Miksi et käy päivittäin suihkussa?
Kommentit (157)
Kuiva iho. Kainalot saan pestyä lavuaarissa.
Oletko kuullut vesilaskusta ap?
Olen työtön ja jos ulkona liikkuminen tarkoitaa kadun yli kauppaan kävelyä,en todellakaan hikoile niin paljon että lotraisin joka päivä suihkussa.
Diagnoosi, laiskuus, käyn aina kun lähden johonkin tai tulee vieras ja tietysti tarvittaessa muuten.
Talvella en käy joka päivä sillä en hikoile. Käsisuihku on keksitty perseen pesuun.
Ennen olisi pidetty hulluna sellaista joka peseytyisi päivittäin. Saunapäivät oli tiistai ja lauantai ja se riitti ja saa riittää nykyäänkin!
Minua jotenkin ällöttää se, jos nukkumaan mennessä edes kasvoja ei pesaista, ja sitten mennään hieromaan naamaa tyynyliinaa vasten. Vaikka ei meikkaisikaan, kasvojen iholle tarttuu etenkin kaupungissa päivän aikana kaikenlaista ilmansaastetta ja töhkää, jota ei välttämättä edes näe.
Vierailija kirjoitti:
Ennen olisi pidetty hulluna sellaista joka peseytyisi päivittäin. Saunapäivät oli tiistai ja lauantai ja se riitti ja saa riittää nykyäänkin!
Saunapäivät oli ja on keskiviikko ja lauantai. Mistä tuon tiistain oot repässy ...
Tien päällä koko kesä, ei todellakaan aiota olla missään ihmisten ilmoilla joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Joinain päivinä en tee muuta kuin istun sisällä, tällöin en hikoile.
Mutta pillusi haisee!
En jaksa. Enkä ole myöskään jaksanut mennä hakemaan diagnoosia.
Römpötin tarvii kunnon huuhtelun päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pillusi haisee!
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Minua jotenkin ällöttää se, jos nukkumaan mennessä edes kasvoja ei pesaista, ja sitten mennään hieromaan naamaa tyynyliinaa vasten. Vaikka ei meikkaisikaan, kasvojen iholle tarttuu etenkin kaupungissa päivän aikana kaikenlaista ilmansaastetta ja töhkää, jota ei välttämättä edes näe.
Minulla on käteviä anti-age puhdistuspyyhkeitä yöpöydällä. Tulee puhdasta ja hoitavat aineet samalla vaivalla. Välillä myös käytän kemiallisia kuorintalappuja. Ei siihen suihkua tai edes vettä tarvita.
Käyn suihkussa yleensä kerran viikossa silloin, kun pesen hiukset. En koe, että minun tarvitsee käydä useammin, sillä ihoni ei ole likainen. Pesen alapään päivittäin käsisuihkulla, kun käyn kakkosella. Lisäksi saatan pestä lavuaarin päällä kainalot, jos ne haisevat. Kesällä teen sitä melkeinpä päivittäin, mutta talviaikaan korkeintaan kerran viikossa viikoittaisen suihkun lisäksi.
Haluan elää ekologisesti ja olen myös kokenut, että päivittäinen suihkussa käynti on aika tuhlaavaista. Työnikin on tietokoneen ääressä istumista, joten en juuri hikoile tai likaannu työssäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pillusi haisee!
Ei haise. Siinä on terve tuoksu. Pallit haisevat paljon voimakkaammin.
No en tasan käy päivittäin kokosuihkussa. Edes ihotautilääkärit ei sellaista suosittele. Vain jos tekee hikistä ja likaista työtä, se voi olla tarpeen. Itse käyn kokosuihkussa 2-3 kertaa viikossa, välipäivinä pesen vain kriittiset paikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käteviä anti-age puhdistuspyyhkeitä yöpöydällä. Tulee puhdasta ja hoitavat aineet samalla vaivalla. Välillä myös käytän kemiallisia kuorintalappuja. Ei siihen suihkua tai edes vettä tarvita.
Pään sisäisiin vaivoihin ei auta mitkään ulkoisesti käytettävät pyyhkeet.
Jos hillun koko päivän kämpässäni ilman tarkoitusta nähdä ketään niin mitä järkeä. Sunnuntaisin varsin yleistä.