Miksi joillekin miehille on turn off, jos naisella on lemmikki?
Pelkäävätkö että eivät saa naiselta tarpeeksi hoivaa ja huomiota lemmikin takia?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole turn-off mutta koska itse olen kissaihminen niin naisenkin soisi olevan. Koirat vaatii paljon enemmän kuin kissat mikä ei tarkoita että kissoja ei tarvitse hoitaa tai leikittää, ovat vaan paljon itsenäisempiä, riippuu toki persoonasta mutta suurelta osin kissa elää aikalailla omaa elämäänsä omistajansa luona kun taas koira vaatii kokoajan huomiota mikä on uuvuttavaa.
Minulla on kissa, joka vaatii koko ajan huomiota... Ei tietenkään lenkitystä ja säännöllistä ulkoilua, mutta huomiota. Kissa tarvitsee aktivointia, sen kanssa täytyy leikkiä ja/tai ulkoilla, eikä sitä vastuullinen omistaja päästä vapaana kulkemaan. Kyllä kissa vaatii paljon!
Kissoja pitää miehen rakastaa, muuten ei ole mies se.
Kaupunkikissa on kuin häkkikana. Tai ehkäpä virikekana, jos on tuollainen "vastuullinen omistaja" :D Mutta ei se kissan elämää ole, vaan jonkinlaista eläinrääkkäystä, joutua elämään ihmisen terapiaeläimenä. Anna kissa mahdollisuus valita villieläinelämän ja kerrostaloelämän väliltä, yksikään ei valitse jälkimmäistä
Tervehdys sinne mustavalkoiseen maailmaasi! Kissani ei elä villieläinelämää, ikinä koskaan!, mutta ei myöskään ankeaa kerrostaloelämää sisällä tylsistyen, vaan omakotitalo-, ulkotarha- ja valjasteluelämää, jossa se saa virikkeitä, tuoksuja ja tekemistä mutta jossa se ei käy toisten nurkissa tarpeillaan eikä tapa lintuja. Joskus saa tarhaansa eksyneen myyrän kiinni, tosin.
Kerrostalokissakin voi elää hyvin, mutta omistajan täytyy nähdä vaivaa sen eteen. Koiraakin käytetään ulkona monta kertaa päivässä, kissa ansaitsee myös ihmisen sille antamaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän lemmiksitä tietysti. Kissa on ok, mutta koiranaisilla ei monesti ole mitään muuta elämää kuin se koira. Joku pupu tai hamsteri taas on lapsekas, käärme ja muut matelijat ällöttäviä.
muissa lemmikkieläimissä olet oikeassa, mutta kissanaisilla on yleensä mt-ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin idioottimaisia aloituksia pitää tehdä?
Jos joku ei tykkää eläimistä niin hän ei tykkää eläimistä. Ei pitäisi olla vaikeaa ajatella erilaisuutta.
Ja ei ole aina kyse edes siitä, pitääkö eläimistä vai ei. Jotkut ovat allergisia, jotkut taas eivät muuten vaan halua lemmikkiä, vaikka saattaisivat eläimistä pitääkin. Itse tykkään kissoista todella paljon, mutten silti halua omaa kissaa. Tästä syystä toiveena on myös kumppanin lemmikittömyys.
Jaa, mutta jotkut eivät pidä eläimistä.. ainakaan lemmikkitasolla. Helposti löytyy monia syitä miksi jotkut eivät halua lemmikkejä. Sinäkin laitoit helposti oman kommenttisi esimerkkeineen.
Eikö sua yhtään häiritse "Miksi on erilaisia ihmisiä?" -aloituksia?
Teette vääriä tulkintoja. Ei mies halua naisen huomiota kokonaan itselleen. Osa miehistä ei halua naista jolla on koira sen takia että nykyään todella monet koiranomistajat ovat ihan pimeitä. Lemmikki menee kaiken edelle eikä koiraa koskevissa asioissa tunneta mitään kohtuuta. Vanhaa, syöpäsairasta koiraa hoidetaan tuhansilla euroilla vaikka paljon armeliaampaa koiralle olisi päästää se kärsimyksistään. Pekka Poudankin tapauksessa lukuisat koiranomistajat olivat sitä mieltä että allergisen pitäisi vaihtaa työpaikka eikä koirien pysyä kotona. Lisäksi moni koiranomistaja pokkana on sitä mieltä että he pelastaisivat tulipalosta ennemmin oman koiran kun naapurin lapsen. He jättäisi lapsen kuolemaan. Sairasta, kuka haluaa tuollaisen kumppaniksi.
Mulla oli sinkkuaikoina (ja on vieläkin) kaksi kissaa, eivätkä ne olleet ongelma kenellekään tapailemalleni miehelle. Toisaalta mainitsin ne deittiprofiilissani, enkä sellaista miestä olisi tapaillutkaan, joka olisi ilmaissut, ettei pidä kissoista. Päädyin sitten koiranomistajan kanssa yhteen :)
Minulle olisi joku hevonen ihan ok, kunhan se on jossain vuokratallilla hoidossa, eikä omissa nurkissa.
