Miksi joillekin miehille on turn off, jos naisella on lemmikki?
Pelkäävätkö että eivät saa naiselta tarpeeksi hoivaa ja huomiota lemmikin takia?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä väliä, miksi. Jos mies ei pidä eläinrakkaasta naisesta, väärä mies mulle. Eläinrakkaita miehiä on myös, ja se on ihan äärimmäisen iso plussa miehessä.
Juuri näin. Eikö turn-off toimi molemminpäin? Jos mies ei pidä kissoista, on se kissan omistajalle iso ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Koska lemmikkinaiset on usein psykopaatteja ja hysteerisiä sen elukkansa kanssa. Siks toisekseen mihinkään reissuun ei pääse koska Fifillä ei ole hoitajaa, ainakaan niin hyvää kuin mami.
Jos on koira niin koira osallistuu mielellään esim seksihetkiin nuolemalla pallit tai peräreiän kun takaapäin lykkii
Olet sairas, mene hoitoon.
Koirat ainakin lemuaa niin että minulta menee esim seksihalut. Jokaisen koiranaisen asunto haissut eläintarhalta. Ehkä olen sitten herkkä hajuille muttei voi mitään. Lisäksi koira estää monet spontaanit menot ja matkat. Ei se kissakaan ongelmaton ole vaikkei yhtä lemuava kuin koira.
Mies haluaa olla naisen elämän keskipiste jolle tämä antaa huomion. Siihen ei sovi perhe, ei kaverit, ei lapset, ei työ, ei harrastukset eikä lemmikit.
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua elää sotkuisen eläimen kanssa. Mukana tulee myös rajoitukset. Lapsikin on helpompi työntää väliaikaisesti hoitoon kuin koira tai kissa.
Lapsi on ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Koska lemmikkinaiset on usein psykopaatteja ja hysteerisiä sen elukkansa kanssa. Siks toisekseen mihinkään reissuun ei pääse koska Fifillä ei ole hoitajaa, ainakaan niin hyvää kuin mami.
Jos on koira niin koira osallistuu mielellään esim seksihetkiin nuolemalla pallit tai peräreiän kun takaapäin lykkii
Onko omakohtainen kokemus sinulla tässä?
Lemmikki on erinomainen mittari sille, onko kiinnostava mies aikani arvoinen laisinkaan. Jos mies pitää eläintä pelkkänä vaivana tai halveksuu lemmikkivalintaani lapsellisena, niin ovi löytyy tuolta eteisestä ja kiitos hei.
(Muita hyviä tarkastuspisteitä on suhtautuminen ulkomaalaisiin ja ulkomaalaisten kanssa seurusteluun sekä LGTBQAI+ -asioihin. Puhumattakaan vieläkin syvemmistä aiheista kuten sairastumisesta, kroonisesta kivusta jne.)
On paljon parempi olla yksin lemmikin kanssa kuin miehen kanssa joka nipottaa kuinka lemmikistä on vain vaivaa ja läpä lää. Joo, elämästä on vaivaa - ja seurustelukumppanista on vaivaa. Jos nämä arvot eivät edes alussa mätsää niin mikä järki olisi tuhlata aikaa sellaiseen juttuun (jos siis vakavampaa kumppania etsii).
Itse olen nainen, ja minäkin haluaisin mieluiten lemmikittömän kumppanin. Joidenkin eläinten suhteen voin joustaa, mutta koirapelon takia koira on ehdoton EI. Aika moni ei vain tykkää sellaisesta lemmikkielämästä, moni on myös allerginen, jotkut pelkäävät ainakin juuri koiria. Mutta miten minä nyt epäilen, että aloittaja itse on mies, joka halusi saada jonkun oudon eläinväännön aikaiseksi täksi aamuksi...? Vähän siltä kuulostaa tuo aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Lemmikki sitoo liikaa ja nainen pitää lähtökohtaisena oletuksena että mies hoivaa myöskin lemmikkiä ja osallistuu siivoukseen ja kustannuksiin ym.
Parisuhde se vasta sitookin, jos sen tosissaan ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on totuuden siemen jutussa. Meillä koirien määrä lisääntyy. Parisuhteet vähenee. eläimiin sekaantumista ei kriminalisoida. Jokainen voi tuosta laskea yhtälön.
Itse ainakin menee mies vaihtoon jos hän ei pidä eläimistä. Lapsellisia sellaiset miehet, jotka haluavat että naisen elämä pyörii vain miehen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa olla naisen elämän keskipiste jolle tämä antaa huomion. Siihen ei sovi perhe, ei kaverit, ei lapset, ei työ, ei harrastukset eikä lemmikit.
Jonakin päivänä kun saat miestä niin voi silmät aueta.
Naisena ottaisin mieluummin koirattoman miehen. Tai no sellainen koira mistä ei lähde karvaa olisi ihan ok, mutta ne muut järjestään haisevat ihan hirveältä varsinkin märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on totuuden siemen jutussa. Meillä koirien määrä lisääntyy. Parisuhteet vähenee. eläimiin sekaantumista ei kriminalisoida. Jokainen voi tuosta laskea yhtälön.
Ei todellakaan ole. Toiseksi kannattaa miesten edes hetki reflektoida miksi naiset eivät teitä enää huoli, ei se lemmikkien vika ole.
Jokaisella on oikeus määritellä kriteerit kumppanilleen.
Minäkään en ottaisi miestä, jolla on kissa tai koira. Olen allerginen, enkä halua lisää työtä elämääni.
Olen myös ehtinyt elää tuon ajan, kun niitä lemmikkejä on talossa.
Miksi näin idioottimaisia aloituksia pitää tehdä?
Jos joku ei tykkää eläimistä niin hän ei tykkää eläimistä. Ei pitäisi olla vaikeaa ajatella erilaisuutta.
Ainakaan kissani ei pidä jalkapallon seuraamista ja kaljan juontia tärkeänä, joten on siinä se hyvä puoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmikki sitoo liikaa ja nainen pitää lähtökohtaisena oletuksena että mies hoivaa myöskin lemmikkiä ja osallistuu siivoukseen ja kustannuksiin ym.
Parisuhde se vasta sitookin, jos sen tosissaan ottaa.
Ei sen koiran kanssa ole pakko mennä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin menee mies vaihtoon jos hän ei pidä eläimistä. Lapsellisia sellaiset miehet, jotka haluavat että naisen elämä pyörii vain miehen ympärillä.
Tai perhe arjen.
Ristiriitaisuus on asia, joka tekee ihmisestä kiinnostavan