Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Isaac ja Kastanja eivät ole tänään oikein onnistuneet.
ICAAK ja Kastanja, ihana ja kekseliäs tanssi! Pakko myöntää, etten aluksi tykännyt Kastanjan tyylistä, mut onhan hän osoittautunut taitavaksi opettajaksi. Näiden meininki on omintakeista ja kaunista. Saisi voittaa tämä pari!
Ei tuolla ole ketään hyvännäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bessillä on naisellinen, kaunis ja vahva vartalo. Upeaa katsottavaa.
Kyllä! Hänen tanssinsa voisi valita vuoden sykähdyttävimmäksi hetkeksi mitä tv tarjoaa<3
hyi bössi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuota K:n asua pystynyt vetävään ylemmässä, että rintavakoa ei olisi näkynyt noin paljoa?
Ei. Vtuttaako, kun hän pukeutuu niin kuin itse haluaa eikä niin kuin sinä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on tukku mauttomia kirjoituksia. Kuka täällä trollaa?
Mistä tiedät että ovat trolleja eivätkä tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla ole ketään hyvännäköistä.
Niin? Eipä nämä mitkään missikisat olekaan. Yllättikö?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olen aikuinen joka on helvetin kyllästynyt tähän että rumana naisena on aina alinta paskaa
Ei tämä ole kauneuskilpailu.
Tappouhkaukset on tyhmiä ja lapsellisia ja niillä on seurauksensa.
Jos kaikki Senen veljekset tulee tuonne niin se on pakko nähdä! :D Äänestäkää Isaacia!
on tuo arja kyllä hot yhä 30 vuoden jälkeen
Kymppi oli aivan liikaa Isaacin ja Kastanjan tanssista.
Vierailija kirjoitti:
Mun voittaja pari on Isaac ja Kastanja! Vaikka mitä tapahtuis, näkeehän tuon miten hyvin tanssivat. Ihana tarina.
💩💩💩
Ihana suloinen pari tuo I&K. Ja mitä tarinan kertojia ei pelkästään upea ja taitava tanssipari.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut 10 suoritus!!!
Ei lähelläkään. Helenakin löysi moitittavaa ja antoi silti kympin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olen aikuinen joka on helvetin kyllästynyt tähän että rumana naisena on aina alinta paskaa
Ei tämä ole kauneuskilpailu.
Tappouhkaukset on tyhmiä ja lapsellisia ja niillä on seurauksensa.
Mua ei kiinnosta olla hiljaa .. mä en vain enää siedä hyvännäköisiä missään en enää missään .
Vierailija kirjoitti:
"Ei oo biisiä, mut jotain muuta saattaa olla tulossa" - sanoo Isaac myhäillen. Ettei Kastanjalla vain olisi pulla uunissa. :)
Jos ovat yhdessä sehän on normaali jatkumo.
No miten on, pääseekö Mika tänään jatkoon?