Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Veikkaus että Iisac ja Kastanja voittaa tänä vuonna. Linnea ja Anssi tulee toiseksi ja
Bess ja Marko kolmanneksi.
Iso asia tässä ohjelmassa on illuusio toisiinsa rakastuneesta tanssiparista. Se antaa katsojallekin lämpimän tunteen kun katsoo heidän tanssiaan ja miettii että onkohan ne rakastuneita? Tällaista illuusiota ei synny Arja Korisevan ja Valtterin kohdalla. He ovat ikäänkuin äiti ja poika.
Koriseva nauraa matkalla finaaliin?
Gogi olisi kyllä ollut finaaliaineista, jopa saattanut voittaa mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Kastanja on kuin viidakossa juoksenteleva, pystyyn nostettu ja potkuhousuun puettu mato. Rintakehä lommollaan, kun rinnaton on.
Sinä olet törkeä idiootti.
Ihmetyttää kyllä kuinka tosissaan jotkut ottavat tämän viihdeohjelman, kun jonkun parin putoaminen tai putoamatta jääminen on iso asia, maailmanloppu, oikeusmurha, shokki, jne.
Sitten ehkä ymmärtäisin tuon pudotusten paheksumisen jos kyseessä olisi oikeasti joku arvokisakilpailu jossa osallistujien taidoilla onkin iso merkitys jatkon kannalta.
Kyllä harmittaa Gogin ja Kiian puolesta. Gogista kuoriutui hyvä ja heittäytyvä tanssija, olisin mieluummin häntä katsonut kuin paria huonompaa pökkelöä. Gogi otti kyllä reilusti pudotuksen ja sanoi vaan että tämä on pelin henki, ei voi mitään.
Minua harmittaa kyllä että muutama huonompi tanssija jatkaa, kisa on kuitenkin jo melkein finaalissa ja soisi siellä olevan parhaat tanssijat.
Anssin ylimielinen voiton hymy vielä hyytyy.
Jos hän voittaa, petyn lähes yhtä vahvasti , kuin petyin kun Trumppi voitti 🤣
En oikein usko noihin äänestyksiin. Sen näki miten sunnuntaina kävi. Silti äänestän Isacia ja Kastanjaa. Hyvä pari tanssimaan ja muutenkin herttaisia.
Harmillista kuunnella ihmisten kommentteja eri ikäisten osallistujien ulkonäöstä, ruumiinrakenteesta. Itse aloitin Jodon, japanilaisen budolajin 40- vuotiaana, nyt olen 64v ja budo onnistuu kuin tanssi. Täällä kovimmat arvostelijat eivät ehkä pysty edes noihin suorituksiin, joita TTK: ssa tähdet suorittavat. Käykää heittämässä 10 kilsaa lenkki, uintia, vähän punttisalilla jne. Tai katsokaa vain peiliin ja ruokavalioon, sieltä se oma hyvä löytyy..
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että vaikka Isaac on paras tanssija, hän ei tule voittamaan kisaa, koska on tuntematon kasvo monelle. Itsekään en ollut kuullut hänestä mitään ennen tätä TTK:ta.
Mene ja tiedä. 🤷
Mitä merkitystä on sillä, onko tuttu vai tuntematon kasvo, jos vain tekee vaikutuksen tanssillaan.
Vanhukset ehkä eivät helposti äänestä ulkomaalaistaustaisia., ( Isaac) ....Siksi Linnea saa vanhusten äänet.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä kuinka tosissaan jotkut ottavat tämän viihdeohjelman, kun jonkun parin putoaminen tai putoamatta jääminen on iso asia, maailmanloppu, oikeusmurha, shokki, jne.
Sitten ehkä ymmärtäisin tuon pudotusten paheksumisen jos kyseessä olisi oikeasti joku arvokisakilpailu jossa osallistujien taidoilla onkin iso merkitys jatkon kannalta.
Tämäpä juuri. Lopettakaapas nyt näiden tanssijoiden ja opejen haukkuminen, se vasta on ikävää. Älkää ottako niin tosissaan.
Elämä jatkuu, vaikka omasta mielestä väärä pari putosikin. Kiukku ei ole hyväksi. Hymyä huuleen!
Tämmöisissä äänestyksis käy helposti niin, että ihmiset alkaa pelastamaan niitä viimeisellä sijalla olevia ja pisteissä keskellä olevat unohtuvat ja tippuvat. Nyt Bessin ja Arjan jaettu viimeinen sija sai aikaan pelastusoperaatiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää ANSSIA . Siis ei häntä taas voittoon.
En sanoisi, että en siedä häntä, mutta en kyllä ymmärrä hänen hehkutustaan. Mun silmiini ihan tavallisen näköinen ja oloinen mies, parempi vaan tanssimaan.
No se on jo iso plussa jos suomimies osaa tanssia. Anssi se osaa sheikata lannetta.
No osasihan Gogikin. Käärijäkin ihan lumoutui Gogin lanneliikkeistä.
Hyvä että Kreikan lahja Suomelle tippui
Alussa ajattelin että voitto on lähes itsestäänselvyys Linnealle ja Anssille.
Nyt olen alkanut toivomaan ennemmin voittoa Isaacille ja Kastanjalle. Ne on tuoneet ohjelmaan sellasta nuoruuden innokkuutta ja tunnetta, joka ei Anssissa ja Linneassa tule niin näkyviin. Sellanen tanssin ilo ja riemu näkyy heidän esityksissä. Isaac on mulle ennestään lähes tuntematon mutta nää "nuoristolaiset" on valloittanut mun sydämen tänä vuonna
Isaacilla on väri puolellaan, voi siksi jopa voittaa.
T.Pena
Kiintiö voitto, Isaacille saattaa tulla.
Jätin tämän viikon katsomatta, koska oli ylimääräinen tuomari.
Nyt kelasin kuitenkin puoleenväliin TTK n, ja katsoin lopun, kun kohu nousi putojasta.
Olisiko Gogin tanssi ollut nyt vähän jäykempää ja haparoivampaa, kuin esim Bessin, joka ketkkutti huolella ryhmä tanssissa.
Isaac ja Kastanja , Linnea ja Anssi ovat minun suosikkeja , vaikken oikein lämmennyt alkuun Kastajalle ja Linnealle.
Linnea ja Anssi on kuin kaunis satu pari.
( Ps. Eihän Linnea ole joku sakkari näyttelijä ?)
Minä en huomannut kiukuttelua. Missä kohtaa se oli?