Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, jos menet naisen kanssa samaan sänkyyn yhdessä nukkumaan, miten ehdotat yhdyntää jos alkaa panettaa?

Vierailija
01.07.2024 |

Niin?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä uusi tuttavuus naisia jotka nukkumaan mennessä samaan sänkyyn sanovat että seksiä ei tipu. Siinä sitten seisotat kalua ja yrität saada unta. Aamulla ollaan sitten kuitenkin kalussa kiinni ja annetaan pillua. Tätä minä en ymmärrä. Onneksi ei ole sattunut kuin muutama tälläinen tapaus. Kyllä normi nainen antaa tai jopa pyytää jo illalla. 

Vierailija
62/98 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusien tuttavuuksien kanssa ei ole mitään jos alkaa panettamaan minulla ainakaan. Se on kalu juhlakunnossa aina jo ennen kuin peiton alle ehtii. Siinä sitten nähdään saako kostuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on näitä uusi tuttavuus naisia jotka nukkumaan mennessä samaan sänkyyn sanovat että seksiä ei tipu. Siinä sitten seisotat kalua ja yrität saada unta. Aamulla ollaan sitten kuitenkin kalussa kiinni ja annetaan pillua. Tätä minä en ymmärrä. Onneksi ei ole sattunut kuin muutama tälläinen tapaus. Kyllä normi nainen antaa tai jopa pyytää jo illalla. 

Höh, siinähän nainen testaa kykeneekö mies olemaan lähentelemättä ja aamulla antaa palkinnon, kun mies kykeni.

Miehen oma vika, jos ei osaa arvostaa palkintoa. Naisen kannattaakin sitten etsiä parempi mies.

Vierailija
64/98 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, siinähän nainen testaa kykeneekö mies olemaan lähentelemättä ja aamulla antaa palkinnon, kun mies kykeni.

Miehen oma vika, jos ei osaa arvostaa palkintoa. Naisen kannattaakin sitten etsiä parempi mies.

Vai että ihan palkinnon saa siitä että huonon yön jälkeen pääsee pukille. Yritä siinä sitten tyydyttää vielä nainenkin

Vierailija
65/98 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että nainen nukahtaa ja sitten riisun salaa hänen housunsa ja työnnyn sisään.

Vierailija
66/98 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena itse ymmärrän, haluan ja oletan et seksiä on jos saman peiton alle päädytään. Senverran kokemusta miehistä ja itsestänikin et saisi olla joku todella poikkeava tilanne että seksiin ei tilanne päätyisi. Muutenki epämiellyttävä ajatus olla miehen kanssa noin lähellä ja intiimisti jos häntä ei fyysisesti ja henkisesti haluaisi.

Mulla on tosi vahva libido itselläni ja olen aina mennyt sänkyyn missään asiassa vain sillon kun ko. miestä haluan niin olen enemmänkin itse se joka aloitteen heti tekee. Kääntymällä kohti ja suutelemalla kevyesti, kädet ensin miehen niskaa, vatsaa ja kylkeä sivellen ja kun vahingossa sitä tykyttävää turpeaa kalua hipaisten. Ei siinä kellään jää epäselväksi et haluanko mä vai en 😀

Vierailija
67/98 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena itse ymmärrän, haluan ja oletan et seksiä on jos saman peiton alle päädytään. Senverran kokemusta miehistä ja itsestänikin et saisi olla joku todella poikkeava tilanne että seksiin ei tilanne päätyisi. Muutenki epämiellyttävä ajatus olla miehen kanssa noin lähellä ja intiimisti jos häntä ei fyysisesti ja henkisesti haluaisi.

Mulla on tosi vahva libido itselläni ja olen aina mennyt sänkyyn missään asiassa vain sillon kun ko. miestä haluan niin olen enemmänkin itse se joka aloitteen heti tekee. Kääntymällä kohti ja suutelemalla kevyesti, kädet ensin miehen niskaa, vatsaa ja kylkeä sivellen ja kun vahingossa sitä tykyttävää turpeaa kalua hipaisten. Ei siinä kellään jää epäselväksi et haluanko mä vai en 😀

Tykkään. Näin toimii fiksu nainen. 

Vierailija
68/98 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa olla romanttinen, voi kysyä nussitaanko kynttilän valossa. 

Vierailija
69/98 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokonaisuus tietysti ratkaisee, mutta aikuisena miehenä tekisi mieleni sanoa, että jollei tilanteessa ole jotain lieventäviä asianhaaroja, testaajan lähtölaskenta on alkanut jo illalla...

Vierailija
70/98 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun ensimmäinen Aikuinen nainen saapui paikalle. Kiitos siitä👍.

Vierailija
71/98 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai vielä palkinto kiltille koiralle, kun osasi käskystä istua?

Haha, mitä tossuilua. 

Vierailija
72/98 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa olla romanttinen, voi kysyä nussitaanko kynttilän valossa. 

