Mitä kummilahjaksi pojalle?
Jotain joka jäisi muistoksi? Jos ostaa esim korun, niin mitä sen lisäksi voisi ostaa? Onko koru ihan hölmö lahja?
Kommentit (38)
Lapsen iloksi. Arvostaa taatusti sitä, kun kasvaa isoksi. Kaiken maailman tinahärpäkkeet on naurettavia.
Mä olen itse arvostanut seuraavia ristiäislahjoja, tosin lapsi on ainokainen niin ei löytynyt ennestään näitä :)
-Pentikin astiasetti + Hackmanin lastenaterimet
-lasten lakanasetti
-Kirsi Kunnaksen runokirja
-lapselle suvussa kulkevan kiinteistön pihalle istutettu "nimikkopuu"
Hopeasta säästölipas. Niitä monenlaisia, esim. Auto tai helikopteri
Vierailija kirjoitti:
Hopeasta säästölipas. Niitä monenlaisia, esim. Auto tai helikopteri
Mieluummin ankka tai lintu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vasta ristiäiset/ nimiäiset tulossa ?
Kyllä
Sylikummi ostaa tyypillisesti kummilusikan.
Joku muu voi olla esim. kaiverrettu valokuva-albumi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vasta ristiäiset/ nimiäiset tulossa ?
Kyllä
Sylikummi ostaa tyypillisesti kummilusikan.
Joku muu voi olla esim. kaiverrettu valokuva-albumi.
Eikö mitään muuta?
Ei ole hölmö lahja, olin rippijuhlissa, jossa poika sai hopeisen pienen tolpan mallisen korun jossa oli pieni kivi, nätti ja pojalle sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ikä ?
58-v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ikä ?
58-v
Pari 20-vuotiasta tiukkapilluista tytsää!
No itse voin sanoa vanhempana, että lapselle paras lahja ristiäisissä oli Ikean halpa pupu. Se on kulkenut mukana vuosia,vuosia ja vuosia. Sitten ne kultaliikkeen kalliit koristehömpötykset seisoo kaapissa. Sehän riippuu haluatko miellyttää lahjalla ja lahjan arvolla enemmän vanhempia, vai hommaatko lapselle sellaisen, joka tulee tunne arvoiseksi lapselle.
Sijoitustili, jonne joku pesämuna ja samalle tilille talletat kaikki lahjarahat aina siihen asti kun lapsi on täysi-ikäinen. Eksponentiaalisesti parempi lahja kuin jotkut fakin lusikat tai korut eikä tarvitse murehtia lahjan valitsemisesta enää koskaan. Lapsi arvostaa sinua lahjan antajana tulevaisuudessa enemmän kuin ketään muuta.
Kiiltävät esineet ovat harakoille, taloudellinen turva ja perusta on jotain mitä saa vain viisailla valinnoilla ja pitkäjänteisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hölmö lahja, olin rippijuhlissa, jossa poika sai hopeisen pienen tolpan mallisen korun jossa oli pieni kivi, nätti ja pojalle sopiva.
Sori, tuli jotenkin huonosti luettua, siis kasteelle vauva menossa. Mun poika aikoinaan sai valokuva kehyksen johon kaiverrettiin nimi ym ja kultaisen ranneketjun joka tietysti jäi pieneksi.
Korut ja kaiverretut esineet ovat lahja lähinnä lapsen vanhemmille. Ei se lapsi niitä osaa arvostaa ainakaan ennen aikuisuutta jos sittenkään ja jos ovat edes tallessa enää.
Kummikirja mihin kirjoitetaan lapsen kehityksen myötä asioita, itsellänikin on semmoinen.
Oletko käynyt oikeinsukupuolittamassa hänet kenestä nyt puhut? Eli oletko häneltä kysynyt mikä hänen sukupuolensa on?
Oma tyttöni tykkää tosi paljon kastelahjaksi saamastaan enkelikorusta.
Molemmat, tyttö ja poika sai kastelahjoiksi kastesormukset. Nämä on hienot ja jäävät molemmille muistoksi.
Tinajuttuja saivat myös, mutta nämä aika turhia. Soittorasia ja albumi muistaakseni.
En astioita ostaisi kastelahjoiksi. Näitä toivat sukulaiset, ystävät ja työkaverit kun tulivat vauvaa katsomaan.
Tuo puun istutus olisi tosi hyvä tai raha sijoitustilille vai onko vasta säästötili noin pienellä?
Isompana voi alkaa kerätä astiasarjaa tai työkalupakkia.
Rippilahjaksi poika sai armeijakellon, hopeisen rannekorun, rahaa mopokorttiin ja vanhempien ostaman kaulakorun.
Kirpparilta joku kasetti vaiks Walt disneyn 101 dalmista vhässänä.