Mies, jos menet naisen kanssa samaan sänkyyn yhdessä nukkumaan, miten ehdotat yhdyntää jos alkaa panettaa?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Teen puoliniiaavan kumarrukssen ja kysyn: anteeksi vieno neuto, sopiiko jos liikuttelen penistäni hetken lemmen persikkanne suklaarusinassa?
Mulla hieman jyrkempi taktiikka. Vedän kättä lippaan ja karjahdan: jääkäri Tahvanainen valmiina sukupuoliyhdyntään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi missään romanttisessa kiihkeässä elokuvassa rakastelukohtaus ei ala niin että mies kysyy naiselta "Voitaisko panna"?
Miksi hyvissä elokuvissa ei panna? Ainoastaan keskinkertaisissa.
Lähes kaikissa leffoissahan vaan todellakin naidaan, ei siinä mitään esileikkejä näytetä koskaan. Siksi näyttäs siltä, että naiset saavat aina yhdynnässä, vaikka asiahan on just toisinpäin.
Katso Kaurismäkeä. Naiset loistavat ihan muilla keinoin.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen puoliniiaavan kumarrukssen ja kysyn: anteeksi vieno neuto, sopiiko jos liikuttelen penistäni hetken lemmen persikkanne suklaarusinassa?
Mulla hieman jyrkempi taktiikka. Vedän kättä lippaan ja karjahdan: jääkäri Tahvanainen valmiina sukupuoliyhdyntään.
Ei tuokaan riitä uniformufettareille - jos sulla ei ole väh. kadettiasu ylläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuokaan riitä uniformufettareille - jos sulla ei ole väh. kadettiasu ylläsi.
Mistä päättelit, että jääkäri Tahvanainen olisi mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi missään romanttisessa kiihkeässä elokuvassa rakastelukohtaus ei ala niin että mies kysyy naiselta "Voitaisko panna"?
Pannaanhan, sitä vain ei näytetä kokonaan eikä loppuun asti.
Miten päätyä naisen viekkuun, jos päälimmäisenä mielessä ei ole nusiminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pannaanhan, sitä vain ei näytetä kokonaan eikä loppuun asti.
Kyllähän näyttelijät on nussimalla tehty maailmaan, sitäkö tarkoitat?
En mitenkään, vaimoke ollut haluton jo vuosia, viimeksi hotellissa ehdotin nätisti parisen vuotta sitten ja vastaus oli ei, en enää vonkaa, asutaan vielä saman katon alla mutta eri huoneet on missä nukutaan, eli ns. "sisarsuhde"
Vierailija kirjoitti:
Näin niin kutsuttuna keski-ikäisenä ei mitenkään, nuorena kun ryyppääminen tapahtui kotibileissä ja vastaavissa monestikin sitä meni nukkumaan humalaansa pois ja aamuyön tunteina sitä vaam huomaa että joku naisista nukkuu siinä samalla sängyllä.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään, vaimoke ollut haluton jo vuosia, viimeksi hotellissa ehdotin nätisti parisen vuotta sitten ja vastaus oli ei, en enää vonkaa, asutaan vielä saman katon alla mutta eri huoneet on missä nukutaan, eli ns. "sisarsuhde"
Minulle olisi riittänyt vastaavassa tilanteissa, että suhde olisi ns. avattu. Mutta vaimon mielestä seksittömyys ei ole syy minun käydä vieraissa. Vaimoa itseään koskivat eri säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi riittänyt vastaavassa tilanteissa, että suhde olisi ns. avattu. Mutta vaimon mielestä seksittömyys ei ole syy minun käydä vieraissa. Vaimoa itseään koskivat eri säännöt.
Vaimo saa olla siinä vaiheessa mitä mieltä tahansa. Joko haluaa seksiä tai joku toinen nainen tekee sen. Ihan vaimon oma valinta. Mutta mies ei ole ilman seksiä.
