Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin itse Bessin asemassa niin en tekisi mitään töitä, vaan eläisin noilla osinkotuloilla, enkä myöskään hakisi mitään yhteiskunnan tukia. En tosin nykyäänkään ole töissä, vaan työtön, mutta elämä pelkällä työmarkkinatuella 595 euroa ilman säästöjä tai omaisuutta on mahdotonta.
No mikä on Bessin ammatti eli mitä työtä hän tekee? Onko vain laulaja joka keikkailee?
Miksi hänen pitäisi tehdä muuta työtä, kun hän on miljonääri?
Kyllä monet tekevät uraa silti vaikka ovat miljonäärejä. Työ muutakin kuin rahantekoa. Työ tuo sisältöä elämään.
Miten sopivasti sattuikaan, että Bessin miehen nimi on Danny. Suomen oma Dannykin on kunnostautunut selvästi itseään nuorempien naisten heilastelijana.
On todella pienisieluista porukkaa. Mitä helvetin väliä kenenkään parisuhteella teille on, ja miten se (parisuhde) muka näkyy tanssissa?
Viihdeohjelma on viihdeohjelma, yksityiselämä on yksityiselämä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin itse Bessin asemassa niin en tekisi mitään töitä, vaan eläisin noilla osinkotuloilla, enkä myöskään hakisi mitään yhteiskunnan tukia. En tosin nykyäänkään ole töissä, vaan työtön, mutta elämä pelkällä työmarkkinatuella 595 euroa ilman säästöjä tai omaisuutta on mahdotonta.
Raha velvoittaa tekemään ja lisäämään omaisuutta, köyhyys ja hyväosaisuus periytyy.
Sinä tuhlaisit muutamassa vuodessa miljoonaomaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä on Bessin ammatti eli mitä työtä hän tekee? Onko vain laulaja joka keikkailee?
Kyllä monet tekevät uraa silti vaikka ovat miljonäärejä. Työ muutakin kuin rahantekoa. Työ tuo sisältöä elämään.
Hyvin todettu.👍
Bess on sädehtivän kaunis, fiksu, lahjakas ja rikas. Varmasti löytäisi itselleen nuoremman elämänkumppanin!
Minua huvitti tuomarin reiden esittely tanssien jälkiarviointitilaisuudessa. Ulkonäkö oli ihan vertailukelpoinen tanssijoihinkin verrattuna. Tuomaripöydän takaa onkin vaikeampi esitellä alakropan kuntoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tekisin työtä vaikka äkkirikastuisin. Työ on elämän suola. Mitä järkeä on oleilla kotona, katsoo sarjoja tms ja ylipäätään olla tekemättä mitään järkevää. Kuolettavan ikävää. Taatusti paino nousisi ja kuolisin pois...
https://x.com/dasb00t/status/1848076197759971652?ref_src=twsrc%5Etfw%7C…
Erikoisen nopeasti oli Saukkonen päivitetty jo eilisen puolella selostajaksi Maikkarin seuraavaa tv-peliä jääkiekossa.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että Bess on miljonääri ja ollut sitä jo lapsena. Isänsä on hoitanut lapsilleen kunnon osakesalkut aikoinaan. Joku vuosi sitten Bess sai osinkoja vuodessa yli 400 000e. Nyt arvellaan omaisuus n 2 miljoonan euron arvoiseksi. Alkaako kateus nostaa päätä av- mammoilla?
Jaahas luulin jo, että hän on ansainnut miljoonansa itse kovalla työnteolla ja musiikillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Bessillähän on työ, hän on esiintyvä artisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Bessillähän on työ, hän on esiintyvä artisti.
Toki käy työstä. Onko opiskellut jonkin tutkinnon, jota voi harjoittaa kun/ jos artistin ura ei kauan kanna?
Hän on myös parturi-kampaaja.
Vierailija kirjoitti:
Hän on myös parturi-kampaaja.
Ja myös karateka.
https://www.suomi24.fi/viihde/bess-avoimena-tuotti-karvaan-pettymyksen-…
Millainen kilpaurheilijataustasi siis on?
-Olen treenannut ja kisannut karaten maajoukkueessa.
Miksi Bess on ohjelmassa artistinimellä? Miksei omana itsenään Essinä?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska Eini oli kisassa mukana Eini -nimellä ilman sukunimeään. Ja Jannika B oli mukana nimellä Jannika B. Ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ens viikon roosa nauha -lähetyksessä taas ulkopuolisia piipittäjiä laulamassa. En kestä!
Mikä vika on noissa vierailevissa tähdissä? Eikö ole hyvä että välillä on vaihtelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska Eini oli kisassa mukana Eini -nimellä ilman sukunimeään. Ja Jannika B oli mukana nimellä Jannika B. Ja niin edelleen.
No just näin. Silti muistan, että kisassa loistanut Musta Barbaari esiteltiin kilpailussa ristimänimellään James Nikander.
Vierailija kirjoitti:
Hehtaariperse Vappu oli taas wokettamassa pildeliemillään koko illan
Voisitko pysyä edes siellä yliksellä naisvihaasi suoltamassa, kiitos.
🥱