Saanko luvan? Vai tanssitaanko ensin?

M51

Vierailija
73/98 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sit seurustellessa/avoliitossa/avioliitossa eri sängyissä nukkuminen silloin kun ei ole tarkoitus seksiä harrastaa, tuskin sitä kuitenkaan joka yö on loppuelämän ajan. Jos niin epämiellyttävää olla lähellä ja intiimisti muuten.

Vierailija
74/98 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi tuntea itsensä epähaluttavaksi ja loukkaantua siitäkin, jos miehellä ei mopo ala keulia peiton alla vaikka kuinka olisi menty vaan nukkumaan. 

Vierailija
75/98 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokonaisuus tietysti ratkaisee, mutta aikuisena miehenä tekisi mieleni sanoa, että jollei tilanteessa ole jotain lieventäviä asianhaaroja, testaajan lähtölaskenta on alkanut jo illalla...

Olen samaa mieltä. Aamulla voi tietenkin seksiä harrastaa jos jaksaa mutta ei jatkoon. Jos pihtaa jo eka yönä pihtaa varmasti jossain vaiheessa suhdetta myöhemminkin. Nainen ei tunne riittävää vetoa mieheen jos pystyy nukkumaan ilman seksiä samassa sängyssä

Vierailija
76/98 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi tuntea itsensä epähaluttavaksi ja loukkaantua siitäkin, jos miehellä ei mopo ala keulia peiton alla vaikka kuinka olisi menty vaan nukkumaan. 

Jos on metri välissä, niin tuskinpa keulii. Mutta jos ihan kiinni toisessa, niin eihän se normaalia ole, jos ei ala keulimaan. Mies on haluton ja ehkä suhteessakin olisi jatkossa keulimatta.

Vierailija
77/98 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän itsessä on vikana kun on useampia näitä tilanteita kun mies ei halua mennä pidemmälle. Kerran mies jopa ystävällisesti siirsi käteni pois kun yritin suutelun ohessa kosketella. Tässäkin tapauksessa päädyttiin sänkyyn ihan miehen aloitteesta. Ehkä tällä palstalla vaan pyörii estottomampaa porukkaa, kun omat kokemukset eivät ole linjassa näiden kirjoitusten kanssa.

Vierailija
78/98 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellit ovat varsinkin pääkaupunkiseudulla sen verran hintavia, että lähes vuosittain päädyn majoittumaan jonkun vanhan (opiskelija)kaverini luo. Vielä kertaakaan en ole päätynyt emännän -- isännästä puhumattakaan -- viereen pohdiskelemaan. Aina on löytynyt vapaa sänky, (vuode)sohva tai vieraspatja lattialta.

Vaikka olisikin mielenkiintoista nähdä emäntäehdokkaan ilme, kun poke kaivaa matkalaukkuni narikasta, olen laiska, enkä ole ainakaan toistaiseksi viitsinyt lähteä pokailemaan naisia kapakoista pelkän yöpaikan toivossa. Sori siitä.

Vierailija
79/98 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sit seurustellessa/avoliitossa/avioliitossa eri sängyissä nukkuminen silloin kun ei ole tarkoitus seksiä harrastaa, tuskin sitä kuitenkaan joka yö on loppuelämän ajan. Jos niin epämiellyttävää olla lähellä ja intiimisti muuten.

Tämä on arkitodellisuutta useammissa parisuhteissa kuin uskotkaan. Yleisin syy lienee kumppanin kuorsaaminen.

Tämä on myös linjassa uuden lain mukaisen suostumusperusteisen panemisen kanssa. Jos nainen tulee vapaaehtoisesti miehen sänkyyn, kyse lienee suostumisesta. Tämän palstan naisten kelkkaan lähteneillä miehillä voi tosin olla edessään yksinäisiä öitä, ja aikaa mietiskellä mitä tulikaan tehtyä.

Olisi mielenkiintoista rietää miten paljon näitä pidemmässä parisuhteessa (avioliitto, avoliitto, rekisteröity parisuhde) tehtyjä raiskauksia on viety oikeuteen ja miten niissä on käynyt (millainen näyttö suostumisesta on annettu ja mikä on riittänyt).

Sama koskee tietysti yhden illan juttuja, vaikka niiden dynamiikka onkin toinen. Ainakin riitatapauksissa miehillä ja naisilla tuntuu olevan kovin erilainen käsitys siitä mikä tulkitaan suostumukseksi. Varsinkin joidenkin naisten käsitykset tuntuvat olevan iskulausetasolla, jolla ei ole paljoakaan tekemistä terveen järjen kanssa.

Vierailija
80/98 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi missään romanttisessa kiihkeässä elokuvassa rakastelukohtaus ei ala niin että mies kysyy naiselta "Voitaisko panna"? 

Miksi hyvissä elokuvissa ei panna? Ainoastaan keskinkertaisissa.