Mies, jos menet naisen kanssa samaan sänkyyn yhdessä nukkumaan, miten ehdotat yhdyntää jos alkaa panettaa?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo aikuisten hommia noi samassa sängyssä seksin panttaamiset.
Jos ei vielä ole seksin aika niin sama sitten nukkua rehellisesti eri huoneissa tai osoitteissa.
Miksi siihen kylkeen pitäisi käyrä tykyttäen mennä pyörimään? Ei kuulosta levollisilta unilta alkuunkaan.
Ihana nukkua toisen lähellä. Hipsutella ja silitellä. Voiko olla parempaa ennen varsinaista seksiä uuden ihmisen kanssa. No joo mut toiset eivät vaan kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä muuta kuin panotarkoituksessa, ihmisiä on erilaisia.
Olen jo sen ikäinen, että jos otan miehen sänkyyn niin haluan myös panna. Nuorena noin 20v. olisin mielelläni ottanut söpön miehen ihan vaan unikaveriksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei vielä ole seksin aika niin sama sitten nukkua rehellisesti eri huoneissa tai osoitteissa.
Miksi siihen kylkeen pitäisi käyrä tykyttäen mennä pyörimään? Ei kuulosta levollisilta unilta alkuunkaan.
Ihana nukkua toisen lähellä. Hipsutella ja silitellä. Voiko olla parempaa ennen varsinaista seksiä uuden ihmisen kanssa. No joo mut toiset eivät vaan kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä muuta kuin panotarkoituksessa, ihmisiä on erilaisia.
Se ihana hipsuttelu johtaa peniksen ihanaan erektioon.
Kyllä puolen tunnin hipsuttelun kohdalla alkaa tuntua pakottavaa tarvetta saada stimulaatiota violetinpinkeänä jomottavalle kalulle.
Tuossa jos vaan käännetään kylkeä niin päällimmäinen tunne ei ole ihanuus vaan lähinnä vitutus ja kattorappausten tuijottelu se kalu edelleen kosketusta huutaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan aikuisiällä ollut tilanteessa, jossa olisin ollut naisen kanssa sängyssä ja ei olisi ollut kyse toisesta näistä:
-tarkoitus harrastaa seksiä joka tapauksessa
-parisuhde
Mielenkiintoista tälleen sivusta. Entä tapailuvaihe vai onko ihan nou-nou nukkua vain toisen vieressä alussa?
N32
Minusta olisi todella outoa ja kiusallistakin nukkua toisen vieressä ennen kuin on harrastettu seksiä.
M42
Toimii ainoastaan vaimon kanssa. Ainut nainen, jonka vieressä voi nussimatta nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ihana hipsuttelu johtaa peniksen ihanaan erektioon.
Kyllä puolen tunnin hipsuttelun kohdalla alkaa tuntua pakottavaa tarvetta saada stimulaatiota violetinpinkeänä jomottavalle kalulle.
Tuossa jos vaan käännetään kylkeä niin päällimmäinen tunne ei ole ihanuus vaan lähinnä vitutus ja kattorappausten tuijottelu se kalu edelleen kosketusta huutaen.
Samaa pohdin, että mikä näillä seksinpanttaajilla oli tässä ajatuksena.
Se mies vetää käteen siinä vieressä sitten, vai miten?
Itsellä naisena on enempi kokemusta tilanteista, joissa mies haluaa vain halailla ja nukkua. Itse olisin halunnut panna, mutta mies vain silittelee hiuksia tms. Näin on käynyt useasti. Olen kyllä aika kiltin ja viattoman näköinen, en tiedä johtuisiko siitä.
Huvittavia nämä puhumiset ehdottamiset ja sanomiset. Ei seksi ole puhumista ja sopimista, siihen tarvitaan vähän muuta. Avioliitto voidaan solmia sanallisesti ja sopia.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä naisena on enempi kokemusta tilanteista, joissa mies haluaa vain halailla ja nukkua. Itse olisin halunnut panna, mutta mies vain silittelee hiuksia tms. Näin on käynyt useasti. Olen kyllä aika kiltin ja viattoman näköinen, en tiedä johtuisiko siitä.
