Kaupan kassa ei ole tinder. Oletko yrittänyt iskeä kaupan kassaa?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudoin mulle sattunu tapaus oli rautakaupassa asiakasta palvellessa. Asiakkaana eläkeläispariskunta jotka kävi usein hakemassa sitä sun tätä remonttiaan varten. Tulivat kysymään ihan suoraan että "Oletkos sie sinkku? Meillä on mukava lapsenlapsi joka ei oo löytäny vieläkää miestä kaverikseen?"
Vähän oli outo tilanne.
Myöhemmin kyllä tapasin tämän punapäisen naisen muussa yhteydessä. Mukava nainen oli mutta minä en ollut sinkku.
Kai panit silti?
No tottakai! Mies ei petä, mies vaan panee.
Tiesitkö , että suikkarit eivät ole pettämistä jos ei katsota silmiin, eikä nainen kurlaa?
Minulle ex muijja selitti asian niin, että se ei ole pettämistä jos hän tekee vaan kännissä ja läpällä.
Kyllä kaupan kassalta todellakin saa mies iskeä naisia, mutta se vaatii sen, että mies on hyvännäköinen ja käyttäytyy normaalisti. Ei sen monimutkaisempaa.
Kaupan työntekijöihin kohdistuva seksuaalinen häirintä on hyvin sukupuolittunutta. Se kohdistuu Kähärän arvion mukaan yhdeksän kertaa kymmenestä miesten tekemänä naisiin.
Minja kertoo, että häntä häirinnyt henkilö on aina ollut keski-ikäinen tai iäkkäämpi mies."
"Tilastojen valossa häirintää tapahtuu kaupoissa enemmän kuin koskaan. Luottamushenkilö Anne Nymanin yli 30 vuoden kokemus vahvistaa näkemystä: parikymmentä vuotta sitten myyjät saivat hänen mukaansa olla hyvin rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä varmaan onnistuisinkin pokaamaan naisia kassalta, koska olen komea ja nuori mies, mutta joo, etenkin setämiesten epätoivoiset räpellykset lähinnä huvittaa.
Sellainen sustakin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä varmaan onnistuisinkin pokaamaan naisia kassalta, koska olen komea ja nuori mies, mutta joo, etenkin setämiesten epätoivoiset räpellykset lähinnä huvittaa.
Sellainen sustakin tulee.
Öö, minusta ei kyllä tule kassatyttöjä pokaava setämies, kun en nyt nuorena ja komeanakaan miehenä jaksa näitä näissä tilanteissa pokata. Sitä paitsi setämiehen iässä olen jo naimisissa ja minulla on parempaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudoin mulle sattunu tapaus oli rautakaupassa asiakasta palvellessa. Asiakkaana eläkeläispariskunta jotka kävi usein hakemassa sitä sun tätä remonttiaan varten. Tulivat kysymään ihan suoraan että "Oletkos sie sinkku? Meillä on mukava lapsenlapsi joka ei oo löytäny vieläkää miestä kaverikseen?"
Vähän oli outo tilanne.
Myöhemmin kyllä tapasin tämän punapäisen naisen muussa yhteydessä. Mukava nainen oli mutta minä en ollut sinkku.
Kai panit silti?
No tottakai! Mies ei petä, mies vaan panee.
Tiesitkö , että suikkarit eivät ole pettämistä jos ei katsota silmiin, eikä nainen kurlaa?
Mun ex ei oikein niellyt tota..siis edes selitystä. Siihen ei oikein uponnut mikään ja useimmiten se oli kurkkuaan myöten täynnä koko juttua .
Vierailija kirjoitti:
En kassaa, mutta kalatiskillä oli yksi päivä hyvännäköinen mies. Kävi mielessä, että oiskohan vapaa.
Vuoronumerolla se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole iskenyt kaupan kassaa. Tiedostan, että nuoret naiset ovat hyvännäköisiä. En ahdistele heitä.
ahdistelu ja iskeminen on kaksi eri asiaa.
Ihan sama asia se on, kun pervopappa yrittää "iskeä" - se on törkeää ja inhottavaa.
niin eli sen lähestymisyrityksen luonteen määrittelee tekijä eikä tekotapa. Tämä on naisten logiikkaa mikä näkyy mm. seksuaalirikosten lainsäädännöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kassapoliisi sä luulet olevas, isketään jos huvittaa
Kannattaa varautua siihen, että kassahenkilö iskee nyrkillä takaisin, jos yrität hyppiä iholle. Yäk mitä inhotuksia täällä taas palstailee,🤮
Ja kohta joku väittää että kauppias on tämänkin käskenyt tehdä eli pahoinpidellä asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä 40 vuoteen edes harkinnut iskeväni ketään, vaikka puute on hirmuinen joskus. Olen minä aika sälli itsehillinnässä, enkös vain
Mulla ei ole koskaan ollut puutetta. Ehkä johtuu siitä että osaan iskeä...
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vanhat papat on niin voimansa tunnossa ja henkeä täynnä että puhuvat härskejä juttuja kassalle vaikka mamma punastelee hihnan päässä pakaamassa tavaroita.
Ja on kateellinen kun nuori kassatyttö hihittelee kun saa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Kassa voi olla joillekin setämiehille se ainoa paikka, missä nuori ja nätti nainen tiedostaa setämiehen olemassaolon ja saattaapa jopa väläyttää hymyä ja tervehtiä iloisesti. Tämä riittää joillekin setämiehille jo merkiksi flirtistä, ja sitten mennään!
