Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Korisevalla ja Bessillä paljon faneja? Gogi oli kyllä paljon paljon parempi ja Kia parka niin pettynyt, ymmärrän kyllä miksi :(
Kiitos tästä Arjan faneille..... no he saavat haluamansa.
Mutta väärä pari putosi.
Hyvä kuitenkin että Bess on jatkossa.
Gogi olis ehdottomasti kuulunut jatkoon.
Gogi ja Kia menneet naimisiin, siitä johtuu pudotus.
Rauhoittukaapas nyt ja vetäkää henkeä, se on vain tv-ohjelma😂😂 Love and peace🥰
Vierailija kirjoitti:
Jengi valittaa Arjan fanien äänistä, mutta mikseivät sitten äänestäneet itse Gogia, jos fanittavat?
Koska äänestivät ah niin seksikästä Anssia ja luulivat, että ei se Gogikaan tipu.
Eikä!!!? Gogin freestyle esityksetkin meni niin hyvin. Täysim väärä pari tippui. Arjalla on katsojissa faneja, joten pääsi jatkoon.
Itse äänestin gogia ja kiiaa, aina en ple äänestänyt ketään ja luottanut että he pääsevät jatkoon.
Tosi epäreilua!! Bessin sukuhan on rikas, saa ääniä jo sitäkin kautta kun on varaa äänestää häntä varmasti.
Tämän ohjelman piti olla viihdettä ja viihdyttävin tanssipari tippui.
Vierailija kirjoitti:
Aivan epäoikeudenmukaista!!
Mitä ihmettä tapahtui?
Ketkä äänestävät Arjaa????
Arjan eriskummallisen näköinen siippa ja vielä oudomman näköinen biotyttärensä! 🤣
Semifinaaliin Arja eikä Gogi? Onkohan siinä äänestetty jotakin muuta kuin tanssia ja kuka? Vaikka ihan kunnioitettavasti on Arjakin mennyt, niin tätä hämmästyivät kaikki.
Mitä ihmettä tapahtui?????? Nyt meni väärin, niin väärin. Gogi olisi saanut voittaa koko kisan. Enpä katso enää ensi vuonna, johan tässä oli kaksi vuotta paussia ennestäänkin, äänestän sulkemalla telkkarin. MItä ihmettä???
No pulinat pois! Kyllä kansa tietää! Hommat jatkuu!
nyt ei kyllä mennyt ihan nappiin!
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittukaapas nyt ja vetäkää henkeä, se on vain tv-ohjelma😂😂 Love and peace🥰
Minulle TTK on viikon tärkein ei-tärkeä asia. Kyllä nyt yksinkeraisesti vaan vitutttaa, mutta onneksi maailma ei toki tähän lopu.
Vierailija kirjoitti:
Koko Toivakan kunta äänesti Arjaa..
Arjalla heltta heiluu kaulan alla! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kastanja ilme kun Arja jäi :D
Eipä tyttö osannut piilottaa.
No ammattilaisena näki kyllä kumpi tanssi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Samat pisteet kuin Linnealla ja Anssilla ja ulos samalla kuin Linnea ja Anssi illan paras pari jälleen kerran. Ei nyt mene ihan tasan nallekarkit.
Jos Linnea ja Anssi ovat saaneet eniten yleisöääniä, niin heidän voittonsa on selvä.
Keskustelupalvelu Jodelissa Gogin suorasukaisia kokouteluita ja rintojen ihastelua on paikoin paheksuttu.
Todella outoa kommentointia parisuhteessa olevalta mieheltä. Tai ois kyllä outoa vaikkei ois parisuhteessa, eräs pohtii.
Naimisissa oleva pienen lapsen isä, toinen täsmentää ja lisää:
Ois tökeröä muutenkin, mut mä kyl vaimona suuttuisin ja siis lähinnä nolostuisin et on noi(n) tökerö.
Siis mä mietin kans, et saattais pikkusen korvat punottaa jos kuuntelisin tota jaksoo, ja mun mies puhuis kuinka rasvais kyllä juontajaparinsa rannalla ja kehuis sen rintoja ja arvailis kokoja jne, kolmas kommentoi.
Ja sit ku Veronica viel hihku kuinka tykkäs siitä, et Gogi arvas rinnanympäryksen oikein. Jotenki tuli vähä äklö viba, neljäs näpäyttää.
Oli tosi vaivaannuttavaa kuunneltavaa. Vaimona ottaisin puhutteluun, viides virkoo.
Gogin kommentteja pidetään setämiesjuttuina.
Vierailija kirjoitti:
Koko Toivakan kunta äänesti Arjaa..
Arjalla oli insertissä Toivakka-lippis päässä!
OMG Gogi ja Kia. Ihan parhaat ja tippuivat. Ei voi olla todellista. Olen shokissa!!