Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillekin miehille on turn off, jos naisella on lemmikki?

Vierailija
01.07.2024 |

Pelkäävätkö että eivät saa naiselta tarpeeksi hoivaa ja huomiota lemmikin takia?

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn-off mutta koska itse olen kissaihminen niin naisenkin soisi olevan. Koirat vaatii paljon enemmän kuin kissat mikä ei tarkoita että kissoja ei tarvitse hoitaa tai leikittää, ovat vaan paljon itsenäisempiä, riippuu toki persoonasta mutta suurelta osin kissa elää aikalailla omaa elämäänsä omistajansa luona kun taas koira vaatii kokoajan huomiota mikä on uuvuttavaa.

Vierailija
42/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan kissani ei pidä jalkapallon seuraamista ja kaljan juontia tärkeänä, joten on siinä se hyvä puoli.

Mitä nyt oksentelee pitkin nurkkia ja kakkii ties minne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan kissani ei pidä jalkapallon seuraamista ja kaljan juontia tärkeänä, joten on siinä se hyvä puoli.

Mitä nyt oksentelee pitkin nurkkia ja kakkii ties minne.

Montako kissaa omistat? Omani eivät ole koskaan tehneet kumpaakaan. Älä ole hölmö.

Vierailija
44/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunainen jolla on koira on melkein varmasti joku läheisriippuvainen ja tunnevammainen luuseri.

Ei pysty hanskaamaan ihmissuhteisiin vaadittavia monimutkaisempia taitoja niin saa läheisyytensä koiralta, joka häntä heiluen on paras kaveri kun sille vaan antaa ruokaa.

Vierailija
45/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole turn-off mutta koska itse olen kissaihminen niin naisenkin soisi olevan. Koirat vaatii paljon enemmän kuin kissat mikä ei tarkoita että kissoja ei tarvitse hoitaa tai leikittää, ovat vaan paljon itsenäisempiä, riippuu toki persoonasta mutta suurelta osin kissa elää aikalailla omaa elämäänsä omistajansa luona kun taas koira vaatii kokoajan huomiota mikä on uuvuttavaa.

Minulla on kissa, joka vaatii koko ajan huomiota... Ei tietenkään lenkitystä ja säännöllistä ulkoilua, mutta huomiota. Kissa tarvitsee aktivointia, sen kanssa täytyy leikkiä ja/tai ulkoilla, eikä sitä vastuullinen omistaja päästä vapaana kulkemaan. Kyllä kissa vaatii paljon!

Kissoja pitää miehen rakastaa, muuten ei ole mies se.

Vierailija
46/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinpä juuri. Minulle eräs mies valitti huonekasveista. Olisi halunnut lähteä yli viikon matkalle ja kun sanoin, etten voi jättää kasveja niin pitkäksi aikaa, alkoi valittamaan että "rakastan kasveja enemmän kuin häntä", jne.

Vierailija
47/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunainen jolla on koira on melkein varmasti joku läheisriippuvainen ja tunnevammainen luuseri.

Ei pysty hanskaamaan ihmissuhteisiin vaadittavia monimutkaisempia taitoja niin saa läheisyytensä koiralta, joka häntä heiluen on paras kaveri kun sille vaan antaa ruokaa.

Ehkä, ehkä.. Mutta suosittelisin häntä silti pysymään koirassa, kuin kommenttisi perusteella vaihtamaan sinuun..

Vierailija
48/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa olla naisen elämän keskipiste jolle tämä antaa huomion. Siihen ei sovi perhe, ei kaverit, ei lapset, ei työ, ei harrastukset eikä lemmikit.

Jonakin päivänä kun saat miestä niin voi silmät aueta.

Minulla on ollut montakin miestä ja ne todellakin voi olla mustasukkaisia vaikka lapsille ja vaativat todellakin täydellistä itsensä laittamista kaiken keskelle, jopa niin paljon että siinä pitää  hylätä itsensäkin ja omat tarpeensa.

Vierailija
49/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Ei edes ole minulla koiraa, ja silti huomasin miten huokui tuosta kova kyynisyys ja katkeruus läpi. Sattuuko se miehiä niin paljon, ettei nainen ole pelkästään heitä varten?

Vierailija
50/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kissa, joka vaatii koko ajan huomiota... Ei tietenkään lenkitystä ja säännöllistä ulkoilua, mutta huomiota. Kissa tarvitsee aktivointia, sen kanssa täytyy leikkiä ja/tai ulkoilla, eikä sitä vastuullinen omistaja päästä vapaana kulkemaan. Kyllä kissa vaatii paljon!

