Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Vierailija kirjoitti:
kohta vapun vittuilut kialle ja kokille
Hä? Ei se mitään vee tuillut. Ei sanoilla, eikä ilmeillä. Ihan oli osaaottava ja sanoi et tunteet saa näyttää.
ANSSIN voitonvarma hymy pitää sammuttaa.
Ei sentään sama tartte joka vuosi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huomommin mwni monilla tällä kertaa noita tansseja. Voguessa olisi voinut vetää ihan sen alkuperäiset käsiliikkeet jossain kohtaa. Arjalla ja Valtterilla ei ole connection. Valtteri ei koskaan katso kun Arja puhuu. Tai sitten hän on ujo tms.
Hienot silmämeikit kaikilla muilla paitsi Vapulla. Tosi Outo rajaus🥸
Ei Gogi kyllä huonoin ollut.
Vapulla oli ihan kauhea meikki. Myös ne valkoiset läntit naamassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua on ruvennut nyt ärsyttämään Linnean lapamatomainen vetelä olemus. Eikö se nyt voi kertakaikkiaan ryhdistäytyä? Pilaa monta tanssiaan sillä velttoilulla. Isaac on huonompi tanssija, mutta olemus on reipas, ja on fyysisesti parempi, esim. voltti takaperin oli huikea.
Millä tavalla Linnea on veltto tai vetelä? En ymmärrä. Omaan silmääni on ollut ryhdikäs ja sulava alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huomommin mwni monilla tällä kertaa noita tansseja. Voguessa olisi voinut vetää ihan sen alkuperäiset käsiliikkeet jossain kohtaa. Arjalla ja Valtterilla ei ole connection. Valtteri ei koskaan katso kun Arja puhuu. Tai sitten hän on ujo tms.
Hienot silmämeikit kaikilla muilla paitsi Vapulla. Tosi Outo rajaus🥸
Ei Gogi kyllä huonoin ollut.
Vapulla oli ihan kauhea meikki. Myös ne valkoiset läntit naamassa.
Ohjaajankin pitäisi puuttua tommoseen. Sanoa, että nyt Vapun meikki uusiksi. Ei näytä hyvältä kamerassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua on ruvennut nyt ärsyttämään Linnean lapamatomainen vetelä olemus. Eikö se nyt voi kertakaikkiaan ryhdistäytyä? Pilaa monta tanssiaan sillä velttoilulla. Isaac on huonompi tanssija, mutta olemus on reipas, ja on fyysisesti parempi, esim. voltti takaperin oli huikea.
No ei kyllä löydy vetelyyttä Linneassa. Ja Linnean ja Anssin freestyle oli paras! Vauhdikas, mut hauska! Tai ehkä yhtä hyvä Isaacin kanssa. Isaacin voltti oli mahtava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä löydy vetelyyttä Linneassa. Ja Linnean ja Anssin freestyle oli paras! Vauhdikas, mut hauska! Tai ehkä yhtä hyvä Isaacin kanssa. Isaacin voltti oli mahtava!
On Linnea veltto. Eilen katsoin freestylessä, kuinka sen rintakehä taipui sisäänpäin!!! Siis se kohta ihmisessä joka aukeaa ulospäin jo ihan pelkästään hengittäessä. Ja oon tykännyt Linneasta kovasti näyttelijänä. Mutta nyt tanssiessa tuo sen fyysinen olemus ei vaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Linnea on kuin räsynukke, jota Anssi vetää perässään ja välillä heittelee ilmaan.
Sitä samaa mä kirjoitin jo viime vai toissa viikolla. Ei lainkaan tasavertainen pari. Anssi vaan vie ja Linnea vikisee.
Anssi ja Linnea olivat paras pari. Pelättiinkö heidän olevan vaarassa, ja siksi ei äänestetty Gogia ja Kiiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein kansa äänesti. Pari Gogi ja Kia, kummatkin niin ylimielisiä ja varmoja voitostaan, ehkä saavat lohdustuspalkinnoksi kutsun linnaan.
Eri mieltä. Arja on paljon heikompi. Eikä Gogi oo ollu ylimielinen, otti putoamisenkin reilusti, vaikka varmaan yllättyikin. Sen sijaan Kiian reaktio putoamiseen oli nolo. Ihan kuin ois pitäny itteensä kaikista parhaana opena ja voittoa varmana. Kyllä sen tanssinopen pitäis kestää tappio tämmöisessä kisassa ilman kiukuttelua.
Minusta Kiian reaktio oli luonnollinen tuossa tilanteessa. Shokkihan se putoaminen oli. Hyvä, että pettymyksenkin sanoo ääneen ja näyttää olemuksellaan, ettei aina oo vaan et jeejeenaminami. Itku oli varmaan kurkkua kuristamassa ja ihan aiheesta. Opet panostaa näihin. Harmi juttu et he putos.
Kiva, että kansa päättää.
Eivätkä ylimieliset tuomarit, joilla jokaisella on vahvat omat suosikit ja inhokit.
Vierailija kirjoitti:
Kastanja on kuin viidakossa juoksenteleva, pystyyn nostettu ja potkuhousuun puettu mato. Rintakehä lommollaan, kun rinnaton on.
Kumma juttu tosiaan.
Bessin taustalla näyttäisi olevan masinoitua äänestystä, joten kaksi parasta voivat hyvinkin olla Arja ja Bess.
Luulen, että vaikka Isaac on paras tanssija, hän ei tule voittamaan kisaa, koska on tuntematon kasvo monelle. Itsekään en ollut kuullut hänestä mitään ennen tätä TTK:ta.
Mene ja tiedä. 🤷
Kiitos Kialle ja Gogille hienoista tanssiesityksistä. Ne olivat vertaansa vailla. Pahoittelut että äänestyksessä kävi niinkuin kävi. Ehdottomasti olisitte kuuluneet jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä yleistää. En tiedä kuin yhden eläkeläis miehen joka tykkää Korisevasta. Kyllä vanhempikin väki mielumin katselee sulavaa ja hyvää tanssia. Ainakin ne vanhemmat ihmiset jotka itse tunnen.
Ensi sunnuntaina panostettava kyllä Isaaciin ja Kastanjaan suuri summa, jotta saadaan mummo kotimatkalle! 🤣
Kuka on mummo??
vauva älä vikise.
Minulla ei ole mitään Korisevaa vastaan, hän on tehnyt hienon uran. Mutta tämä tanssipudotus meni nyt erikoisesti, Arjan esitykset olivat selvästi heikompia kuin pudonneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää ANSSIA . Siis ei häntä taas voittoon.
En sanoisi, että en siedä häntä, mutta en kyllä ymmärrä hänen hehkutustaan. Mun silmiini ihan tavallisen näköinen ja oloinen mies, parempi vaan tanssimaan.
No se on jo iso plussa jos suomimies osaa tanssia. Anssi se osaa sheikata lannetta.
kohta vapun vittuilut kialle ja kokille