Miksi joillekin miehille on turn off, jos naisella on lemmikki?
Pelkäävätkö että eivät saa naiselta tarpeeksi hoivaa ja huomiota lemmikin takia?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ihmisten pitäisi alkaa hankkia lapsia. Jokainen, joka puhuu lemmikeistä, on kypsymätön. Aikaa ja rahaa tuhlataan olentoihin, joista yhteiskunta ei hyödy. Käytä vain samoja (rehellisesti sanottuna suurempia) resursseja omien lasten kasvattamiseen. Suomalainen yhteiskunta on tulossa yhä kypsymättömämmäksi. Kasvakaa ihmiset.
Olen allerginen lapsille, tosi iso turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ihmisten pitäisi alkaa hankkia lapsia. Jokainen, joka puhuu lemmikeistä, on kypsymätön. Aikaa ja rahaa tuhlataan olentoihin, joista yhteiskunta ei hyödy. Käytä vain samoja (rehellisesti sanottuna suurempia) resursseja omien lasten kasvattamiseen. Suomalainen yhteiskunta on tulossa yhä kypsymättömämmäksi. Kasvakaa ihmiset.
Jos kerta on kypsymätön, miksi suosittelet lapsia?
Koska pronatalismipropaganda, joten läpsiäläpsiä väkipakolla joka paikkaan ja mistään olosuhteista ja vastalauseista viis, läpsetläpset, lässynlää.
"Koira on parempi kumppani kuin joku paska mies"
Seurustelkoot sitten naiset lemmikkiensä kanssa.
Kun miestä ei ole voinut alistaa koiran asemaan, niin parempi, että ovat päätyneet siihen oikeaan koiraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän lemmiksitä tietysti. Kissa on ok, mutta koiranaisilla ei monesti ole mitään muuta elämää kuin se koira. Joku pupu tai hamsteri taas on lapsekas, käärme ja muut matelijat ällöttäviä.
Minulla on pupu. Ja minä olen luonteeltani asiakeskeinen ihminen. Lapsekas en todellakaan ole.Kiva. On tuo kuitenkin vähän sama asia, kuin jos nainen fanittaisi intohimoisesti jotain Janne Tulkkia, tulisi sellainen mitä hittoa -fiilis.
Mitä ihmettä, pitikö sen naisen olla nyt kunnollinen vai vaarallinen?
Montakin syytä voi olla. Allergia, se ettei tykkää lemmikeistä ja kuten eksälläni tuntui menevän että hänen vapaa-aika pyöri kokoajan koirien ympärilllä. Monta eri koira harrastusta, pitkät lenkit päälle monta kertaa päivässä, aktivointi päälle vielä kotona ja ei voinut jättää koiria yksin jos olivat olleet yksin jo työaikana yms. Pidemmän päälle todella rasittavaa kun itse haluisi tehdä jotain muutakin välillä naisen kanssa ja tarvitsen läheisyyttä enemmän. Nykyisellä on pari kissaa niin niistä ei nyt ole niinkään haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun miestä ei ole voinut alistaa koiran asemaan, niin parempi, että ovat päätyneet siihen oikeaan koiraan.
Miehellä/miehillä on ihan historiassakin osoitettu suurempi tarve alistaa, sortaa ja passauttaa itsensä naisella/naisilla täysihoidossa ilmaiskotiorjan yksin raataessa ilman arvostusta ja kiitosta kuin toisin päin. Jos tuokin asetelma olisi ollut edes teoriassa joskus toisin päin olisivat inkkelien itkupotkurutinaraivarit vieläkin massiivisempia ja paljon yleisemmin itkettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet sietää koiria enemmän, kuin kissoja. Kissakodissa haisee aina kissan kusi. Ja sitä kissan hiekan määrää. Hyi helvetti.
Koiran kanssa mies voi lähteä lenkille yksinkin. Tai sitten yhdessä.
Koiran kouluttaminen voi olla myös harrastus.
Se om kalliimpi lemmikkinä kuin kissa.
Kissakodissa ei todellakaan haise pissa. Jos haisee, niin eläinsuojeluilmoituksen paikka.
Koiranomistajat ovat käytännössä naimisissa koiransa kanssa, ei voi olla kuin muutaman tunnin poissa, kun jo pitää päästä koiraa kusettamaan.
