Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Näkee miten läheinen Helena ja Kia ovat. (Kiahan on hoitanut joskus Helenan lapsia.) Joka kerta ja joka vuosi antaa hyvät pisteet Kian parille ja muille yhden alemman kuin muut tuomarit.
Vierailija kirjoitti:
Gogi on ällö!
Mitähän Gogin vaimo tuumaa tästä Gogin saagasta lattialla? Pieni lapsi heillä ja varmaan joutuu olemaan paljon sen kanssa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Saukkosen pudotus yksi isoimpia oikeusmurhia vähään aikaan
No niin oli. Onneksi ens viikolla tilanne korjaantuu. Mika voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämä jakso ei ole ollut mieleeni kun en pidä musikaaleista, showtansseista tai tetraalisuudesta, siis tekijöistä, joilla esim. Euroviisuissa peitetään vain huonoa laulua. Tanssissa taas tällaisella on kai tarkoitus peittää huonoa tanssia. Hirveitä asuja on ollut tänään Bessillä ja noloa kun rintojen pomppinen näkyi selvästi. "
Mistä yleensä pidät? Kannattaisiko hakea apua tuohon negatiivisuuteen?
Pidän hillityistä ja pelkistetyistä tansseista, joissa pääasiana on itse tanssi. Suosikkitanssini on valssi ja onhan tässä jaksossa ollut yksi tuollainenkin ja pidin tuosta. Tajuan kuitenkin, että tuo Gogin ja Kian esitys ei ollut illan paras, vaikka eniten omaan mieleeni onkin näistä ollut.
Gogin ja Kian tanssi oli meidän 5 vuotiaan suosik
Minä katsoin myös 5-vuotiaana TTK:ta!
-Inka-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin oli. Onneksi ens viikolla tilanne korjaantuu. Mika voittoon!
Ota ne aamulääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Pitääkö tietyssä iässä luopua elämästä ja asioista joita rakastaa? Seela Sella sanoi eilen Elämäni biisissä että myös se elämän loppuosa on yhtä tärkeä kuin alkukin.
Hulkkosella on kotona 82-vuotias aviomies, joka on ollut eläkkeellä 63-vuotiaasta asti. Ovat olleet yhdessä yli 50 vuotta. Jokainen päivä voi olla viimeinen yhdessä. Hulkkonen viipottaa työssä ympäri Suomea, mm. 2 viikkoa putkeen Vain elämää -kuvauksissa omien sanojensa mukaan. No, jokainen tekee omat valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Arjan pitää joka lauseen jälkeen päästää se kamala nauru, niin että kitarisat näkyy. Kyllä Poppanen olisi jo joutanut pois.
Minua se nauru myöskin häiritsee, suu auki niin että taaimmatkin implantit näkyy.
Tehdääköhän tätä ohjelmaa vielä kymmenen vuoden kuluttuakin samalla miehistöllä? Jorma tuomaroi yli kasikymppisen varmuudella, Vappu on nuorekas noin kuuskymppinen Helenasta puhumattakaan, Raili meikkaa käsi vakaana ja Marko ohjaa daamiaan vahvoin ottein. Itapäivälehdet uutisoivat tuoreeltaan somekansan "yksimielisistä" kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Pitääkö tietyssä iässä luopua elämästä ja asioista joita rakastaa? Seela Sella sanoi eilen Elämäni biisissä että myös se elämän loppuosa on yhtä tärkeä kuin alkukin.
Hulkkosella on kotona 82-vuotias aviomies, joka on ollut eläkkeellä 63-vuotiaasta asti. Ovat olleet yhdessä yli 50 vuotta. Jokainen päivä voi olla viimeinen yhdessä. Hulkkonen viipottaa työssä ympäri Suomea, mm. 2 viikkoa putkeen Vain elämää -kuvauksissa omien sanojensa mukaan. No, jokainen tekee omat valintansa.
Kaikkien naimisissaolevien pitäisi jättää työssäkäynti, koska jokainen päivähän saattaa olla viimeinen päivä yhdessä. Hohhoijaa nyt taas näitä konservatiiveja, jotka itse eivät ilmeisesti ole saaneet elämässään muuta aikaiseksi, kuin olla jonkun vaimo tai avioimies. Ottaa näemmä koville katsoa, kun Raili on noin kysytty ja taitava työssään, ja kaiken lisäksi vielä todella freesin näköinen.
Onko helena rasisti kun muut tuomarit antoivat isaacille ja kastanjalle 10 mutta helena 9?
Vierailija kirjoitti:
Anssi nököhammas
Voisin suositella taitavaa oikojaa! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Raili Hulkkonen ollut kauan kuvioissa.
78-vuotias eläkeläinen voisi jo antaa työpaikkansa nuoremmille.
Miksi? Onko Railin työnjäljessä jotain valittamista? Ihailtavaa, kun virtaa riittää ja ammattitaitoakin. Ikävää tuollainen ikärasismi.
Jossain Raili lisäksi joskus totesi, että hänen eläkekertymänsä on pieni, joten on vähän pakkokin painaa duunia. Muistakaa, että me nuoremmat emme edes pääse eläkkeelle ennen kuin ikä alkaa seiskalla. Kannattaisi opetella arvostamaan hyviä työntekijöitä ikään katsomatta.
Kyse ei ole siitä etteikö ansaitse arvostusta. Ihmisen oma vika ja valinta, jos ei ole yrittäjänä hoitanut eläkettään kuntoon. Tunnen kaksi yrittäjää jotka ovat myös oman valinnan mukaan saamassa pienen eläkkeen, kun olisi ollut varaa valita toisin. Sitä etukäteen valittavat mutta ymmärtävät että oma on syy.
Siis mikä ihmeen keskustelu tää on, pelkästään ulkonäkökommentteja. Onko täällä yksi katkera trolli joka haukkuu ulkonäköä muttei tanssista sanaakaan?????
Ensinnäkin: Anssin tanssipari Linnea kaunis näyttelijä josta irtoaisi vaikka mitä mutta Anssi haluaa olla tosi esillä.
Pukukaan ei Linnealla ollut nyt paras, oli kuitenkin musikaaleista kyse niin näyttävyyttä olisi voinut olla enemmän. Helena vaatii Linnealta jo ammattitanssimista, muilta ei!
Antaa parempia pisteitä huonommista tansseista mikä aika kummaa. Kateellinen että toinen on kuin syntynyt tanssimaan.
Myöskään Arjan nuori gaytanssittaja ei jaksa olla kiinnostunut vanhemmasta naisesta, ei katso silmiin, ei kohtaa jne. Tykkää olla itse kovasti esillä parketilla.
Hyvä, jos Raili Hulkkonen jaksaa vielä tuossa iässä. Olen itse ihan lopussa jo neljäkymppisenä. Vaikea elämä on jättänyt pahasti jälkensä kaikilla tavoin.
Eihän Mika ollut yhtään niin huono kuin esim Risto-Matti aikoinaan, joka sai tästäkin tanssista vain 4 pistettä. Kuinkakohan monentena Risto aikoinaan tippui? 🤔
Bessin puoliso oli yleidössä ja tuli väliajalla halaamaan Bessiä. Onpas heillä ikäeroa. No, toiset vaan tykkää vanhemmista miehistä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f9088c32-0cbc-41d9-aa36-046771…
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, jos Raili Hulkkonen jaksaa vielä tuossa iässä. Olen itse ihan lopussa jo neljäkymppisenä. Vaikea elämä on jättänyt pahasti jälkensä kaikilla tavoin.
No, ei se meikkaaminen nyt niin raskasta ole