Sohvan alta tulee mörkö, puolustaudut esineellä joka on lähimpänä oikealla puolellasi.
Kommentit (294)
hiusharja, täynnä pitkiä hiuksia kun en oo hetkeen putsannut, siihen se sotkeentuisi kuin kala verkkoon
Ei oo esine, mut kissa on lähin. Ainakin sillä on kynnet, kun mun varpaita tökkii niillä.
Tässä on lakana ja kissa. Kissa on kyllä aika ärhäkkä välillä että voin melkein luottaa siihen 😊🐈.
Vierailija kirjoitti:
En edes yritä iskeä, saan pakit kuitenkin.
Taattista vaan
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Nyt sain tän aamun parhaat naurut. Onneksi just laitoin tyhjän kahvimukin syrjemmälle.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Jos mörkö ei pelästynyt mun räkätystä niin huitasen sitä kahvimukilla.
Kukkuu, kukas söpöläinen se siellä?
Kiltti mörkö, söpö mörkö.... Auts siehän puret!
Ai, ai, ai, ai, ai.... Tekee pipiä.
Elli (nimi muutettu), käy eteisestä Raid-purkki ja tuo se äkkiä minun oikealle puolelleni!!!!!
"Raid tappaa talossa ja puutarhassa"
Prkel, penskahan on mummolassa.
Ai, ai, ai, ai.... Tekee pipiä.
Auttakaa!!!!!
Tyynyllä.
Pillow fight with boogeyman!
Hupparilla. Kiedon sen mörön pään ympäri ja otan holding otteella syliin rauhoittumaan.
Mörkö ei haittaa, mutta jos olisi hämähäkki, niin teos nimeltä "Edgar Allan Poe - Lyhyt elämä" kovakantisena osuu hyvin jo nimensäkin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Mörkö ei haittaa, mutta jos olisi hämähäkki, niin teos nimeltä "Edgar Allan Poe - Lyhyt elämä" kovakantisena osuu hyvin jo nimensäkin perusteella.
Hämähäkkei ei kannata tappaa, ei sisätiloissakaan.
Pino virkattuja kupinalusia. Niillä sitä olisikin hyvä huitoa. Kyllä se lähtisi matkoihinsa.
Fölin kesäaikataulu. Jospa mörkö lähtisi bussilla matkoihinsa? Vaikka Paimioon, kun se föli sinnekin nyt kulkee. Päätepysäkkinä Paimion parantola, ehkä mörkö tykkää Alvar Aallon arkkitehtuurista?
Silmälaseillani. Voi paska, taas mars optikolle.
Pienenä aina peloteltiin miten Näkki tulee ja vie...
En tänä päivänä tiedä mikä se Näkki oikein on
Vierailija kirjoitti:
Pienenä aina peloteltiin miten Näkki tulee ja vie...
En tänä päivänä tiedä mikä se Näkki oikein on
Näkki asuu vedessä, esim. kaivossa tai rannalla laiturin alla.
Farkkushortsit
Mahtaisiko mörkö pelätä Win95Maniä?
Jospa koittaisin esiintyä tuona mörölle.