Niin, kissanomistajat ratkaisee kissan virikkeellistämisen ja liikuttamisen sillä, että antaa niiden juosta vapaana pitkin maita ja mantuja, terrorisoimassa lintukantaa. Sitten kun mamman misse ei palaakaan kotiin, niin itketään somessa."kun misseä kaavittiin asfaltista". Mut ei se mitään, onneksi voi ottaa heti uuden kissan ja aloittaa saman rumban uudestaan. Koiranomistajat sentään välittää niistä eläimistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet sietää koiria enemmän, kuin kissoja. Kissakodissa haisee aina kissan kusi. Ja sitä kissan hiekan määrää. Hyi helvetti.
Kissakodissa ei todellakaan haise pissa. Jos haisee, niin eläinsuojeluilmoituksen paikka.
Koiranomistajat ovat käytännössä naimisissa koiransa kanssa, ei voi olla kuin muutaman tunnin poissa, kun jo pitää päästä koiraa kusettamaan.
Niin, kissanomistajat ratkaisee kissan virikkeellistämisen ja liikuttamisen sillä, että antaa niiden juosta vapaana pitkin maita ja mantuja, terrorisoimassa lintukantaa. Sitten kun mamman misse ei palaakaan kotiin, niin itketään somessa."kun misseä k
Syö kilo koiranpaskaa ja hyppää järveen, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki ei voi niitä lapsia saada vaikka kuinka haluaisi ja olisi yrittänyt. Kohdennan siis hoivaviettini lemmikkiin. Vai pitöisikö meidät lisääntymään kyvyttömät naiset polttaa sinusta vaikka roviolla?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan toisinpäin - minä en suostu miehen alistettavaksi. Täysin absurdi ajatuskin että joku mies alkaisi sanelemaan minulle mitä lemmikkejä minulla saa tai ei saa olla. Olen elänyt yksin, ilman suhteita, 19-vuotiaasta asti ja nyt olen 42. Haluaisinpa nähdä sen miehen joka minua rupeaisi painostamaan lemmikistä luopumiseen. Ei siinä, saisipa nauraa 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kissanomistajat ratkaisee kissan virikkeellistämisen ja liikuttamisen sillä, että antaa niiden juosta vapaana pitkin maita ja mantuja, terrorisoimassa lintukantaa. Sitten kun mamman misse ei pala
Kolahtiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kissanomistajat ratkaisee kissan virikkeellistämisen ja liikuttamisen sillä, että antaa niiden juosta vapaana pitkin maita ja mantuja, terrorisoimassa lintukantaa. Sitten kun mamman misse ei palaakaan kotiin, niin itketään somessa."kun misseä k
Toivottavasti sinulla ei ole lemmikkiä.
monille naisille lemmikki (koira, kissa) on nykyään lapsen korvike ja niille sössötetään kuin pienille lapsille. Ei sitä kukaan järkevä jaksa kuunnella.
Lisäksi kissanpissalle haisevat kämpät, jatkuvat koirien ulkoiluttamiset jne. Riesahan nuo elukat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan toisinpäin - minä en suostu miehen alistettavaksi. Täysin absurdi ajatuskin että joku mies alkaisi sanelemaan minulle mitä lemmikkejä minulla saa tai ei saa olla. Olen elänyt yksin, ilman suhteita, 19-vuotiaasta asti ja nyt olen 42. Haluaisinpa nähdä sen miehen joka minua rupeaisi painostamaan lemmikistä luopumiseen. Ei siinä, saisipa nauraa 😅.
Niin no siihen on syy miksi olet ollit sinkku yli 20 vuotta. Eikä kukaan puhunut lemmikistä luopumista.
Missä välissä miehistä (ja naisista myös) on tullut tällaisia marisevia tarvitsevia prinsessoja, jotka vaatii kumppanilta jakamattoman huomion koko ajan? Johtuuko se tästä yksilökeskeisestä kulttuurista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no siihen on syy miksi olet ollit sinkku yli 20 vuotta. Eikä kukaan puhunut lemmikistä luopumista.
Varmasti. Hän kykeni välttelemään miehiä jotka haluavat naisesta vain äitinsä korvikkeen. Mieluummin otan lemmikin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on syynsä - en halua parisuhdetta enkä ole koskaan halunnut. Katsos sellaisella asialla ei voi loukata, mistä se yritetyn loukkauksesi kohde on samaa mieltä ;)
hei, mistä saisin halvalla kissan tai kaksi?
Jos kerta on kypsymätön, miksi suosittelet lapsia?