Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla outo ongelma. Kodin tuoksu

Vierailija
27.10.2024 |

Eli erosin ja muutin vuokralle. Tää koti on kiva mutta vuokra. Entistä kotiamme emme ole saaneet myytyä. Nyt olemme exän kanssa palanneet yhteen...mutta. Muuttaako entiseen kotiin kun maksut siitä juoksee edelleen? Ja ongelmaan. Eli mun omassa vuokra kodissani on todella hyvä tuoksu..huomaan kun oon pari päivää pois. Tuoksuu miellyttävälle. Mutta exän koti ei taas tuoksu hyvälle. Olin juuri vk lopun hänen luonaan ja pitää pestä vaatteet kun tuoksu pinttyi. Hänellä meidän kissa. Ja ei kyllä pese ja siivoa niin usein. Nyt mietin tuota että mitä tehdä. Tää ongelma ei nyt maailman mittakaavassa ole suurimpia. Mutta jotenkin pitää ratkaista. Mulla ei varaa kahden kämpän pitoon ole. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä oma kämppä ja hyvä tuoksu. Toisesta maksaa se joka asuu siellä tai sen voi myydä. Piste.

Vierailija
2/17 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä painostaa tekemään ratkaisua..kumpikaan ei voi yksin asua edellisessä kämpässä. Eikä kumpikaan voi lunastaa. Mutta pelkään että ex rupeaa tekemään kiusaa jos sanonkin etten halua muuttaa. Tai jättää maksuja maksamatta että mulla menee luottotiedot

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, siis miksi sä käyt siellä exän luona? Siis vaatiiko exäsi sua luopumaan vuokra-asunnostasi, jotta rahat riittävät entisen yhteisen kodin maksuihin?

Vierailija
6/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kämpän hyvä tuoksu voi johtua ihan siitäkin, että kun asunnossa ei ole oleiltu, siellä on parempi happi. Itsekin tykkään tulla kotiin, kun asunto on kunnolla hapettunut. Sitten kun kotona päivänkin ja ei tuuleta, niin ilma tunkkaistuu

Toki mitä enemmän ihmisiä tilaan änkee, sitä huonommaksi ilma menee. Ja hygienia vaikuttaa myös

Lähtökohtaisesti en suosittle naisille miehen kanssa asumista, jos vaan suinkin mahdollista pärjätä omillaan. Se ei tee hyvää naisen hyvinvoinnille

Vierailija
7/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ap, että palasitte yhteen. Nyt sun ei tartte enää valittaa, että miten tulet 1400 euron eläkkeellä toimeen eikä siitä ettei kukaan huoli mielisairasta naista.

Vierailija
8/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myytte pois jos siellä ei huvita asua. Liekkö tuo sitten ero tulossa uudestaan jos tuostakaan ette pääse yhteisymmärrykseen.

Vierailija
9/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten ap olla nöyrä, ettei teille taas tule ero. Sinä kun et yksin pärjää 

Vierailija
10/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että miehesi vie, ja sinä vikiset.

Vierailija
11/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu omassa vuokra-asunnossasi ja anna exän asua omassaan. Sori, mutta ei kuulosta elämäsi rakkaudelta. Hankkiudutte eroon siitä yhteisestä asunnosta, myytte pois, vuokraatte..

Vierailija
12/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että suurempi ongelmasi on muu kuin kodin tuoksu. (Ex) 

Vierailija
13/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä painostaa tekemään ratkaisua..kumpikaan ei voi yksin asua edellisessä kämpässä. Eikä kumpikaan voi lunastaa. Mutta pelkään että ex rupeaa tekemään kiusaa jos sanonkin etten halua muuttaa. Tai jättää maksuja maksamatta että mulla menee luottotiedot

Ap

Miksi haluat olla yhdessä tällaisen kuvailemasi ihmisen kanssa?

Vierailija
14/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi haluat olla yhdessä tällaisen kuvailemasi ihmisen kanssa?

Koska mulla on tunteita. Mä olen yksinäinen. Exä ei halua olla ystävä minkä ymmärrän. Vaikea kuvitella elämää ilman häntä. Meillä on mukavaa yhdessä. Seksiä ei ole. Enkä kaipaa. Mä luulen että olen nykyään aseksuaali. Ei kiinnosta mikään deittailu uusien ihmisten kanssa. Sain siitä tarpeekseni eromme aikana. 

Ap

Vierailija
15/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en voi kuvitella että koskaan löytyisi toinen mies joka olisi minuun enempi ihastunut mitä minä häneen..koska miehen pitää olla enempi ihastunut. Ja enoten mua häiritsee tuo hänen kotinsa tuoksu...ja se sama tuoksu oli yhteisessä kodissamme

Ap

Vierailija
16/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja en voi kuvitella että koskaan löytyisi toinen mies joka olisi minuun enempi ihastunut mitä minä häneen..koska miehen pitää olla enempi ihastunut. Ja enoten mua häiritsee tuo hänen kotinsa tuoksu...ja se sama tuoksu oli yhteisessä kodissamme

Ap

Pidä nyt eksästäsi kiinni. Älä enää eroa. Sinähän et 1400 euron eläkkeellä ja mielisairaana muuta saa. Olipa ihanaa, että eksäsi otti sut takaisin.

Vierailija
17/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja tällaisen kultakimpaleen kanssa halusit palata yhteen...?