Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka flirttailee kaikkien miesten kanssa

Vierailija
30.06.2024 |

Tunnetko tällaisia? Eivät osaa olla miesten kanssa ns. normaalisti, vaan kaikki vuorovaikutus sisältää eriasteista flirttiä. Ihan sama ovatko itse suhteessa tai onko mies suhteessa, aina sama keimaileva puhe ja käytös.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tunnistan tyypin ja todella raskaita ovat tällaiset hahmot. Usein kohtelevat myös toisia naisia myös aika ilkeästi. 

Flirtti voi olla tahatonta hymyilyä ja ei siinä mitään. Mutta jos jatkuvasti tungetaan vastakkaisen sukupuolen seuraan, niin ihan tietoista se silloin on. Pönkitetään ehkä omaa egoa tai jotain. 

Vierailija
2/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Myös kaikki muut samassa tuttavapiirissä tietää, kenestä puhutaan. 

Tämä rouva todellakin, ihan pakkomielteisesti testaa omaa viehätysvoimaansa kaikkiin kaksilahkeisiin. Myös vedättää salasuhdemielessä asetelmaa loppumattomiin. Ilmeisesti ei seksisuhteeseen asti, mutta niin että aiheuttaa toisten parisuhteissa kriisejä. Jos tilanne eskaloituu, hän huomaakin olevansa varattu. 

Onkohan kyse jostain persoonallisuushäiriön muodosta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä rouva todellakin, ihan pakkomielteisesti testaa omaa viehätysvoimaansa kaikkiin kaksilahkeisiin. Myös vedättää salasuhdemielessä asetelmaa loppumattomiin. Ilmeisesti ei seksisuhteeseen asti, mutta niin että aiheuttaa toisten parisuhteissa kriisejä. Jos tilanne eskaloituu, hän huomaakin olevansa varattu. 

Tuo viehätysvoiman testaaminen kuulostaa tutulta. Sitten jos joku ihminen ei olekaan ihastuksissaan, niin usein alkaa haukkumaan tätä jotenkin.

Vierailija
4/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse havahduin juuri huomaamaan, että kaveriporukassa seuraani hakeutuvat enimmäkseen miehet, niin sinkut kuin varatut. He ovat hyvin avuliaita ja tekevät erilaisia palveluksia, kuuntelevat aktiivisesti ja kertovat hauskoja juttuja. Olen tietysti hyvin viihtynyt heidän seurassaan kun kohtelu on ollut tällaista. Oli aika outoa yhtäkkiä tajuta, että naiset eivät juuri koskaan hakeudu juttusilleni, vaan silloin kun juttelen heidän kanssaan olen itse se aktiivinen osapuoli. Onkohan tämä yleistä, ja puhuvatko nuo naiset sitten keskenään että minä jotenkin kiehnään heidän miestensä kanssa?

Vierailija
5/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kehitysvammahan sillä on

Vierailija
6/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kaikille flirttailevat ukkomiehet? 

Vielä pahempaa, jos täti-ihminen siitä tykkää.

Vierailija
7/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista olekaan. Miehet flirttailevat vain mielestään viehättäville naisille.

Vierailija
8/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhdematskua.

Vierailija
9/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla on tällainen venäläistaustainen 30v nainen... ilmeisesti melko normi siinä kulttuurissa

Vierailija
10/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti piristää päivää. Ukkomiehelle voi myös hymyillä ja katsella pitkään 😉

Vierailija
11/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkuille nämä flirttailevat paljon vähemmän. Ukkomies on pärjännyt jo parisuhdemarkkinoilla, joten se kiinnostaa...

Vierailija
12/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla on tällainen venäläistaustainen 30v nainen... ilmeisesti melko normi siinä kulttuurissa

Itänaapurissa naisellisuus on hyve ja valtti, ja sitä myös testataan ahkeraan.

Vierailija
13/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse havahduin juuri huomaamaan, että kaveriporukassa seuraani hakeutuvat enimmäkseen miehet, niin sinkut kuin varatut. He ovat hyvin avuliaita ja tekevät erilaisia palveluksia, kuuntelevat aktiivisesti ja kertovat hauskoja juttuja. Olen tietysti hyvin viihtynyt heidän seurassaan kun kohtelu on ollut tällaista. Oli aika outoa yhtäkkiä tajuta, että naiset eivät juuri koskaan hakeudu juttusilleni, vaan silloin kun juttelen heidän kanssaan olen itse se aktiivinen osapuoli. Onkohan tämä yleistä, ja puhuvatko nuo naiset sitten keskenään että minä jotenkin kiehnään heidän miestensä kanssa?

Et voi sille mitään, jos seuraasi tungetaan. Mutta hieman viileämpi ehkä kannattaa olla, jos ympärillä on näiden miesten vaimot ja tyttöystävät. Viileys ei tarkoita, että on tyly tai epäkohtelias. Sillä vaan teet miehille selväksi, ettei sinulta mitään heille lohkea. 

Varmasti puhutaan, mutta antaa ihmisten puhua. Omaan käytökseesi voit ainoastaan vaikuttaa. 

Vierailija
14/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailevat vain tädeille?

Vierailija
15/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa päivään!

Vierailija
16/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes flirttaile, vaan yritän olla viileän asiallinen, vaikka pohjimmiltani olen hersyvän iloinen, mutta silti jotkut miehet ihastuvat minuun! Ehkä olen vahingossa hymyillyt liikaa ja jutellut hassuja🤐 Olen kyllä naisellinen, mutta ehkä hieman poikatyttö luonteeltani, joka pärjää myös miesten kanssa, en mikään kovaääninen ja räväkkä, vaan vähän ujo🤷 

Vierailija
17/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloa päivään!

Ja valoa [jauhookin ois kiva].

Sannulli

Vierailija
18/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi sille mitään, jos seuraasi tungetaan. Mutta hieman viileämpi ehkä kannattaa olla, jos ympärillä on näiden miesten vaimot ja tyttöystävät. Viileys ei tarkoita, että on tyly tai epäkohtelias. Sillä vaan teet miehille selväksi, ettei sinulta mitään heille lohkea. 

Varmasti

Ja varatuissa miehissäsähän ei ole mitään vikaa, kun lähestyvät sinkkuja... Jäisin sinkkuna mielelläni juttelemaan varattujen kanssa; kertoo enemmänkin varatun parisuhteen laadusta, jos puoliso vetää herneet nenään.

Vierailija
19/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole muuta päässäsi.

Vierailija
20/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo ovat ihania naisia, enimmäkseen. Ehkä en menis naimisiin. Tai sit menisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi