit enimmäkseenukkoutuneitä itseäsi iäkkäämpiä, kun oman ikäiset ja hitusen nuoremmat ovat vielä elämänsä kunnossa?  Tosin makunsa jokaisella ja poikkeuksia löytyy kaikista ikäryhmistä.

Juuri näin. Tuon ikäinen mies etsii 20- 35 ikäistä naista 

Saahan sitä etsiä. Aika harva 2kymppinen kuitenkaan on noin 50v.n kanssa.

Ja harva 40-vuotiaskaan on 55-vuotiaan kanssa. Sori siitä. 

Okei, eli minkä ikäisen kanssa on mielestäsi ok olla? Onko ikä ykköskriteeri vai joku muu määrittelemäsi asia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet että olisin elossa 15 vuoden päästä? Ja miksi tykkäisin että puolisoni ei olisi elossa? Aikamoisia oletuksia teet aivan vieraasta ihmisestä.

:D

Vierailija
44/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä nyt joku viisikymppinen nainen huolestunut että joku haluaa hänen apajille vai miksi on vedetty herneet nenään?

Itse neljäkymppisenä eräällä sivustolla seuraa hakiessa yllätti se viestimäärä nuoremmilta miehiltä. Eiköhän tästäkin joku kettuile kun suuttuu. Ehkä joidenkin mielestä 40v eteenpäin ei tarvitsisi etsiä minkään ikäistä miestä mutta ihan sama, minä teen kuten haluan :)

Vierailija
45/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä nyt joku viisikymppinen nainen huolestunut että joku haluaa hänen apajille vai miksi on vedetty herneet nenään?

Itse neljäkymppisenä eräällä sivustolla seuraa hakiessa yllätti se viestimäärä nuoremmilta miehiltä. Eiköhän tästäkin joku kettuile kun suuttuu. Ehkä joidenkin mielestä 40v eteenpäin ei tarvitsisi etsiä minkään ikäistä miestä mutta ihan sama, minä teen kuten haluan :)

Luulenpa että ihmiset vaan tunnistaa palstan vakiotrollin joka yrittää tuputtaa vanhoja miehiä nelikymppisille naisille tyyliin 40-vuotias nainen, oletko miettinyt että sinulle sopisi parhaiten suhteeseen hieman vanhempi mies. Nyt vaikuttaa siltä että trolli on vaan keksinyt uuden näkökulman tuputukseensa.

Vierailija
46/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään yli 50-vuotiaita 40-vuotiaalle. Kuolet pystyyn iäkkäämmän kanssa.

Vierailija
47/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa että ihmiset vaan tunnistaa palstan vakiotrollin joka yrittää tuputtaa vanhoja miehiä nelikymppisille naisille tyyliin 40-vuotias nainen, oletko miettinyt että sinulle sopisi parhaiten suhteeseen hieman vanhempi mies. Nyt vaikuttaa siltä että trolli on vaan keksinyt uuden näkökulman tuputukseensa.

Oottepa vainoharhaisia täällä. Itse en mitään trolleja täällä tunne ja olen kylläkin 40v nainen. Mut joo jatkakaa ihan vaan keskenänne, omituista touhua.

Vierailija
48/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei aiemmin ollut ikäeroista juuri mielipidettä, mutta omasta kokemuksesta tiedän että juuri tuossa iässä ikäero ikään kuin kasvaa. Mä aloin 41-vuotiaana seurustella 48-vuotiaan miehen kanssa enkä silloin edes ajatellut ikäeroa. Nyt mä olen 48 ja mies 55 ja ikäero tuntuu hurjalta. Miehillä on raju ikääntymispiikki tuossa kohtaa. Yhtäkkiä havahdun ihmettelemään mihin on kadonnut se salskea, hoikka mies ja tilalla, anteeksi vain, tynnyrimahainen, junttiutunut, helposti ärtyvä, kumara ja polvivaivainen kalju ukko, jolla puskee harmaita karvoja korvista. Ja tämä on tapahtunut ihan muutaman vuoden sisällä. Suhteessa on edelleen hyvääkin, mutta vähän hirvittää että jos vauhti on tämä niin miten tässä käy.

Vierailija
49/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 49 v täyttävä sinkkumies. Olen mukava fiksu, ahkera ja rauhallinen luonne. Harrastuksia on tykkään pyöräillä pitkiäkin matkoja ja tykkään veneillä ja kalastaa. Olen savuton ja  en juo viinaa enkä ole käynyt baareissa 18 vuoteen ja asun satakunnassa.

Vierailija
50/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee itku kun ap haluaa 40-55 v miehen. Jokainen saa haluta sellaista kun haluaa ei kuulu teille kateellisille kun ette saa mitään kumppania

Vierailija
51/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä etsit enimmäkseenukkoutuneitä itseäsi iäkkäämpiä, kun oman ikäiset ja hitusen nuoremmat ovat vielä elämänsä kunnossa?  Tosin makunsa jokaisella ja poikkeuksia löytyy kaikista ikäryhmistä.

Juuri näin. Tuon ikäinen mies etsii 20- 35 ikäistä naista 

Saahan sitä etsiä. Aika harva 2kymppinen kuitenkaan on noin 50v.n kanssa.

Ja harva 40-vuotiaskaan on 55-vuotiaan kanssa. Sori siitä. 