Kissoja pitää miehen rakastaa, muuten ei ole mies se.

Kaupunkikissa on kuin häkkikana. Tai ehkäpä virikekana, jos on tuollainen "vastuullinen omistaja" :D Mutta ei se kissan elämää ole, vaan jonkinlaista eläinrääkkäystä, joutua elämään ihmisen terapiaeläimenä. Anna kissa mahdollisuus valita villieläinelämän ja kerrostaloelämän väliltä, yksikään ei valitse jälkimmäistä

Vierailija
51/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän lemmiksitä tietysti. Kissa on ok, mutta koiranaisilla ei monesti ole mitään muuta elämää kuin se koira. Joku pupu tai hamsteri taas on lapsekas, käärme ja muut matelijat ällöttäviä.

Onkohan tää naisen viesti, en tunne ketään miestä joka pitäisi matelijoita ällöttävinä. Miehet yleensä pitää matelijoista. Naiset pelkää niitä.

52/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä alkaisin tapailla miestä, jolla on koira, veisin koiralle tuliaiseksi jotain puruluuta tai koirankeksejä tullessani ekaa kertaa kylään. Näin yrittäisin tehdä vaikutuksen mieheen.

Vierailija
53/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Ei edes ole minulla koiraa, ja silti huomasin miten huokui tuosta kova kyynisyys ja katkeruus läpi. Sattuuko se miehiä niin paljon, ettei nainen ole pelkästään heitä varten?

Tuollaiset lapatossumiehet ovat kateellisia koirille koska itse haluaisivat sen koiran paikalle :DDD

Vierailija
54/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näinpä juuri. Minulle eräs mies valitti huonekasveista. Olisi halunnut lähteä yli viikon matkalle ja kun sanoin, etten voi jättää kasveja niin pitkäksi aikaa, alkoi valittamaan että "rakastan kasveja enemmän kuin häntä", jne.

Mitkä kasvit vaativat sellaista hoitoa että yli viikon reissu ei onnistu? :o Mä lähden joka kesä kolmeksi viikoksi pois ja kaikki lukuisat kasvini pärjäävät sen aikaa vaikkei kukaan käy kastelemassa.

Vierailija
55/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se tarkoittaa sitä että naisella on joku oma kiinnostuksenkohde,mikä ei liity siihen mieheen. Siitä se mies ei saa päättää ja se tarkoittaa, että naisella on vähän ees jotain itseohjautuvuutta, kun on lemmikin hankkinut. Se ärsyttää.

Myös tiiän yhden tapauksen, jossa tää nainen ei halunnut jatkaa juttua, niin tää jäbä jauhoi "hullusta kissanaisesta" ja "ei siit kyllä mitään olis tullukaan, sillä oli kissa"

Tämä. Ikivanha, tunkkainen patriarkaalinen alistus, sorto ja yksipuolinen hyväksikäyttö miestä täysihoidossa passaavana nöyränä ja kuuliaisena piikana (vailla omaa tahtoa) vaarantuu, yhyy.

Vierailija
56/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali (ja normaalisti koulutettu) koira ei vaadi koko ajan huomiota ihmiseltä. Koiran pitääkin oppia olemaan rauhassa myös itsekseen.

Vierailija
57/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonekasveille on kyllä ratkaisuja että ne kestää yli viikon reissun. Miehen idioottimaisuuteen ei kyllä ole ratkaisua.

Vierailija
58/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin idioottimaisia aloituksia pitää tehdä?

Jos joku ei tykkää eläimistä niin hän ei tykkää eläimistä. Ei pitäisi olla vaikeaa ajatella erilaisuutta.

Ja ei ole aina kyse edes siitä, pitääkö eläimistä vai ei. Jotkut ovat allergisia, jotkut taas eivät muuten vaan halua lemmikkiä, vaikka saattaisivat eläimistä pitääkin. Itse tykkään kissoista todella paljon, mutten silti halua omaa kissaa. Tästä syystä toiveena on myös kumppanin lemmikittömyys.

Vierailija
59/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Sen lisäksi koira vaatii paljon aikaa ja hankaloittaa elämän menemisiä.

Vierailija
60/117 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet haisee ja kaikki paikat on täynnä karvoja. Lisäksi moni nainen on jo niin naimisissa sen elikkonsa kanssa, ettei siihen enää mies sovi mihinkään.

Parempi väistää suosiolla nämä eläimelliset naiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme