Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 40v löytäisi 45-55v miehen?

Vierailija
02.07.2024 |

Otsikossa kysymys. Baareissa en käy enkä hirveästi muuallakaan. Millä nettisivulla tai sovelluksessa tuon ikäiset miehet ovat?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb dating

Vierailija
22/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin vanha? Mä olen 43v ja mun mies 33v.

No kun mä vaan koen että tykkäisin sen ikäisen kanssa nyt olla. Ikä on periaatteessa mulle vain numeroita, mutta tähän päätelmään olen tullut että tässä vois olla sopiva ikähaarukka suunnilleen. Ihmiset on tietysti erilaisia iästä riippumatta, mutta en usko että 10v nuoremman kanssa elämäntilanteet sopisi yhteen.

Tokihan itsekin olisit sen 10-15 vuotta nuorempi mutta ilmeisesti logiikkasi ei toimi sinne asti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistähän on valtava ylitarjonta. Eli ihan mistä vaan, vaikka tinderistä. 

En itse huolisi kuin aivan täysin poikkeuksellisen 10-15 vuotta vanhemman miehen. Ehkä yksi miljoonasta on sellainen.

Vastataan tähän nyt rehellisesti, vaikka kysyjä ei nyt taidakaan olla sitä mitä väittää.

Häh? Miksi en olisi? Mikä ihmeen motiivi olisi valehdella vauvapalstalla :D

Vierailija
24/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun mä vaan koen että tykkäisin sen ikäisen kanssa nyt olla. Ikä on periaatteessa mulle vain numeroita, mutta tähän päätelmään olen tullut että tässä vois olla sopiva ikähaarukka suunnilleen. Ihmiset on tietysti erilaisia iästä riippumatta, mutta en usko että 10v nuoremman kanssa elämäntilanteet sopisi yhteen.

Tokihan itsekin olisit sen 10-15 vuotta nuorempi mutta ilmeisesti logiikkasi ei toimi sinne asti. 

Olisin? Olen 40v. Mistä logiikasta puhut?

Vierailija
25/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä mä mä, minä minä sikiää?

Enkö olis saanut kommentoida?

Vierailija
26/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit ettet usko että 10v nuoremman kanssa elämäntilanteet sopisi yhteen. 55-vuotiaan miehen kanssa itse olisit 15 vuotta nuorempi. 

Vierailija
27/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ap:n haluta sen ikäistä kuin haluaa. Itselleni olisi kauhistus yli 10 nuorempi, mutta olenkin just hieman ihastunut itseäni 10 v vanhempaan. N45

Vierailija
28/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit ettet usko että 10v nuoremman kanssa elämäntilanteet sopisi yhteen. 55-vuotiaan miehen kanssa itse olisit 15 vuotta nuorempi. 

Niin, johtuu ihan siitä että mun elämäntilanne on suunnilleen sama kuin monella viisikymppisellä mutta yhdelläkään kolmekymppisellä ei ole.

Vierailija
29/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset miehet osaavat tyydyttää naisen.

Vierailija
30/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt 43 ja löysin oman 51-vuotiaan rakkaani e-kontakti -sivustolta. Myös suomi24-treffit ja Happy pancake on tullut kokeiltua, kummassakin oli paljon tuon toivomasi ikähaarukan miehiä. Olen kirjoitellut monien kanssa, tavannutkin muutaman. Kohdalleni on osunut enimmäkseen asiallisia tapauksia.  Kannattaa kokeilla.

Vierailija
31/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt 43 ja löysin oman 51-vuotiaan rakkaani e-kontakti -sivustolta. Myös suomi24-treffit ja Happy pancake on tullut kokeiltua, kummassakin oli paljon tuon toivomasi ikähaarukan miehiä. Olen kirjoitellut monien kanssa, tavannutkin muutaman. Kohdalleni on osunut enimmäkseen asiallisia tapauksia.  Kannattaa kokeilla.

Kiitos näistä vinkeistä, ei olekaan yhtään tuttuja nämä sivut! Kaikkea hyvää teille :)

Vierailija
32/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä etsit enimmäkseenukkoutuneitä itseäsi iäkkäämpiä, kun oman ikäiset ja hitusen nuoremmat ovat vielä elämänsä kunnossa?  Tosin makunsa jokaisella ja poikkeuksia löytyy kaikista ikäryhmistä.

Juuri näin. Tuon ikäinen mies etsii 20- 35 ikäistä naista 

Vierailija
33/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit ettet usko että 10v nuoremman kanssa elämäntilanteet sopisi yhteen. 55-vuotiaan miehen kanssa its

15 vuoden päästä itse olet 55 ja tuo mies 70. Palataan sitten asiaan uudelleen. 

Vierailija
34/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit ettet usko että 10v nuoremman kanssa elämänti

Palataan vaan, jos olen silloin vielä elossa.

Vierailija
35/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä etsit enimmäkseenukkoutuneitä itseäsi iäkkäämpiä, kun oman ikäiset ja hitusen nuoremmat ovat vielä elämänsä kunnossa?  Tosin makunsa jokaisella ja poikkeuksia löytyy kaikista ikäryhmistä.

Saahan sitä etsiä. Aika harva 2kymppinen kuitenkaan on noin 50v.n kanssa.

Vierailija
36/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillekin on muiden pariskuntien ikäero niin vaikea hyväksyä? Mitä sitten että 15 vuoden päästä 40v onkin 55v ja nyt 55v onkin 70v? Hittoako se teidän elämää haittaa?

Vierailija
37/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillekin on muiden pariskuntien ikäero niin vaikea hyväksyä? Mitä sitten että 15 vuoden päästä 40v onkin 55v ja nyt 55v onkin 70v? Hittoako se teidän elämää haittaa?

Enemmän haittaa vauvapalstalla trollaaminen ja naisten aivopeseminen ajattelemaan että heidän tulisi jotenkin kelpuuttaa itseään paljon vanhempi mies. Ikäerosuhteet on tilastojen valossa marginaalinen ilmiö, sitä ei ikinä tällä palstalla uskoisi. 

Vierailija
38/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä etsiä. Aika harva 2kymppinen kuitenkaan on noin 50v.n kanssa.

Ja harva 40-vuotiaskaan on 55-vuotiaan kanssa. Sori siitä. 

Vierailija
39/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

San

Etköhän SINÄ ole elossa. Tuosta miehestä en olisi niin varma. Mutta ehkä se onkin vain plussaa? 

Vierailija
40/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triathlon- ja pyöräilyseuroista T. Teräsmies 46v 😎😘