Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait mieheltäsi lahjaksi, kun olit synnyttänyt?

Vierailija
31.01.2007 |

-kukkia?

-koruja?

-muuta?

-jokaisen lapsen kohdalla? vai ainoastaan ensimmäisen?

Minä en ole koskaan saanut yhtään mitään!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ostaa siis kaikenlaisia vaatteita. Viimeksi osti laskettelu takin ja housut. Sitä ennen etelänmatkallemme bikinit, shortsit, toppeja, t-paitoja, huppareita ym. on se alusvaatteitakin ostanut joskus.

Joo et ole ensimmäinen joka asiaa ihmettelee :) kaverit on ihan kateita. varsinkin siksi, kun mies ostaa hyvännäköisiä vaatteita. Parempia se mulle valkkaa kuin minä itse :) mutta kukkia en ole saanut kuin kerran :(

Vierailija
22/34 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin oli perhehuone. mies vaihtoi sairaalassa kaikki vaipat vauvalle, käytti vauvaa punnituksissa ja lääkärillä, toi ja vei minulle ruat ...nämä kaikki ihan omasta halustaan ja innostuksestaan.

viimeisenä päivänä kävi kotona siivoamassa ja tuulettamassa. oli jopa pessyt lattiatkin. muuten ei kyllä juurikaan siivoa, mutta ruokaa laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana lahja : )

Vierailija
24/34 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahja oli minusta kovin liikuttava. mieheni on normaalisti jäyhä mörrimöykky, ei hempeile eikä koreile vaatteilla. synnärille ilmestyi kädet täristen tippa linssissä PUKU PÄÄLLÄ tosiaan kukkapuska kourassa ja suklaarusinat toisessa kourassa :´)

Vierailija
25/34 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli vähän viettänyt varpajaisia eikä välittänyt siivota sotkuja, vaan jätti ne mulle. No mies on ex nykyään...

Vierailija
26/34 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkapuska, kakkukahvit ja siisti koti odottivat, kun laitokselta palattiin. Näin molemmilla kerroilla, tyytyväinen olin :)

Vierailija
27/34 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/34 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin tullessa oli kaikki tiptop, koira hyvin hoidettu, vauvan hoitopoytä kasattu ja ruokaa hellalla, mies passasi ja palveli. Toisella kerralla lähdin sairaalaan kuukausi ennen laskettua aikaa, kesken remontin ja miehelle jäi esikoinen ja remontti hoidettavaksi. Siinä nyt vielä lahjoja vinkumaan....tulin jouluaattona kotiin ja olin onnellinen kun mies oli hakenut kuusen ja jouluruuat ja oli siivottu remonttisotkut ja taulut seinillä.

Vierailija
29/34 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana mies sinulla:) Jotenkin sinun juttusi oli niin hellyyttävä. Näin miehen silmissäni...

Vierailija
30/34 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan Erityisen Tärkeinä Hetkinä yhden gerberan mieheltäni, sillä on oma historiansa ja merkityksensä. Gerberan olen saanut myös lasten syntyessä.

Emme muutenkaan lahjo ylenpalttisesti toisiamme: synttärinä yleensä käydään ulkona syömässä + lahjat jouluna ja isän-/äitienpäivänä ja hääpäiväksi yleensä jotain yhteistä.

Vierailija
31/34 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jonkin aikaa myöhemmin 9pv:n matkan minne päin maailmaa vain halusin ja uuden auton.... =)

Vierailija
32/34 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni ainakin. Olin niin sekaisin, etten muista mitä sain keneltäkin...

Vierailija
33/34 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti-lapsi kimpun, ne kaks pikkukimppua oli NIIN suloiset. Ja sit tietenkin suklaata ja akkainlehtiä.

Vierailija
34/34 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään noita kristalliesineitä, joten hän ilahdutti sitten tuolla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä