Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi hyvät ystäväiset. Voisittekohan vähän avittaa minua kalorien laskennassa. Tämän päivän syömiset. Älkää pelästykö sisällöstä. Ylipai

Vierailija
01.07.2024 |

Noa on.

Eli syöminen on vähän hakusessa ja ihan järkyttävä tuli taas mätettyä tänää. En millään jaksa laskea noita kaloreita joten tekisi joku avulias ihminen sen puolestani? 

Eli tässä:

Aamupala:

3 munaa, 100g pekonia, kaksi nakkia, kolme paahtoleipää, päällä voita, juustoa, kinkkua.

Tämän lisäksi söin 3dl luonnon jogurttia, kaksi omenaa.

Kolme lasia tuoremehua. Appelsiini.

Kahvi 3dl, kermaa päälle, kolme sokeripalaa ja pieni korvapuusti.

Lounas:

About 400g ranskanperunoita, rasvakeittimessä, 300g lohta, ja 5 kirskikka tomaattia,  juomaksi appelsiini mehua lasi.

Jälkiruuaksi pala kinkkupiirakkaa 150g sekä korvapuusti, samanlainen, kuin aamulla.

Välipala:

Jogurtti pienipurkki, mansikan makuinen, kolmioleipä coop tonnikala, virvoitusjuoma 0.5 litraa.

Välipala 2:

Jäätelötötterö kioskilta ja pillimehu.

Illallinen:

Kananugettaja 9kpl, ranskalaisia n. 300g, päälle majoneesia paprika, juomaksi maitoa 2dl.

Välipala:

150g irtokarkkeja ja kuppikuuma keitto, tomaattimaku 2 dl veteen.

Iltapala:

Itsetehtyjä kolmioleipiä.

Sis. Paahtoleipää 6 palaa, margariinia jokaiselle, juustoa jokaiselle, paprikaa jokaiselle, majoneesia jokaiselle, sitten leivät yhteen päällekäin ja niks naks katki.

Tuli pientä kolmioleipästä.

Join vielä 4dl coca colaa.

Tarkoituksena ehkä yöllä vielä herkutella yhdellä kinkkupiirakka palalla.

Paljonko tämä tekee yhteensä kaloreita? En millään jaksa etsiä tietoja ja laskea.

Haluan todella tehdä elämäntapa muutoksen ja nähdä ne kalorit, mutta olen nyt niin väsynyt, että en jaksa edes liikkua kaivamaan roskista. Paketit on siellä.

Eli voisiko joku auttaa ja laskea minulle noin arvion? Haluaisin todella muuttua ja muuttaa elämääni.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänenaika. Olet mättänyt kilotolkulla paskaa naamaan ja meidän pitäisi nyt laskea kalorit. Laske itse!!

Vierailija
22/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoit vääntää tällaisen provon. Eikö ole muuta tekemistä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositan, että lopetat kaloreiden laskemisen, se ei kuulu terveeseen ruokasuhteeseen. Laihduttaminen on itse asiassa tehokas keino lihomiseen, sillä energiavaje altistaa ahminnalle. Kaikki dieettaaminen on häiriintynyttä syömiskäyttäytymistä. Terveeseen ruokasuhteeseen kuuluu, että syödään säännöllisesti, monipuolisesti, riittävästi ja sallivasti. Tarvittaessa kysy ammattiapua (laillistettu ravitsemusterapeutti) terveen ruokasuhteen opetteluun.

Vierailija
24/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli voisiko joku auttaa? Vai haluatteko, että sama jatkuu? Ehkä nähdessäni kalorimäärän saan itseäni patistettua.

Ap

Ihan sama minulle. Ei ole mun ongelma.

Vierailija
25/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä fineliä/opettele käyttämään sitä, palvelu laskee automaattisesti kilokalorit ja ravintotekijät

Vierailija
26/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5/5

0/5

Vierailija
27/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
28/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat noin 1000 kaloria per yks ruokailu. Eli noin 5000-6000 per päivä. Eli syöt päivässä sen kalorimäärän minkä tarvitsisit 3-4 päivässä.

Vierailija
29/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli voisiko joku auttaa? Vai haluatteko, että sama jatkuu? Ehkä nähdessäni kalorimäärän saan itseäni patistettua.

Ap

Ketään ei kiinnosta, läski. Ota itse vastuu elämästäsi luuseri.

Vierailija
30/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin 150 mg Venlafaxiinia. Voisiko joku ystävällisesti arvioida kaloritarpeeni?

Vierailija
31/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvi laskea kaloreita. Ensin alkuun voit vaikka puolittaa jokaiset syömäsi aterian. Syö puolet hitaammin, jotta sulla menee sama aika kuin tupla-annoksen syömiseen. 

Ja aina ennen syömistä kannattaa huolet kirjoittaa päiväkirjaan.

Vierailija
32/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
33/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan kysyy, että voisiko joku laihduttaa hänen puolestaan.

Vierailija
34/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo

Vierailija
35/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule laske itse. Saatpahan siinäkin liikuntaa, kun kaivat paketteja roskiksesta.

Vierailija
36/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et saa, jos syömisestä johtuva paha olo tai tuon ruokalistan kirjoittaminen ei sitä ole tehnyt. Onko niillä kaloreina muutenkaan väliä? Jos käsittelet tunteita syömisellä, tulet mättämään vaikka tietäisit syöväsi 20 000 kaloria päivässä. Aloita ensin muutos tunteiden käsittelyssä ja sitten myöhemmin on laihdutuksen aika.

Vierailija
37/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskihullu on täällä taas!

Vierailija
38/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda ne kalorit. Kaloriteoria ei toimi.

Mitä minä juuri luin!? 😄 jos ei tässä luonnonlait juuri ole muuttuneet niin kyllä: jos syöt enemmän kaloreita kuin syöt niin painoa kertyy. 

Miksi luulet että syöt ylipäätänsä? Koska siittä saat kaloreita kalorit on nimitys energialle

Vierailija
39/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee määrä tuoremehua! Varsinainen kaloripommi

Vierailija
40/98 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me voitaisiin tietää sun ruokien kalorit? Ne pakkaukset on sun roskiksessa, ei meidän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän