Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et käy päivittäin suihkussa?

Vierailija
01.07.2024 |

Mikä on diagnoosisi?

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt suihkussa 10 päivään. Hiukset pesin lauantaina mökillä laiturilla, mutta en käynyt uimassa enkä saunassakaan juhannuksen jälkeen. Tavoite on olla pesemättä vartaloa heinäkuun loppuun.

Minulla ei ole diagnoosia, voiko AP antaa minulle diagnoosin?

Vierailija
142/157 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä boomereita jotka kehuskelee että he ei kyllä käy missään suihkussa joka päivä, vaan pesevät vaikeasti jotenkin erikseen silti kainalot ja alapään. Miksei vaan samalla vaivalla mene pikasuihkuun?

Unohdit kasvot, jalat ja rinnanaluset! Mutta ilmeisesti on jotenkin ylevämpää huljutella jokainen ruumiinosa erikseen mahdollisimman hankalasti ja käyttää samalla myös rutkasti enemmän vettä. Suihku on pahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä boomereita jotka kehuskelee että he ei kyllä käy missään suihkussa joka päivä, vaan pesevät vaikeasti jotenkin erikseen silti kainalot ja alapään. Miksei vaan samalla vaivalla mene pikasuihkuun?

Koska ei tarvi. Vaikka miten väitetään, että atoopikkojenkin iho kestää kyllä päivittäisen pesun, niin itse ainakin huomaan ihon kunnossa suihkujen jälkeen selkeän eron. Eli miksi kastelisin joka päivä turhaan jotain käsivarsia, selkää tai muuta tuollaista, jos voin hoitaa asian muulla tavoin? Vettäkin säästyy.

Miten siinä säästyy vettä, kun suihkussa saisi kaikki paikat kerralla kasteltua ja huuhdottua muutamassa sekunnissa? Erikseen kasteltuna menee kyllä paljon enemmän vettä.

Vierailija
144/157 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kyllä paljon näitä "veden säästäjiä", julkisissa ja kauppajonossa saat pidättää henkeäsi. Jännä että kuumemmissa maissa ihmiset haisevat paljon harvemmin...

Vierailija
145/157 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kysyä miksi käyt päivittäin suihkussa..

Minä käyn suihkussa ehkä kerran 2 kuukaudessa ja pesen hiukset ehkä kerran kuukaudessa..

Toki muita ihon paikkoja tulee pystyä useimmiten kuten kasvoja,alapäätä ja kainaloista mutta muita ei tarvi.

Vierailija
146/157 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvessä tulee uitia näin kesällä noi. Ei tarvi käydä suihkussa.

Vierailija
147/157 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy suihkussa ja alushousut vaihda .vai. Jos ne haisee pahasti läpi..

Vierailija
148/157 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksu muka kävisin pävittäin suihkussa?  Kun ei ole mitään syytä. Eri asia jos hikoilee, tai tekee likaista työtä.

Olen päivät kotona, ei hikoiluta pienissä kotiaskareissa.  Toki suihkussa käyn lähden asioille ja kauppoihin.

Vierailija
149/157 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kävisin? Miksi sinä et käy 2 kertaa päivässä suihkussa?

Vierailija
150/157 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, ap:n diagnoosi: tyhmyys!

Vierailija
151/157 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvetta käydä suihkussa jos on naimisissa. Eri asia jos etsii kumppania. 

M53

Hyi yökötys. Käyn joka aamu ja ilta suihkussa. Tv. Rouva 53v.  

MIssä likaat itseäsi niin, vai  onko neuroottista käytöstä 

Vierailija
152/157 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin ei kuulemma tarvitsisikaan käydä btw.

Vierailija
153/157 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä sukupolvea, että saunassa käytiin kerran viikossa ja päivittäin pestiin hampaat, kädet ja naama kantovedellä. Diagnoosissani sanotaan muiden tautieni lisäksi siitä huolimatta, että asiallinen vanha mies, joka pystyy puhumaan pitkiäkin lauseita.

Vierailija
154/157 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroosiin kuuluu ylenpalttisen peseytymisen lisäksi myös tarve vahtia muiden peseytymisrutiineja.

Vierailija
155/157 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole menossa yhtään minnekkään koko päivänä niin en käy pesulla. Mutta jos on hellepäivä niin käyn raikkaassa suihkussa. 

Vierailija
156/157 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei tarvi. Vaikka miten väitetään, että atoopikkojenkin iho kestää kyllä päivittäisen pesun, niin itse ainakin huomaan ihon kunnossa suihkujen jälkeen selkeän eron. Eli miksi kastelisin joka päivä turhaan jotain käsivarsia, selkää tai muuta tuollaista, jos voin hoitaa asian muulla tavoin? Vettäkin säästyy.

Miten siinä säästyy vettä, kun suihkussa saisi kaikki paikat kerralla kasteltua ja huuhdottua muutamassa sekunnissa? Erikseen kasteltuna menee kyllä paljon enemmän vettä.

No aivan sama vaikkei säästyisikään, se oli enemmänkin sivuhuomiona pääpointin, eli ihon kunnon, lisäksi

Vierailija
157/157 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt viime viikon maanantaina viimeksi suihkussa. Tänään saatan mennä, jos jaksan.