Miksi jotkut miehet on niin julmia että käyttävät naista hyväkseen vain seksiin?
Siis niin että tietävät naisen olevan ihastunut ja itse haluavat vain seksiä. Naiset ei tee noin
Kommentit (35)
Entäs ne naiset, jotka tekevät samaa? Mies sitten itkee kotona niiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi jonkun äijän kanssa (riippumatta miehen komeudesta tai statuksesta) tuskin kuuluu niihin asioihin, joita nainen vanhana muistelee, vaikka miehet haluavatkin kuvitella, että heidän alleen pääsy on naisen elämän huipentuma.
Ihan tieteellisten tutkimusten mukaan ihminen saa eniten iloa bilettämisestä ja seksistä. Orgasmi on naisellekin voimakkain miellyttävä kokemus. Toki joku naulaan astuminen voi olla epämiellyttävänä kokemuksena voimakkaampi.
Mutta tämä "ei se teidän kulli niin ihmeellinen ole" jankkaus on osa tätä samaa miesten nöyristämisstrategiaa, josta tuossa kirjoitin.
Alkujaan se on voitu keksiä peniskateuden käsittelyyn ja sitten feminismin käytössä laulun muotoon. Laulun kertosäe on kutakuinkin "nainen on ihmeellinen, tavallinen mies ei ole mitään".
Oon ihan sama mieltä sun kanssa, kuin myös tuota kommenttiasi pari pykälää aiemman, mutta mikä järki tuoda tätä ilmoille tuolla tavalla? Järkevät ja henkisesti tasapainoiset naiset ymmärtää kyllä sen paskan/itsekeskeisen ja /tai toksisiin käytösmalleihin kasvatetun persoonan liukuman. Miehen ääripää on yliseksualisoiva sika. Naisten ääripää on vastuuntunnoton noita.
Toki ymmärrän sen kuinka tekee mieli pitää tätä miesten kokemusta myös esillä, mutta naiset ottavat tätä infoa tosi huonosti sisäänsä jos se ei tule toiselta ja vieläpä itselle läheiseltä naiselta. Siis vaikka miten ilmiselvä opetus sulla olisi, niin jos yrität sitä avata nuorelle tytölle (niin kuin vissiin AP on), niin eihän siitä mitään tule. Parhaiten miehet voi vaikuttaa tähän on osallistumalla kasvatustyöhön kaikkialla siellä missä se on mahdollista. Kun nuorella alkaa moraali ja yhteiskuntaetiikan käsitteet ja mielipiteet rakentumaan, niin ei mene kauaa kun on jo oppinut paskoja juttuja jos niitä ympärillä on.
M30
Vierailija kirjoitti:
Harvassa taitaa olla tällaiset tapaukset. mutta miehissä hyvin yleistä käyttää naista vain seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ai naiset ei tee noin vai? Älä viiti. En nyt väitä etteikö olisi miehillä yleisempää, mutta kyllä ainakin omalle kohdalle on tullut myös pelkän seksin vonkaajia ilman todellisia aikomuksia, tai edes toiveita yhteisestä elämästä. Sen olen myös huomannut, että jos miehellä on loppunut into kesken seurustelun ja homma loppuu siihen, niin miestä helposti sanotaan seksin perässä roikkujaksi.
M30
Eihän pelkässä seksissä ole mitään ihmeellistä ja naiset tietysti haluavat "pelkkää" seksiä mielestään komeiden ja seksikkäiden miesten kanssa siinä missä miehetkin, mutta aloittaja on kyllä siinä varmaan oikeilla jäljillä, ettei naiset kuitenkaan mene sänkyyn miehen kanssa jos tietävät miehen olevan ihastunut? Tai eivät esitä miehelle haluavansa jotain muutakin, jos haluavat vain seksiä?
Tosin en tiedä kuinka yleistä tuokaan on, että miehet esittäisivät olevansa ns. tosissaan, vaikka haluaisivat vain seksiä? En muista, että omassa kaveripiirissä olisi kenellekään naiselle käynyt noin. Sitä taas tapahtuu molemmin puolin tietty välillä, että toinen ihastuukin enemmän ja toinen haluaa pitää homman vain seksuaalisena. Tai ettei toinen ylipäätään halua enää nähdä, kun taas toinen kerkesi ihastua ja joutuu pettymään kun toinen ei enää halua ollenkaan. Tuotakin tapahtunut elämän aikana molemmin päin itselleni - siis että itse olen ihastunut mieheen ja mies on kadonnut, ja mies on ihastunut minuun ja jäänyt roikkumaan kun itse olen kadonnut.
Ja vaikka kuvioihin ei kuuluisi seksiä ollenkaan, niin sitä tekee myös miehet ja naiset, että kun toista ei kiinnostakaan, niin toinen jää huhuilemaan perään, että mikset vastaa jne. Siis nuorilla ainakin, en itse nyt kolmekymppisenä enää ikinä käyttäytyisi noin mutta jotkut miehet edelleen käyttäytyy (no ne onkin kyllä nuorempia).
