Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8006)
"Hieman" epäreilu asetelma, että Linnea Leino ja Mika Saukkonen kilpailevat keskenään.
Joku katkera vanhapoika spämmii tänne äitinsä ikäisten naisten keskusteluun :D Aika väsynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on
Iha ok, mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee
Arjalla on hieno mekko ja hiukset!
Arja oli upea ja näyttää hyvältä melkein kuusikymppiseksi. Arjan tanssi näytti hyvältä.
Britney Spears on varmaan 15 vuoden päästä ihan saman näköinen kuin Arja Koriseva.
Vierailija kirjoitti:
Joku katkera vanhapoika spämmii tänne äitinsä ikäisten naisten keskusteluun :D Aika väsynyttä.
Ei kannata huomioida, sama pätee narskuihin.
Miksi Arja Korisevallakin on selästä noin avoin asu noin korkealla halkiolla?
Yllätyin Arjan tanssista , odotin hieman enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata huomioida, sama pätee narskuihin.
But it sucks for you cause theres nothing u can do about it, suck it up honey
Siitä tietää, että syksy on alkanut, kun täältä saa lukea, miten Diandra huutaa (Elämäni biisi -ketju) ja TTK-ketjusta, kuinka Vapun asu on taas ihan kamala ja Helenalla taas rintavako esillä.
Vappu Pimiä on wannabe Brooke Logan.
arja ja valtteri saivat paremmat pisteet kun kommenteista oli pääteltävissä
Vierailija kirjoitti:
Siitä tietää, että syksy on alkanut, kun täältä saa lukea, miten Diandra huutaa (Elämäni biisi -ketju) ja TTK-ketjusta, kuinka Vapun asu on taas ihan kamala ja Helenalla taas rintavako esillä.
Ja jos joku uskaltaa arvostella Johonna Förstin huutoa, rientää joku mamma heti puolustamaan että Johanna on kyllä kaikkien ammattilaisten mielestä todella ammattitaitoinen...
Onko tällä vauva palstalla olenkaan mitään ylläpitoa kun ei saa noita spämmejä lopetettua?
Arja nyt sain ylihyvät pisteet!
Onko ikä- ja kuningatarlisä
Oli kyllä hyvä. Koreografia oli 5/5