Jos pitäisi valita lemmikin ja näiden perinteisten "naiseni aika ja elämä on varattu vain minulle"- miehistä, otan mieluummin tusinan eri eläimiä kuin yhden tällaisen miehen. Minulla ei riitä kiinnostus huolehtia itsekkäästä miehestä, joka ei pärjää yksin ilman passaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän lemmiksitä tietysti. Kissa on ok, mutta koiranaisilla ei monesti ole mitään muuta elämää kuin se koira. Joku pupu tai hamsteri taas on lapsekas, käärme ja muut matelijat ällöttäviä.
Onkohan tää naisen viesti, en tunne ketään miestä joka pitäisi matelijoita ällöttävinä. Miehet yleensä pitää matelijoista. Naiset pelkää niitä.
Onko olemassa muita käärmeitä kuin myrkyllisiä ja kuristajia? Ihan noista syistä en pidä käärmeistä.
Mä pidän enemmän rotista lemmikkinä. On niitä joskus ollutkin. Todella sosiaalisia eläimiä ja lutuisia.
M31
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi joku hevonen ihan ok, kunhan se on jossain vuokratallilla hoidossa, eikä omissa nurkissa.
Miten kertoa, ettei ole koskaan seurustellut "heppatytön" kanssa, kertomatta, ettei ole koskaan seurustellut "heppatytön" kanssa.
Hevonen vie kaiken ajan ja rahat, joiltakuilta jopa terveyden. Entisenä hevosenomistajana ja naisena sanon, että miehen kannattaa harkita vakavasti ja useaan otteeseen, ennen kuin päättää alkaa seurustella sellaisen kanssa, jolla on oma hevonen. Se kumppani on aina tallilla. Aina.
Minä olen nainen ja minulle on turnoff, jos miehellä on lemmikki. Koirat ovat lapsen lailla tarvitsevia, paitsi että eivät aikuistu koskaan ja vapaaehtoisesti lapsettomana en halua joutua osallistumaan koiralapsen hoitoon. Kissat ovat kivoja, mutta olen niille allerginen. Joku akvaario tai matelija ehkä menisi, itsellänikin oli takavuosina käärmeitä, ne kun eivät allergisoi.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi valita lemmikin ja näiden perinteisten "naiseni aika ja elämä on varattu vain minulle"- miehistä, otan mieluummin tusinan eri eläimiä kuin yhden tällaisen miehen. Minulla ei riitä kiinnostus huolehtia itsekkäästä miehestä, joka ei pärjää yksin ilman passaamista.
mutta tusinaa eläintä haluat passata. tätä se miesvihainen feminismi on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kertoa, ettei ole koskaan seurustellut "heppatytön" kanssa, kertomatta, ettei ole koskaan seurustellut "heppatytön" kanssa.
Hevonen vie kaiken ajan ja rahat, joiltakuilta jopa terveyden. Entisenä hevosenomistajana ja naisena sanon, että miehen kannattaa harkita vakavasti ja useaan otteeseen, ennen kuin päättää alkaa seurustella sellaisen kanssa, jolla on oma hevonen. Se kumppani on aina tallilla. Aina.
Se on mahdotonta, ellei työskentele hevosten parissa. Sen sijaan pitää olla varakas, että pystyy pitämään hevosta vieraalla ja käydä ratsastelemassa kerran pari viikossa. Mikä on plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Eläimet haisee ja kaikki paikat on täynnä karvoja. Lisäksi moni nainen on jo niin naimisissa sen elikkonsa kanssa, ettei siihen enää mies sovi mihinkään.
Parempi väistää suosiolla nämä eläimelliset naiset.
Tee se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta tusinaa eläintä haluat passata. tätä se miesvihainen feminismi on tehnyt.
Koska lemmikit kotioloissa eivät voi ruokkia itse itseään. Miehet osaavat. Sillä ei ole vihan kanssa mitään tekemistä, vaan ihan sen, ettei kenenkään pitäisi olla toisen palvelija. Tätä se inceliys on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. ennemmin yksin eläimen kanssa kuin tuollaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläimet haisee ja kaikki paikat on täynnä karvoja. Lisäksi moni nainen on jo niin naimisissa sen elikkonsa kanssa, ettei siihen enää mies sovi mihinkään.
Parempi väistää suosiolla nämä eläimelliset naiset.
Tee se.
Toivottavasti nämä naiset myös välttelevät noin tunnekylmää miestä.
Ehkä ihmisten pitäisi alkaa hankkia lapsia. Jokainen, joka puhuu lemmikeistä, on kypsymätön. Aikaa ja rahaa tuhlataan olentoihin, joista yhteiskunta ei hyödy. Käytä vain samoja (rehellisesti sanottuna suurempia) resursseja omien lasten kasvattamiseen. Suomalainen yhteiskunta on tulossa yhä kypsymättömämmäksi. Kasvakaa ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Ensin hirveä haloo, ettei naisella saa olla lemmikkiä ja sitten kauheaa valitusta, kun akka ei ole koskaan hiljaa ja ei ole hetken rauhaa. Ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Entisenä hevosen omistajana ja naisena sanon..."
On se hevosen omistaminen hurjaa, jos saa sukupuolenkin muuttumaan.
M41
En halua käyttää aikaani ja resurssejani naisen lemmikkeihin tai lapsiin. Jostain syystä monet naiset uskovat naiivisti, että miehen on pakko. Vaikka aloittaisinkin suhteen tällaisen naisen kanssa, pitäisi alussa olla vahvasti samaa mieltä siitä, että kaikki nämä ovat naisen yksin vastuulla.