Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko sinä syödä rauhassa?

Vierailija
13.03.2007 |

Joskus ottaa päähän ku mä en saa. Koko ajan on joku roikkumassa pöydän reunalla ja vinkumassa. Jos ei lapset häiritse niin sitten mies " missä ne mun sukat on, missä kaukosäädin, missä missä missä!?"

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään lehteä ei saa lukea rauhassa, mutta yritän olla onnellinen, että en ole yksin.

Vierailija
2/12 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkisksi aamukahvit ja pullat syön silloin kun lapsi nukkuu päiväunia.

Muuten ruokailut menee hyvin kun syödään samaan aikaan, tai lapsi ensin. Lapsi syöttötuolissa vielä, joten siinä tyytyväisenä istuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olen onnellinen perheestäni, eikä tämä valitus sitä tarkoita että vaihtaisin perheeni yksinoloon. Mutta kyllä joskus hermoja kiristää. Äskenkin annoin lapsille ensin ruuan ja sitten aloin itse syömään, niin eiköhän toinen jo huutanu vessassa että " pyyhkimään!" Ja toinen vinkui " mulla on vieläki nälkä" ..

Vierailija
4/12 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun leskimummona istuu yksin, niin kaipaa näitä aikoja. Älytöntä, että ensin on hieman liikaakin kysyntää ja yhtäkkiä se loppuu kuin seinään.

Vierailija
5/12 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli (yritetään) syödä kaikki samaan aikaan eikä pöydästä saa nousta ennekuin kaikki ovat syöneet tai jos nousee niin antaa toisten (=äidin) syödä rauhassa.

Mutta, mutta...ehkä joku päivä onnistuu:)

Vierailija
6/12 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten joskus ihmettelet mikä puuttuu ... kukaan ei pyydä mitään jne . Teini-ikäisen vanhempana tiedän sen nyt !

Vierailija
7/12 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan ymmärrä

Vierailija
8/12 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitoin sen potalle. Lapsi lähti sitten mönkimään sieltä potalta pois likaisella pyllyllä ja pakkohan se syöminen oli keskeyttää taas... Pesun jälkeen " riita" vaipanlaitosta ja pukemisesta, ja sen jälkeen ei enää kelvannut muuta kuin syli... Niin, en yleensä saa syödä rauhassa.

Vierailija
9/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmevuotias ymmärtää vähän paremmin, mutta lyhyt on muisti hänelläkin.

Vierailija
10/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huokaisen syvään, nelivuotias osaa jo sanoa: sä et äiti ikinä saa olla rauhassa!.

Vierailija
11/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tasan kaikki mahdollisesti ruokailun aikana tarvittavat ruoat (maitoa tarpeeksi, maustepurkit, ketsupit, tarpeeksi ottimia, talouspaperirulla yms.) pitää olla siinä pöydässä ja sitten isompien lasten (3 ja 5v) pitää käydä vessassa ennen ruokailua ja pienimmälle pitää varata jotakin mielenkiintoista sormiruokaa ja istuttaa se syöttötuoliin. Sitten vain vielä puhelin äänettömälle niin yleensä saan istua aika rauhassa.

Yleensä en muista tehdä kaikkea tai sitten joku tulee rämpyttämään ovikelloa tai vauva vääntää kakat vaippaansa tai... Huokaus... :-)

Vierailija
12/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli tasan kaikki mahdollisesti ruokailun aikana tarvittavat ruoat (maitoa tarpeeksi, maustepurkit, ketsupit, tarpeeksi ottimia, talouspaperirulla yms.) pitää olla siinä pöydässä ja sitten isompien lasten (3 ja 5v) pitää käydä vessassa ennen ruokailua ja pienimmälle pitää varata jotakin mielenkiintoista sormiruokaa ja istuttaa se syöttötuoliin. Sitten vain vielä puhelin äänettömälle niin yleensä saan istua aika rauhassa.

Yleensä en muista tehdä kaikkea tai sitten joku tulee rämpyttämään ovikelloa tai vauva vääntää kakat vaippaansa tai... Huokaus... :-)

Lapset 10kk, 2v, 4v ja 6v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi