Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kannata juoda paria olutta.

Vierailija
27.06.2025 |

Jos ottaa pari olutta niin sitten kohta haluaakin lisää. Päättää heti että ei juo lainkaan tai juo sitten kunnolla niin se on parempi kuin kaksi olutta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörit ostaa pari olutta. Kannattaa ostaa 3-4 koppaa kerralla kotiin varastoon.

Vierailija
2/10 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amatöörit ostaa pari olutta. Kannattaa ostaa 3-4 koppaa kerralla kotiin varastoon.

Ostaa ? Ei ole ostamisesta mainittu mitään. Eikä äiti anna sinun juoda edes kopallista kerrallaan, lirahtaa kuulemma housuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari olutta on yhtä uskottavaa kuin Joulupukki.

Vierailija
4/10 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Itse join juuri 2 olutta ja mietin että tähän on hyvä lopettaa.

Vierailija
5/10 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on.

Vierailija
6/10 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi on aika hyvä määrä. Olen aina pitänyt kolmesta riittävänä. 

Sen jälkeen ei oikeastaan pääse mihinkään. Kaksi annosta on se juttu minkä alkoholi tarjoaa. 

Jos jatkaa juomista niin ei tule parempi olo. Alkaa vain haahuilla kaikkea ja mikään ei valmistu tai tule katsottua loppuun.

Jos liikaa juo niin ei muista mitään ja kuorsaa helvetisti. Voi olla aamulla pääkin kipeä, mutta sitten annokset pitää olla jo yli 14. 

Se on totta ettei kannata juoda kuin yksi tai kaksi. Minä juon aina vain kolme. Urheilevalle ihmiselle kolme on liikaa ja vie viikosta kolmisen treenipäivää pois. Eron huomaa selvästi. Siksi alkoholi on huono päihde.

Vierailija
7/10 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join 2 ja puoli Coronaa tässä tänään. Riitti aivan hyvin. No tietenkin sekin, että huomenna yhdeksäksi töihin. No huomenna sitten kyllä enempi, kun loma alkaa :) 

Vierailija
8/10 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join 2 ja puoli Coronaa tässä tänään. Riitti aivan hyvin. No tietenkin sekin, että huomenna yhdeksäksi töihin. No huomenna sitten kyllä enempi, kun loma alkaa :) 

Eiköhän kaikki fiksut tiedä että alkoholia ei kannata juoda, kun on vähempi haittaisia korvikkeitakin olemassa.

Vierailija
9/10 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin ei ole amatööri, silloin on rapajuoppo.

Vierailija
10/10 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille tule inhottava olo alkoholista, vähäisestäkin määrästä? Itse en ollenkaan tykkää. Tulee sellainen väsynyt ja silmien taakse raskas olo, jotenkin levoton ja mässähtänyt olo. Lopettakaa alkoholin juominen vaikka puoleksi vuodeksi niin huomaatte varmaan itsekin.