Vähän vois kyllä vihjata että kaipaa muutakin kuin halimista ja silittelyä. Itsellä kyllä alkaa aina lusikassa pukkaamaan erektiota.
M51
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan aikuisiällä ollut tilanteessa, jossa olisin ollut naisen kanssa sängyssä ja ei olisi ollut kyse toisesta näistä:
-tarkoitus harrastaa seksiä joka tapauksessa
-parisuhde
Mutta ensin on saatava suostumus toiselta jokaista kertaa varten.
Ei ole itsestään selvää että kertaa varten annettu lupa oikeuttaisi "uusintaan" koska lupa saatetaan perua jopa kesken yhdynnän ja siihen on sitten tyytyminen.
Hulluja nämä nykyajan suostumukset. Paras seksi on puoliksi raiskaus jolloin todella tuntee itsensä naiseksi. Mielestäni joku hellyys platoninen kihnuttelu on oksettavaa. Mikään ei sovi huonommin seksiin kuin joku höpsöttely ja hassuttelu. "Onko tämä se sellainen nänni? Onpas hassu nappi! Hehehihi piip piip! Sitten katsotaanpas sinun häpyhuulia. Minä olen vähän tällainen tohtori! " Miten kenenkään kiihotustila voi kestää tuollaista...
Ei ole mitään ällöttävää siinä jos kysyy tai sanallisesti ilmaisee, että haluaisi panna. Paljon turhauttavampaa on jos molempien tekisi mieli, mutta ajattelee, että toinen ei halua ja sitten jäädään molemmat ilman. Itsellä ollut tilanteita, joissa nukuttu yhdessä ja olisin halunnut enemmän, mutta mies on vaan ollut liian herrasmies tekemään aloitetta. Olen ajatellut, että jos mies ei ota kontaktia niin hän ei halua minua. Onneksi iän myötä oppinut itsekin olemaan aloitteellisempi.
Jos mies ei tee mitään aloitetta niin silloin hän luultavasti ei ole halukas. Jos naisena olet aloitteellinen niin sitten saat olla maksullisen hommissa ilman maksua säilyttääksesi miehen erektion koko sen seksin ajan...
Kuiskaan korvaan, että "Hei kulta. Minulla seisoo ja lujaa. Jos haluat, niin olen valmis rakastelemaan kanssasi. Tekisikö mielesi kovaa munaa?"
Sen verran olen herrasmies, etten omin päin rupea käynnistelemään ja naisen pöksyjä alemmas vetämään tai edes käyttää liian härskejä sanavalintoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi missään romanttisessa kiihkeässä elokuvassa rakastelukohtaus ei ala niin että mies kysyy naiselta "Voitaisko panna"?
Elokuvat eivät ole todellisuutta, koska ne ovat näyteltyjä ja käsikirjoitettuja.
Kannattaa muistaa, että naisen paljaan pyllyn työntäminen lusikassa miehen seisovaa kalua vasten ei ole vielä sama asia kuin suostumus seksiin.
Kerran on mies kysynyt ja jouduin sanomaan ei. En halunnut, että samassa pienessä mökissä olleet kaverit olisivat kuulleet, mutta oli kyllä vaan tosi kuumaa kun mies kuiskasi korvaan ja kysyi haluaisinko panna. Harmittaa vieläkin, että ei oltu kaksistaan.
Rinnan kautta käsi pillulle niin kyllä se selviää haluaako nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että naisen paljaan pyllyn työntäminen lusikassa miehen seisovaa kalua vasten ei ole vielä sama asia kuin suostumus seksiin.
Entä itä-Suomen hovioikeuden mielestä? Pidätän hengitystäni ja odotan heidän näkemystään.
Meillä mies otta minun kädestä kiinni ja vie kullilleen. Kyllä sen silloin tietää mitä se haluaa! Ja mies taas, tietää että haluan aina, enkä ikinä kieltäydy.
Tänä aamuna ,muuten, seisoimiehellä niin kovaa, että toinen palli häävisi kokonaan, yritti kai kiivetä ihan kullia pitkin ylös!