Kehtaako terassille mennä ilman rintaliivejä?
Mekko on paksuhkoa puuvillaa ja kädentiet sellaiset, että kaikki olkaimet näkyy rumasti.
Kommentit (42)
Voi mennä ilman rintsikoita, jos rinnat ei riipu navassa ja muuten kokonaisuus näyttää asialliselta. Itse laittaisin kyllä liivit. Mekon päälle voisi laittaa myös kivan neuletakin jos jakkua ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi, jos osaat olla ja siedät niitä tuijotuksia. Koska niitähän sä tulet saamaan.
Itsehän lähtisin rintsikoissa. Vähemmän ihmiset silloin tuijottaa ja rinnatkin pysyy hallussa. Niin ja mun mielestä se rintojen vapaana hölskyminen tuntuu ihottavalta ja on todella ruman näköstä.
Yhdenkään miehen mielestä se ei ole ruman näköistä tai jotain mitä pitäisi välttää.
Tiedän ja on huomattu juu. :D Henkisesti pärjään paremmin rintsikoissa. Olisi liian noloa hölskähdellä menemään. Kerran meni rintsikat rikki ja päätin kuitenkin jäädä yksille. Se oli noloin puolituntiseni ja vain puolikas juoma. Taksilla himaan.
Kannattaa pohtia hetken aikaa miksi se oli noloa. Miksi häpeät jotain mitä miehet pitävät upeana? Eikö sen pitäisi olla lähinnä ylpeyden syy? Mikä on se tekijä, mikä saa positiivisen huomion vaikuttamaan negatiiviselta?
Kannattaa jättää suosiolla pois. Muuten jokuhan voi luulla että kuulut johonkin liivijengiin
Joku kevyt huivi harteille? Antaisi ehkä näkösuojaa, jos kainaloaukot on kovinkin avarat.
Helposti kehtaan vaikka nakkena
M41
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi, jos osaat olla ja siedät niitä tuijotuksia. Koska niitähän sä tulet saamaan.
Itsehän lähtisin rintsikoissa. Vähemmän ihmiset silloin tuijottaa ja rinnatkin pysyy hallussa. Niin ja mun mielestä se rintojen vapaana hölskyminen tuntuu ihottavalta ja on todella ruman näköstä.
Tuskinpa saisin mitään tuijotuksia eikä mitään hölskyntääkään tapahdu.
Ap
Mä en ole käyttänyt rintsikoita ollenkaan ehkä kahdeksaan vuoteen. En oo huomannu mitään tuijottelua. Alussa voi olla epävarma olo, mutta nopeesti olo tuli sellaiseksi, että en edes ajattele asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa saisin mitään tuijotuksia eikä mitään hölskyntääkään tapahdu.
Ap
Mäpä saisin tuijotusta ja hölskyntää molempia
M44
Kunpa jonakin päivänä rintaliivittömyys olisi kaikille okei.
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä ilman rintsikoita, jos rinnat ei riipu navassa ja muuten kokonaisuus näyttää asialliselta. Itse laittaisin kyllä liivit. Mekon päälle voisi laittaa myös kivan neuletakin jos jakkua ei löydy.
Miksi navassa riippuminen olisi väärin?
Kyllä uskaltaa. Myöhemmin illalla tulee lähestymisyrityksiä imetettäviltä ja nipukoiden hyväilijöiltä.
Näin se vain on. Kiinnostuneet siirtyvät lähietäisyydelle ja tuijottavat suu auki samalla kun näpelöivät puolijäykkää siitintään käsi taskussa.
Totta kai voi mennä! Ei ole syytä häpeillä hinkkejään.
Kiitos vinkistä. Täytyypä lähteä radalle katsastamaan tarjontaa.
Voiko niistä kädenteistä työntää käden sisään ja puristella?
Mä olen tänä kesänä nähnyt tosi paljon naisia ilman rintsikoita. Tänäänkin juuri kaupassa 50-60-vuotias isotissinen nainen.
Onko se kivan näköistä vai ei, riippuu kuinka ne tissit hölskyy ja miten ohutta/paksua kangas pidassa/yläosassa on. Ja tietenkin tissit muotokin vaikuttaa.
Mä olen viimeaikoina itsekin ollut liiveittä (F kuppi) ihmistenilmoilla. Arastelen sitä ja siksi Kytän takkia tai muuta paksua vaatetta silloin.
Niin harvoin on nähnyt rintsikattomia naisia, että se edelleen hätkähdyttää kun jonkun näkee ilman.
Mutta siis mikä jottei, mene vaan ilman.
Itse en ikinä kehtaisi olla ilman liivejä. Tissit on onnettomat a-kupin tyhjät pussukat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskaltaa. Myöhemmin illalla tulee lähestymisyrityksiä imetettäviltä ja nipukoiden hyväilijöiltä.
Ei kukaan edes huomannut mitään :D On olemassa muitakin kuin valtoimenaan heiluvia jättihinkkejä isoilla nänneillä.
Ap
Tiedän ja on huomattu juu. :D Henkisesti pärjään paremmin rintsikoissa. Olisi liian noloa hölskähdellä menemään. Kerran meni rintsikat rikki ja päätin kuitenkin jäädä yksille. Se oli noloin puolituntiseni ja vain puolikas juoma. Taksilla himaan.