Mikä on paras nuoruusmuistosi?
Mikä tapahtuma on paras muistosi nuoruusvuosiltasi ja miksi?
Kommentit (18)
Näin naapurin lihavan naisen alasti!
Se kun pääsi muuttamaan pois vanhempien luota.
Oma hevonen ja hetket hänen kanssaan. Maastoesteratsastus, maastoratsastus hetket, voitto kouluratsastuskilpailuissa ja kesäleirit omalla hevosella.
Varmaan se, kun tapasin ensirakkauteni ja hän osoitti minua kohtaan välittömästi vastarakkautta. Se oli niin uskomatonta, koska hän oli niin komea ja tunnettu niissä piireissä. Muutimme käytännössä heti yhteen ja vaikka suhde päättyikin aika pian, niin jäi hyvät muistot. Hän vei minut katsomaan sukuaan, saunoimme tunnelmallisesti kesämökillä, mutta kun hän muutti Berliiniin, niin jätin hänet. Se on siis samalla ikävin nuoruusmuistoni, koska olin täysin murtunut. Sydämeen sattui eikä sen ikäinen osannut edes puhua hänen kanssaan asiasta juuri mitään. Onneksi silloin ei ollut kännyköitä, koska ei hän oikeasti olisi kanssani yhteen sopinut.
Ai paras? En mä osaa sanoa. Kaikki matkustelu oli kivaa. Reilit ja muut.
Suomenlinnassa vuonna 2003 tai 2004. Siellä vietettiin juhannusta työporukan kanssa. Oli ikimuistoinen reissu.🧡
Työnsin oma sedän ja mummon Nukarinkoskeeen. Arestia tuli, mutta kill streak on yhä käynnissä.
Ensimmäinen kerta tytön kanssa, no tarvitseeko kertoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Näin naapurin lihavan naisen alasti!
Mä näin myös lihavan sukulaisnaisen alasti kesämökillä. Kyllä kiihotti.
Sain naapurintytöltä ripsipiirakkaa!
Voitin korkeushypyssä kultaa, siitä jäi hyvä muisto.
Peruskoulun loppuminen. Oli ihan käsittämättömän ihanaa että 9 vuoden koulukiusaaminen oli lopulta ohi eikä peruskouluun tarvinnut palata enää kesäloman jälkeen.
Pääsin ihastukseni kanssa samalle takapenkille. Vahinko ettei jatkunut sitä iltaa pitemmälle...
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kerta tytön kanssa, no tarvitseeko kertoa enempää.
Jaa,minulle muistuu mieleen vain aika onnetonta räpellystä.
Sain koiran synttärilahjaksi kun täytin 15v.
Koira muutti kanssani kun muutin pois kotoa sekä oli myös opiskellessani mukana messissä.
Ei tule heti mieleen mitään. Ehkä se kun lukio oli ohi ja kun armeija oli suoritettu. Pitkä ja epämiellyttävä koulutyö oli ohi. En sen jälkeen ole enää sitoutunut mihinkään, opiskeluun tai muuhunkaan pysyvään.
Ensirakkaus + puistokännäily