Miksi et käy päivittäin suihkussa?
Kommentit (157)
Diagnoosini on: puhdas, ei tarvetta päivittäiseen pesuun.
Ei ole tarvetta käydä suihkussa jos on naimisissa. Eri asia jos etsii kumppania.
M53
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta käydä suihkussa jos on naimisissa. Eri asia jos etsii kumppania.
M53
Joo noin minunkin mies ajatteli ja saattoi olla yli kaksi viikkoa peseytymättä. No nyt onkin ollut ex-mies jo viitisen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siihen mitään diagnoosia tarvita jos on laiska?
En ajattele tuota niinkään laiskuutena kuin kokemuksena: haisenko. Siis olenko rehkinyt. Yleensä olen, aina en, joten jätän joskus väliin.
Jos asuisin jonkun kanssa varmaan huuhtoisin itseni päästä varpaisiin päivittäin (olen nainen). Miehen hiki voi tuoksua hyvälle, mutta jos haluaa pelata varman päälle niin kyllä raikkaus on hyvä valinta. Mieto ihon tuoksu. Ei pistävä se käry joka iskee usein kassajonossa nenään.
Asperger. Miksi kävisin suihkussa, kun en ole menossa ihmisten ilmoille enkä ole kotona hikoillut?
Käyn sitten, jos täytyy mennä ihmisten luo tai jos jostain oudosta syystä tulee hiki, esim. kuumeen laskiessa.
Säästän vettä ja suojelen ihoani kuivumiselta. Käyn kyllä suihkussa silloin kun olen hikoillut, mutta se ei ole kotona istumatyötä tekevälle päivittäinen tilanne.
Tulipa vain mieleen, että mistä tiedät, naapuri, että en käy tai yhtään mitään peseytymisestäni??
Käyn kyllä päivittäin näin kesällä, tietenkin. Talvella kun en hikoile, niin käyn joka toinen päivä. Toki kainalot ja alapesut päivittäin. Ihoni kuivuu varsinkin talvella.
Mitään diagnoosia minulta ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M53Joo noin minunkin mies ajatteli ja saattoi olla yli kaksi viikkoa peseytymättä. No nyt onkin ollut ex-mies jo viitisen vuotta.
Olemme olleet naimisissa 20 vuotta ja hyvin on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M53Joo noin minunkin mies ajatteli ja saattoi olla yli kaksi viikkoa peseytymättä. No nyt onkin ollut ex-mies jo viitisen vuotta.
Olemme olleet naimisissa 20 vuotta ja hyvin on mennyt.
30 vuotta siis.
Nämä suihkussa lotraajat lotraavat myös rasvojen kanssa kun iho kuivaa
Käyn, jos olen hionnut. En käy, jos ei ole tullut hiki.
Jos en hikoile niin käyn joka toinen päivä. Hiukset pesen kahdesti viikossa.
Vierailija kirjoitti:
M53
Hyi yökötys. Käyn joka aamu ja ilta suihkussa. Tv. Rouva 53v.
Ihoni ei kestä päivittäistä pesua. Alkaa rakoilemaan ja haurastumaan. Joka toinen päivä niin iho kestää.
Viimeksi oon käynyt suihkussa ennen juhannusta. Revi siitä!
Joka päivä ei tarvitse käydä suihkussa. Tämä ei tarkoita sitä, että en kävisi kuin kerran vuodessa. Nämä keskustelut repeävät turhan helposti ääripäihin.
Päivittäinen peseytyminen ei ole synonyymi suihkussa käymiselle.
Tsemppiä sinulle oikein kovasti, että paranet! Älä ota paineita suihkussa käymisestä, käyt silloin, kun jaksat. Se riittää.