Se on paikka mistä hopeakettu on aina saanut naisen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin nuorten kassatyttöjen iskemisestä ei kalkkunoiden.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan työntekijöihin kohdistuva seksuaalinen häirintä on hyvin sukupuolittunutta. Se kohdistuu Kähärän arvion mukaan yhdeksän kertaa kymmenestä miesten tekemänä naisiin.
Minja kertoo, että häntä häirinnyt henkilö on aina ollut keski-ikäinen tai iäkkäämpi mies."
"Tilastojen valossa häirintää tapahtuu kaupoissa enemmän kuin koskaan. Luottamushenkilö Anne Nymanin yli 30 vuoden kokemus vahvistaa näkemystä: parikymmentä vuotta sitten myyjät saivat hänen mukaansa olla hyvin rauhassa.
Kaupan työntekijöistä 99% on naisia.
tutkija on yllättäen nainen....
No jaa. En yrittäisi iskeä työtehtävässä olevaa. Viimeksi tänä aamuna itselleni tuli vähintäänkin niljainen olo, kun itseäni iäkkäämpi mies yritti olla lipevä. Silloin, kun fiilis on enemänkin se, että mies saattaisi olla ikäiseni ystävän isä, jota ei koskaan pystyisi näkemään seksuaalisessa mielessä, niin ei oikein innostele. Joten eiköhän jatkossakin anneta kassahenkilöiden ja muidenkin työtehtävissä olevien tehdä työtään ilman ehdotteluja ja lipevyyksiä. Kevyt flirtti saattaa piristää päivää, muttei sitä kannata jatkaa, jos toinen antaa ymmärttä, että nyt on asiatonta ja ei toivottua.
En ole yrittänyt iskeä mutta heitän hyvin usein pikku flirttiä. Vakiokassat ja vähemmän tosikot heittää yleensä takaisin jotain vastaavaa kommenttia. Päivän pikku piristyksiä, puolin ja toisin. Ja jos niistä joku loukkaantuu, niin sille ei mahda sitten mitään. Yleensä ei loukkaannu kun jutut on asiallisella ja fiksulla tasolla.
Samaan aikaan täällä moititaan suomalaisia miehiä juroiksi tuppisuiksi ja junteiksi ja ulkom fiksuiksi ja seurallisiksi. Ja sitten kun suomalainen mies toimii kuten ulkom, niin se onkin sitten väärin ja ahdistelua? Toki monet naiset nostaa mielellään itsensä jalustalle eikä hyväksy sitä että joku "alempi arvoinen" mies heittää flirttiä. Eikö totta, ja melko turha kieltää tätä tosiasiaa?
Itse olen huomannut että pikku flirtti ja keskustelun avaukset toimii hyvin, ja ihan kaikkialla maailmassa. Mutta sisäisen tutkan pitää myös toimia samaan aikaan ja pitää olla tilanne tajua. Myös ne käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
No jaa. En yrittäisi iskeä työtehtävässä olevaa. Viimeksi tänä aamuna itselleni tuli vähintäänkin niljainen olo, kun itseäni iäkkäämpi mies yritti olla lipevä. Silloin, kun fiilis on enemänkin se, että mies saattaisi olla ikäiseni ystävän isä, jota ei koskaan pystyisi näkemään seksuaalisessa mielessä, niin ei oikein innostele. Joten eiköhän jatkossakin anneta kassahenkilöiden ja muidenkin työtehtävissä olevien tehdä työtään ilman ehdotteluja ja lipevyyksiä. Kevyt flirtti saattaa piristää päivää, muttei sitä kannata jatkaa, jos toinen antaa ymmärttä, että nyt on asiatonta ja ei toivottua.
Teinitytöt on pahimpia. Sitä tirskunnan määrää kun kerrankin pääsevät näkemään fyysistä työtä tekevän miehen käsivarret. Muutama vuosi sen jälkeen heille opetetaan yliopistossa että se miessika sorti heitä lihaksikkailla käsivarsillaan.
Ei minua kassatyöntekijänä haittaa jos joku vähän flirttaa ja ehtiessäni vaihdan mielelläni muutaman sanan asiakkaan kanssa. Mutta siihen ei tarvi jäädä jonon tukkeeksi raatailemaan tai kuvitella mitään syvällisempiä. Myymälän puolella on sitten ollut pari tilannetta että melkein löin asiakasta kun käydään lääppimään, keneenkään ei kosketa ilman eri sopimusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt on pahimpia. Sitä tirskunnan määrää kun kerrankin pääsevät näkemään fyysistä työtä tekevän miehen käsivarret. Muutama vuosi sen jälkeen heille opetetaan yliopistossa että se miessika sorti heitä lihaksikkailla käsivarsillaan.
Noh en ole teinityttö, mutta heille isänsä ikäisten miesten huomio olisi varmasti vieläkin epämiellyttävämpää ellei sati viehättymään huomattavasti vanhemmista miehistä. Kunnostaan huolehtiva mies on ilo katsella, mutta iskuyritykset voi kyllä jättää työajan ulkopuolelle. Toisaalta olen joutunut toisaalta seksiehdottelujen kohteeksi 70-80 vuotiaiden golf eläkeläisten taholta ja siinä kohtaa kyllä tulee mieleen, että joko he ovat unohtaneet oman ikänsä tai muutoin ulalla.