Miksi naiset ovat niin julmia, että käyttävät miehiä hyväkseen vain ravinnon vuoksi? https://www.vauva.fi/keskustelu/5586639/kylla-miehen-pitaa-maksaa-treff…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa taitaa olla tällaiset tapaukset. mutta miehissä hyvin yleistä käyttää naista vain seksiin.
Varmaan jossain Temppari-piireissä ja ns. henkisissä piireissä? Ainakin sellainen käsitys ulkopuolisena syntynyt, voin toki olla väärässäkin ja varmasti nuissakin piireissä on monenlaisia ihmisiä. Mut sellanen käsitys syntynyt, että luonnehäiriöisiä miehiä ja ressukkanaisia paljon.
Vastikään itse meinasin joutua tuollaiseen kohteluun. Mies yritti esittää muuta, mutta halusi vain seksiä, onneksi vaistoni toimi tämän kohdalla, ettei kaikki ole nyt sitä mitä antaa esittää. Aikansa yritti, mutta kun ei onnistunut, niin hävisi, ja selvisi, ettei ollut mitään muuta kiinnostusta kuin seksiin käyttäminen, ja naisista hakee vain hetken panoseuraa. Nauroin paskaiset naurut, että etpä onnistunutkaan minun kohdalla. Ja vielä aikuinen vanhempi mies, ja viitsii käyttäytyä noin.
Eihän tässä ole mitään eriskummallista. Perustilanne on kuitenkin se, että nainen antaa seksiä ja mies sitä saa, jos saa. Keskivertomiehelle tilaisuus saada seksiä joltain enemmän tai vähemmän satunnaiselta naiselta on sen verran harvinainen, että siinä helposti moraali ja etiikka jää sysätään sivuun. Karua, mutta asiat pitää mielestäni todeta niin kuin ne on.
Itse miehenä sanon suoraan ja etukäteen, että voidaan mennä sänkyyn, mutta ei tästä mitään pitempää suhdetta tule. Silloin se päätös on naisen, enkä mielestäni ansaitse vihoja niskoilleni, vaikka naisella jotain tunteita olisikin. Eroan ehkä keskivertomiehestä siinä, että olen valmis ottamaan riskin että rehellisyydellä jään ilman seksiä. Mutta en kaipaa mitään draamaa, seksi on mulle kuitenkin vaan seksiä.
Ei saa ihastua niin ei pety. Kyllä mieskin vaikka se kuinka piirittäus kuinka kauan ja lopulta sille antaa pillua voidaan hylätä kerran jälkeen jos on ihan surkea kokemus. Ihan sama onko se ihastunut vai ei.
Taas kiva ketju, jossa naisella ei ole mitään vastuuta mihinkään.
Go girls go!
Vierailija kirjoitti:
Ei saa ihastua niin ei pety. Kyllä mieskin vaikka se kuinka piirittäus kuinka kauan ja lopulta sille antaa pillua voidaan hylätä kerran jälkeen jos on ihan surkea kokemus. Ihan sama onko se ihastunut vai ei.
Mä annan itseni ihastua, mutta en rakastua. Ilman sitä ihastusta en pystyisi seksiin. Mutta omaa sydäntä on suojeltava jonkun verran.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole mitään eriskummallista. Perustilanne on kuitenkin se, että nainen antaa seksiä ja mies sitä saa, jos saa. Keskivertomiehelle tilaisuus saada seksiä joltain enemmän tai vähemmän satunnaiselta naiselta on sen verran harvinainen, että siinä helposti moraali ja etiikka jää sysätään sivuun. Karua, mutta asiat pitää mielestäni todeta niin kuin ne on.
Itse miehenä sanon suoraan ja etukäteen, että voidaan mennä sänkyyn, mutta ei tästä mitään pitempää suhdetta tule. Silloin se päätös on naisen, enkä mielestäni ansaitse vihoja niskoilleni, vaikka naisella jotain tunteita olisikin. Eroan ehkä keskivertomiehestä siinä, että olen valmis ottamaan riskin että rehellisyydellä jään ilman seksiä. Mutta en kaipaa mitään draamaa, seksi on mulle kuitenkin vaan seksiä.
Toimisivatpa kaikki miehet noin!
Noo moni nainen sitten käyttää sumeilelematta miehiä ekonomis-sosiaalisen statuksensa nostamiseen ja tähän nykyinen avioliitto/parisuhdeinstituutiokin on työkalu valitettavan usein.
Itse en mene naimisiin/parisuhteeseen edes pistoolilla uhaten, mutta suostumuksellista seksiä kyllä harrastelen kivojen ihmisten kanssa siellä täällä. <3
Myös naiset käyttävät ihmisiä hyväksi. Taitaa olla niin, että niitä hyviä ihmisiä on vain hyvin, hyvin vähän. Joka sellaisen löytää, on hyvin onnekas.
Alemman tason miehiä.