Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8006)
Mä tykkään kyllä Niina Lahtisesta. Oli hauska esitys. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Taisin paskantaa housuihini
Sama
Niinalla hyvä meininki ja hienosti toi komedian mukaan. Oli myös hyvä koreografia.
Vierailija kirjoitti:
AV-mamma tanssii. Tuossa fiftarityylissä Niina näyttää ihan täysin av-mammalta. Asu on sentään säädyllinen ja tarpeeksi peittävä toisin kuin monella muulla.
Mutta vilahtihan siellä alushousut! Ai kauhia sentään!
Olipa hauska toi Samin ja Niinan tanssi. Yllätyin positiivisesti.
Pelotti, että Niina vetää överiksi ja vähän vetikin, mutta oli kyllä hieno ja hauska esitys!!
Miksi tällä Ollilla on tuollainen kamala harjastukka? Pidentää vaan entisestään pitkää naamaa
Ollin hiukset<3 kyllä huomaa että mies tuuheilla hiuksilla on 5/5.
Kalju on 0/5
Sami Helenius oli tehnyt hienon koreografian. Tanssin ilo näkyi Niinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei!
JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei!
JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropää
Jes hei!
Ihana toi kertun asu. Nyt on olllut muutenkin hyviä asuja
Niina Lahtiselle miinukset! Kiroilee perheohjelmassa!
Oikein ihania tanssijoita kaikki 🤗
Kivaa iloa ja varsinkin Niina 😍😍
Arja ja Linnea ja muut joiden nimiä en muista kaikki ihania 🌺🌸
Huvittaa toi Vapun painotus: hyvä yleisö Olli ja KerTTU!
Todellakin!