Miehen suku, lähinnä sisarukset
Haukkuvat minua hänelle selkäni takana, mies kuitenkin haluaa, että minä kutsun kaikesta huolimatta näitä haukkujia kotiimme syömään ja viettämään aikaa, vaikka hän tietää, että minusta puhutaan selän takana ihan mitä vaan, kaikkea en edes tiedä vaikka mieheltäni kysyn, ei vastaa minulle, en tiedä miksi, minä en haluaisi kutsua heitä meille, hän taas haluaa, pitääkö minun nyt sitten vain ottaa ja lähteä, siis ottaa avioero kun olemme asiasta näin valtavan erimielisiä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Älä kutsu heitä. Mies kutsuu ja kestitsee itse mikäli niin haluaa mutta tee tämä selväksi miehellesi.
Niin, tuokin on vähän ikävä tyyli, tietävät heti, kun kutsu ei tule minulta, että jotain on tekeillä, millaiseksi silloin yhdessäolo menee ja sujuu, mies ei osaa kokata tai laittaa mitään, se jäisi kuitenkin minun tehtäväksi, hankalia asioita tällaiset, jos kumpikin haluaa pitää päänsä, sitten tuleekin riita meidän välille. Kumpi nyt sitten on oikeassa ?
Miksi ette aikuiset ihmiset voi vaan puhua asiasta? Mitä hemmettiä taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kutsu heitä. Mies kutsuu ja kestitsee itse mikäli niin haluaa mutta tee tämä selväksi miehellesi.
Niin, tuokin on vähän ikävä tyyli, tietävät heti, kun kutsu ei tule minulta, että jotain on tekeillä, millaiseksi silloin yhdessäolo menee ja sujuu, mies ei osaa kokata tai laittaa mitään, se jäisi kuitenkin minun tehtäväksi, hankalia asioita tällaiset, jos kumpikin haluaa pitää päänsä, sitten tuleekin riita meidän välille. Kumpi nyt sitten on oikeassa ?
Haluatko todellakin elää tuollaisessa suhteessa?
Älä sano että teillä, lapsen tasolle jääneillä vinkujilla, on vielä lapsia kasvatettavana ja mallia omaksumassa?
Vierailija kirjoitti:
Älä sano että teillä, lapsen tasolle jääneillä vinkujilla, on vielä lapsia kasvatettavana ja mallia omaksumassa?
Mitähän tämäkin tarkoitti suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Keitä aikuisia tarkoitat, eli pitäiskö minun mennä sanomaan, että pitäkää naamanne kiinni ja hoitakaa omat asianne ensin kuntoon ennenkuin tungette nenänne minun asioihin, oliko tarpeeksi AIKUINEN kutsu kylään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä aikuisia tarkoitat, eli pitäiskö minun mennä sanomaan, että pitäkää naamanne kiinni ja hoitakaa omat asianne ensin kuntoon ennenkuin tungette nenänne minun asioihin, oliko tarpeeksi AIKUINEN kutsu kylään ?
Ei hemmetti. Aina paranee.. Kunnon wee tee
Tuo on ainoa opittu tapa kommunikoida "aikuismaisesti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä oikein pitkään ja hartaasti.
Kuka ap sinulle kertoo tällaisia seläntakana puhumisia?
Äidilläni on diagnosoitu harhaluuloisuushäiriö. Välit sekä äidin omaan että isäni sukuun ovat huonot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti. Aina paranee.. Kunnon wee tee
Tuo on ainoa opittu tapa kommunikoida "aikuismaisesti".
Sinä vaikutat ainakin aikuiselta suomalaiselta ääliösialta!
Vierailija kirjoitti:
Äidilläni on diagnosoitu harhaluuloisuushäiriö. Välit sekä äidin omaan että isäni sukuun ovat huonot.
Isälläni on kihti ja tupakkayskä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä oikein pitkään ja hartaasti.
On laadukkaampaakin tekemistä kun sinun roiskeita miettiä !!!
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis perinyt tuon taudin häneltä, näetkö myös pikku-ukkoja seinän välissä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et varmasti ala ainakaan passaamaan sinua inhoavia ihmisiä. Miehet yrittävät väsyttämällä saada haaremivaimonsakin saman pöydän ääreen, ja pakottavat lapset sinne x-asennossa huutaen ja kiljuen, koska heidän mielestään kenenkään muiden kuin heidän tunteillaan ei ole väliä
Jos oikeasti tosissasi harkitset eroa, tee se. Tuo on epälojaalia ja kusipäistä. Ainoa oikea tapa on pidättäytyä haukkumasta sekä sukulaisten puolisoja että puolison sukulaisia. Tuollainen paskarinki on niin hirveä paikka elää, että pois vaan
Vierailija kirjoitti:
Näin mies rakentaa perhettä. Valitsee naiset kenestä itse tykkää ja pakottaa heidät tulemaan toistensa kanssa toimeen. Kun eivät tule, alkaa väkivalta. Koska mies päätti
Kenenköhän se tässä pitäisi kasvaa aikuiseksi ja tavata kyräileviä myrkkysukulaisia vaikka heidän kotonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et varmasti ala ainakaan passaamaan sinua inhoavia ihmisiä. Miehet yrittävät väsyttämällä saada haaremivaimonsakin saman pöydän ääreen, ja pakottavat lapset sinne x-asennossa huutaen ja kiljuen, koska heidän mielestään kenenkään muiden kuin heidän tunteillaan ei ole väliä
Jos oikeasti tosissasi harkitset eroa, tee se. Tuo
Niin se varmaan sitten on tehtävä, ei se käsittääkseni ainakaa lopu saati vähene, yleensä tuollainen tyyli vain kiihtyy ja jos ei kutsu kiihtyy vieläkin enempi. Tilanne on hankala !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mies rakentaa perhettä. Valitsee naiset kenestä itse tykkää ja pakottaa heidät tulemaan toistensa kanssa toimeen. Kun eivät tule, alkaa väkivalta. Koska mies päätti
Kenenköhän se tässä pitäisi kasvaa aikuiseksi ja tavata kyräileviä myrkkysukulaisia vaikka heidän kotonaan?
Lääkkeet ja hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet ja hoitoon!
Kenelle lääkkeet kuka hoitoon ?!
Mies hoitaa oman sukunsa ja laittaa stopin suvulleen, ihme ettei ole jo älynnyt!
Ymmärsinkö siis oikein, mies kuuntelee kun hänen omaa puolisoaan mollataan eli siinä tapauksessa hän on osa tätä sakkia.
Kiinnostaa tietää miksi?