Okei, eli minkä ikäisen kanssa on mielestäsi ok olla? Onko ikä ykköskriteeri vai joku muu määrittelemäsi asia? 

Aloittaja teki ikäeroketjun. Ei hän kysynyt, mistä voisi löytää mukavan miehen. Ei kysynyt, missä se rakkaus voisi oleskella. Ei. Hän kysyi, että mistä hän löytäisi tietyn ikäisen miehen. Kyllä tää oli ihan aloittajan kriteeri. Itse etsin rakkautta. Se löytyi itseäni kaksi vuotta nuoremmasta. Itselleni ikä EI ollut kriteeri. 

Vierailija
52/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on minua 11 vuotta vanhempi. Oliin 22v kun aloimme seurustelemaan ja nyt olen 37 v.

Vierailija
53/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään nuoremmista miehistä joilla kuitenkin on jo elämänkokemusta ja viisautta karttunut sen verran ettei enää olla mitään kloppeja.

Pidän siitä että miehellä on energiaa ja halua ja spontaanisuutta lähteä mukaan vaikka eks-tempore- juttuihin,  lähdetään ilman isompia suunnitelmia reissuun esim.  Ei ole muodostunut kaiken maailman rutiineita  ja tapoja ja tiettyjä kuvioita joita pitää sittten toistaa.  Joustamattomuutta.

Kuitenkin pitää olla terve vastuuntunne ja jalat maassa niin että talous ja muu elämä pysyy järkevästi kasassa.

Minulla on melkein poikkeuksetta itseäni nuorempia miehiä juuri näistä syistä.  Naimisiin en halua ja perhetttä en ole koskaan halunnut, tosin oikein hyvän kanssa voisi ehkä joskus ajatella yhteisasumista mutta omat rahat yms.

Hänen perheensä ja mahdolliset lapset yms. on ihan tervetulleita, en ole ennakkoluuloinen.  Vanhat heilat ja suhteet pitää kuiteniin olla kypsästi käsitelty eikä mitään vanhoja kaunoja ketään kohtaan. Mieleltään tasapainoinen siis.

Niin että  nuorehko mies,  avomielinen ja elämällle ja asioille utelias.  Järkevä, jalat maassa.  Ei riippuvaisuuksia, ei alkonkittaaja.  Osaa hoitaa taloutensa ja elämänsä.  Käy myös vanhempi mies sillä edellytyksellä että nämä kriteerit täyttyvät. Ulkonäkö ei itselleni ole pääasia, toki omaa silmää miellyttävä, luonnollisesti.

Viiskymppinen nainen

Vierailija
54/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v naiselle sopii 45-55v mies. Se riippuu luonteesta kuitenkin tuleeko toimeen niin ikä ei ole rasite sitten.

Vierailija
55/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt 43 ja löysin oman 51-vuotiaan rakkaani e-kontakti -sivustolta. Myös suomi24-treffit ja Happy pancake on tullut kokeiltua, kummassakin oli paljon tuon toivomasi ikähaarukan miehiä. Olen kirjoitellut monien kanssa, tavannutkin muutaman. Kohdalleni on osunut enimmäkseen asiallisia tapauksia.  Kannattaa kokeilla.

Kiitos näistä vinkeistä, ei olekaan yhtään tuttuja nämä sivut! Kaikkea hyvää teille :)

Kiitos!

Lisätiedoksi vielä, että noista mainitsemistani sivustoista e-kontakti on maksullinen, kaksi muuta ilmaisia. 

Onnea etsintään :) 

Vierailija
56/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aloittaja tehnyt ikäeroketjua, vaan vastaajat ovat sen tehneet. Aloittaja kysyi, mistä löytäisi kyseisen ikäisen miehen. Aika harva on vastannut kysymykseen. 

Vierailija
57/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin vanha? Mä olen 43v ja mun mies 33v.

Ain mielikuvituksessasi tai sitten se on vain panokaveri tai sitten elätät kehitysmaalaista toyboyta.

Olen kylläkin vaimo, ollut jo 10v. Ihan on suomalainen hyvätuloinen mies. Jotenkin aistin kateutta kommentissasi?

Vastaavassa tilanteessa miestä haukkuttaisiin pervoksi pedariksi ja  lapsenraiskariksi.

Vierailija
58/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin vanha? Mä olen 43v ja mun mies 33v.

Ain mielikuvituksessasi tai sitten se on vain panokaveri tai sitten elätät kehitysmaalaista toyboyta.

Olen kylläkin vaimo, ollut jo 10v. Ihan on suomalainen hyvätuloinen mies. Jotenkin aistin kateutta kommentissasi?

Vastaavassa tilanteessa miestä haukkuttaisiin pervoksi pedariksi ja  lapsenraiskariksi.

Miksi kun molemmat on aikuisia?

Vierailija
59/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, ei se mies tule kotoa hakemaan.

Jos haluaa löytää miesystävän, pitää olla liikenteessä.  Liikkua paikoissa joissa muitakin liikkuu, myös miehiä.

Harrastaa jotain, käydä tapahtumissa, tehdä edes pieniä matkoja esim. kotimaasa konsertteihin  teattereihin ja tapahtumiin.  Niissä liikkuu paljonkin  monenikäistä yksinäistä miestä.

Kesä  tanssipaikoillakin tutustuu miehiin.

Ja ainahan on se viimeinen mahdollisuus ja  (epä) toivo:  Etsiä deittisivustoilta.