Sohvan alta tulee mörkö, puolustaudut esineellä joka on lähimpänä oikealla puolellasi.
Kommentit (294)
Tiedän kuinka sähiseviä, mouruavia ja sinua tappomielellä katsovia otuksia pidellään. Napakasti mutta hellästi ja otusta satuttamatta. Kunhan pahin murina loppuu työnnetän shebapurkki nenänsä alle ja voila, tie mörön sydämeen vie vatsan kautta. Sitten opetellaankin hiekkiksen ja valjaiden käyttö. Kissani saattaa kyllä pillastua uudesta perheenjäsenestä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienenä aina peloteltiin miten Näkki tulee ja vie...
En tänä päivänä tiedä mikä se Näkki oikein on
Näkki asuu vedessä, esim. kaivossa tai rannalla laiturin alla.
No mikä se Näkki oikein on.
Näkki on kuule kondoomi..
Viltti. Voi antaa mörölle, lattiatasossa käy aina viima.
Paketoin mörön laturinjohtolla nippuun.
Voitaisiin perustaa kodinturvajoukot tällä porukalla ja aseistuksella.
Jalkalampulla kopautan, siinä on myös kätevä pitkä johto sitomiseen. Sääliksi käy mörköparkaa!
Juljus kirjoitti:
Kynttilänjalalla joutuis takomaan.
Sytytä kynttilä. Möröt eivät pidä valosta.
Mä oon ihan muumipappana riippumatolla. Tuskin se tänne ulos tulee. Ennen kuin tartun oikealla puolellani olevaan halpis crocsiin niin sitä ennen kaksi hiirulaista pitäisi tulla sanomaan: "Se tulee, niin tuleekin"
Sitten mä sanon: "Kuka kumma tulee?"
Hiiret siihen, että: "MÖRKÖ!"
Korvakoru. Se kiiltää niin, että voisin sokaista mörön.
Ilta-lehti, mörkö hakattiin kuoliaaksi dildolla. Poliisi epäilee vauva sivuston naisia haluttomuudesta minkäänlaiseen koskettamiseen.
Että näin paljon eri esineitä eiköhän se mörkö ole jo siinävaiheessa kuollut tai vähintäänki mennyt sinne sängynalle takaisin.
Ilmanviilentimen kaukarilla.
FREEZE!
Kasa kuivaa pyykkiä. Mörkö pääsee viikkaushommiin.
32cm pitkä paksu musta värisevä esine.
Lihashuoltovasaralla. Tärinä päälle ja mörökölli pääsee niskajumeistaan.
Kaukosäädin