Jos päätyisin vieraan naisen kanssa sänkyyn niin nainen pyytäisi seksiä ja yhdyntää ihan itse tai ainakin edellyttäisi sitä ollen jo valmiiksi kiihoittunut.
"hiipivä käsi" on klassikko ja kyllä sitä huomaa kiinnostaako vai ei.
Ei olla tosin nukuttu vaimon kanssa kahdestaan sängyssä 12 vuoteen eli siitä asti kun ensimmäinen lapsi syntyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin niin kutsuttuna keski-ikäisenä ei mitenkään, nuorena kun ryyppääminen tapahtui kotibileissä ja vastaavissa monestikin sitä meni nukkumaan humalaansa pois ja aamuyön tunteina sitä vaam huomaa että joku naisista nukkuu siinä samalla sängyllä.
Minulla on kyllä niin ikävä näitä aikoja. On varmaan keski-iän kriisi, mutta olisi ihana kokea vielä kotibileet ja niiden jälkeiset yhteisnukkumiset. Välillä jäätiin porukalla nukkumaan leffa-iltojen jälkeen ja oli ihanaa kun oli aina, jonka kainaloon käpertyä ilman mitään draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo aikuisten hommia noi samassa sängyssä seksin panttaamiset.
Jos ei vielä ole seksin aika niin sama sitten nukkua rehellisesti eri huoneissa tai osoitteissa.
Miksi siihen kylkeen pitäisi käyrä tykyttäen mennä pyörimään? Ei kuulosta levollisilta unilta alkuunkaan.
Ihana nukkua toisen lähellä. Hipsutella ja silitellä. Voiko olla parempaa ennen varsinaista seksiä uuden ihmisen kanssa. No joo mut toiset eivät vaan kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä muuta kuin panotarkoituksessa, ihmisiä on erilaisia.
Kuvittele että sinulla olisi 20x nykyinen libidosi, on ovulaatiopäivä, klitoriksesi on jostain syystä makkaran kokoinen ja aivan mahdottomassa turvotuksessa. Sitten partnerisi haluaakin vain loputonta hivelyä ja hellittelyä, lopulta käyden nukkumaan. Megaklitoriksesi on edelleen lähes kivuliaan turpea ja huutaa kosketusta. Tuo ehkä vastaisi suunnilleen tilannetta.
Ihan sama, miten kiimassa on - väkisin ei ketään saa ottaa. Varmaan harmittaa, mutta sille ei voi mitään. Toiselle ihmiselle yksinkertaiseti ei tehdä väkivaltaa. Eivät miehetkään ole mitään mielettömiä, ajatteluun kykenemättömiä eläimiä. Ainahan miehet ovat kovaan ääneen julistamassa, kuinka LOOGISIA ja KYLMÄN JÄRKEVIÄ ovat. Mitenkäs kummasti sitten pieni himokkuus ja hormonipuuska äkkiä pystyy pyyhkäisemään miehiltä kaiken järkevyyden, tilannetajun ja loogisuuden pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä niin ikävä näitä aikoja. On varmaan keski-iän kriisi, mutta olisi ihana kokea vielä kotibileet ja niiden jälkeiset yhteisnukkumiset. Välillä jäätiin porukalla nukkumaan leffa-iltojen jälkeen ja oli ihanaa kun oli aina, jonka kainaloon käpertyä ilman mitään draamaa.
Varmaan se oli oma orastava keski-iän kriisi joka minutkin tuon kirjottamaan alunperinkin sai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, milloin kenenkin kainalosta herättiin, eikö siinä pojat olleet seksiä ehdottelemassa, tuskin vitutuskaan tuli kun ei saanu.
Lähes kaikissa leffoissahan vaan todellakin naidaan, ei siinä mitään esileikkejä näytetä koskaan. Siksi näyttäs siltä, että naiset saavat aina yhdynnässä, vaikka asiahan on just toisinpäin.