Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua miten koiraihmiset voitte elää niissä sotkuläävissänne!

Vierailija
20.03.2007 |

Tajutonta miten sotkuisia on koiraihmisten asunnot. Oikea lääviä! Sitten siellä on vielä pieniä lapsia jotka sairastavat kokoajan! Miksi ette siivoa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavarat jää samalla tavalla kuin koiran paska... vaikka keskelle tietä!

Vierailija
2/13 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi isoa koiraa, ja lapset 5 ja 1,5 vuotiaita. Koirat ja lapset leikkivät samoilla leluilla, painivat keskenään ja pussailevat. Molemmat lapset olleet erittäin terveitä, vaikka olleet päiväkodissakin kohta puolen vuoden ajan..

Joten sen sairasteluargumentin voit suosiolla unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

märälle koiralle. yäk. ja karvaa joka paikassa

Vierailija
4/13 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jopa kaksi lasta, jotka ei ikinä ole sairaina.

Olen muuten nähnyt tosi paljon lääväntasoisia koirattomia lapsiperheiden koteja...

Vierailija
5/13 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä taas keskustelulla taso... Oikeastaan ihan huvittavaa.

Vierailija
6/13 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli koiraperheissä tavarat jää siihen mihin ne nyt sattuu jäämään keskelle lattiaa, pöydän kulmalle, eteisen lattialle, sohvalle. Samoin koirat jättää paskansa siihen mihin se nyt sattuu putoamaan.

Kyse ei ollut siitä että ihminen muuttuisi koiraksi ja paskoisi ulos.

Vierailija
7/13 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt sotkuisissa koirakodeissa ja siisteissä koirakodeissa. Ihan sama juttu koirattomien kanssa. Älä yleistä!

Eiköhän se ole ihmisestä kiinni se siivous eikä koirasta. Mulla on viisi koiraa, ulkotarhat ja imuri laulaa kolme kertaa viikossa, lattiat pestään, matot tampataan ja imuroidaan, pölyt pyyhitään...jne, verhot ja matot pestään pari kertaa vuodessa eikä tavarat ajelehdi pitkin taloa. Makuuhuoneisiin koirat ei pääse.

Sitä vaan ihmettelen, kun aika moni koiranomistaja elää siinä käsityksessä että koiran saa pestä vain pari kertaa vuodessa. Minusta on tosi iljettävää silittää sellaista koiraa, käteen jää tahmeaa p....aa ja koira haisee pahalle. Onhan ihmiselläkin inhottava olo likaisessa tukassa! Pesen omat koirani kunnon koirashamppoolla parin viikon välein ja aina kun kuraantuvat.

Vierailija
8/13 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli opeteltava siihen, että lattioilla ei saanut olla mitään koirannieltävää, ja kun koira kasvoi, piti katsoa myös, ettei pöydillä, ikkunalaudoilla yms. ollut mitään sellaista, jonka koira olisi voinut vetää alas. Lattiatikin tuli pestyä säännöllisesti. Sittemmin kun saimme lapsia, siisteysopit ja tottumis siihen, että tavarat pannaan paikoilleen, olivat jo hyvässä hallussa. - Nykyään meillä on kennel.

Vierailija
9/13 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tavarat jää samalla tavalla kuin koiran paska... vaikka keskelle tietä!

Vierailija
10/13 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkialla leijuu ulosteen haju, kun käytettyjä vaippoja säilytetään päiväkausia jossain keittiökaappien uumenissa olevassa roskiksessa. virtsa haisee samoin, ja joka paikassa on likaisia puuro-, piltti- ja maitoastioita. likaisia vaatteita lojuu kaikkialla, lasten jälijiltä on murusia, ruuantähteitä ja mehuläikkiä ympäri huushollia.

puhumattakaan äidistä, jolla rasvaiset hiukset kruunaavat hiestä kiiltelevät kasvot, vaatteet ovat täynnä ruoka- ja pulautustahroja, kainalohiki haisee. kynnenaluset ovat mustat, hampaat keltaiset.

ei niin likaista olekaan kuin lapsien asuma talo!

Vierailija
11/13 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa aikuisten asunnossa pöydät notkuu tyhjiä pulloja, tupakka-askeja ja natsoja on joka paikassa, ilma on sakeanaan, pitsapaketteja ei siivota pöydiltä ja lehtiä on sohvat ja sohvapöydät pullollaan. Ne ne vasta kamalia ovat.

Vierailija
12/13 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin asia on. Olen täysin samaa mieltä.

Vierailija
13/13 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väittäisin että perheet joissa on koira, siivotaan enemmän kuin koirattomissa perheissä.

Mä imuroin ja pyyhin lattiat joka päivä. Mun koirasta ei lähde karva, kuin leikkaamalla. Mun lapset ei sairasta sen enempää kuin muutkaan lapset. Meillä ei jätetä tavaroita mihin sattuu.

Näin on eletty ennen koiraakin, miksi meidän koti nyt yhtäkkiä lääväksi muuttuisi.

Tiedän kyllä pari kotia joissa on likaista ja sotkuista, ja ei niissä perheissä ole edes koiraa! Mutta kun he kerran itse siellä viihtyvät, niin mitä sitten? Se on heidän koti ja varmasti rakas sellainen, mä en siellä asu.

Toisekseen mun mielestä on kyllä aika koiramaista ruveta haukkumaan toisten koteja, tai yleistää noin pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi