Kysykää kysymys jostain mieltänne askarruttavasta asiasta elämässänne ja luen korteista teille vastauksen
Kommentit (34)
Miten kauan mun pitää vielä odottaa, että tapaan jonkun mun tyylisen ja syvällisen miehen? Elämä tuntuu joskus ikuisuudelta tämän suhteen.
Lapsista, tosin jo täysi-ikäisistä kova huoli. Ovat kaksi nuorimmaista meidän lapsista. Tyttö ja poika. Helpottaako äidin hätä koskaan?
Miten onnistun löytämään itselleni sopivan työn/työpaikan/ammatin? En ole ikinä tykännyt töistäni ja tuntuu siltä, että ei ole olemassa sellaista työtä, jossa sunnuntaisin ei ahdistaisi alkava työviikkoa ja missä en aina odota iltaa, viikonloppua ja lomaa (omaa aikaani).
Aloitanko saamani määräaikaisen työn vai viekö se minut perikatoon?
Mikä on työtilanteeni syystalvella?
Onko idän pelle kohta eliminoitu?
Ahdistaako näitä ennustajaeukkosia se että sisimmässään tiedostavat olevansa huijareita ?
Tulenko löytämään ratkaisun nykyisen kokonaistilanteeni parantamiseksi ja viekö se vielä kauan? Oliko se yksi ele tarkoitettu kiinnostuksen osoitukseksi ja kohtaammeko uudelleen sitten, kun olen saanut asiani kuntoon ja voin aidosti hyvin?
Vastaa jooko, se olisi minulle henkilökohtaisesti tärkeää.
Tajuaako siskoni koskaan, mitä hän tekee muille ja miten myrkyllinen hänestä on tullut? Hoitaako karma hänet?
Olenko oikealla tiellä urani suhteen?
kerro nyt, kauan pitää vielä odottaa