Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaivaako naisia kun seksikerrat lasketaan miehen orgasmeissa?

Vierailija
29.06.2024 |

Kolme kertaa seksiä = mies tuli 3 kertaa.

Pura tuntojasi tässä.

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Yleiseksi puheenaiheeksi pitäisi ottaa tämä että miesten tulee olla avoimia sille että molemmat saavat orgasmeja ja tästä pitää parisuhteissa huolehtia. Tämä se vasta tasa-arvokysymys onkin ja epäilen että siirtovaikutus on sitten muuhunkin toimintaan siinä parisuhteessa. 

Jos mies on fiksu, niin huolehtii että vaimokin saa aina orgasmeja siinä kuin mieskin. Tällä myös varmistaa seksin ja että vaimo haluaa seksiä jatkossakin. Näin itse sen olen aina näin ajatellut ja on myös toteutunut käytännössä. Miehestä ja miehen asenteesta ja huolehtimesta kiinni.

Ai se on vain ja ainostaan miehestä ja miehen asenteista kiinni? Sekö ei yhtään vaadi naiselta halua saada orgasmia? 

Erästä exä kun ei suostunut mihinkään muuhun kuin nopeaan yhdyntään. Mikään es

Tottakai, jos nainen ei suostu seksiin, niin minkäs sille sitten voi. Voisi toki yrittää jutella, onko jotain terapian tarvetta. 

Vierailija
62/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000-luvun alussa on todentotta tehty samanlaisia kyselyitä, ja naiset ilmoittivat että laukeavat aikalailla yhtä paljon, kuin miehetkin. Joku voisi kysyä, että onko viimeisten 20-vuoden aikana tapahtunut dramaattisia muutoksia nuorissa aikuisissa naisissa ja jo niissä naisissa, ketä ovat 2000-luvun alussa kyenneet laukeamaan yhdynnässä, vai voisiko olla kysy siitä, etteivät naiset 2000-luvun alussa ole tohtineet tai jopa kehdanneet mainita ongelmiaan tällä alueella parisuhteissa, mahdollisen tabujen vuoksi? 

Joku voisi väittää, että jos naisten kyvykkyys laueta yhdynnästä on tippunut 20-vuodessa alle puoleen, asiat viittaisivat tuohon jälkimmäiseen.

Miksi naisen pitäisi laueta yhdynnässä? Joskus nuorena pidin sitä tärkeänä, ja kyllä se minulta onnistuu, mutta m

Tässä keskustelussa puhuttiin seksikerroista, kunnes joku keskustelijoista rupesi jankuttamaan, etteivät naiset oikeasti saa yhdynnässä. On siis oikeasti ihmisiä, joiden on vaikea ymmärtää, ettei seksikerta tarkoita yhdyntää, ja etteivät tuollaiset tilastot liity mitenkään siihen, montako orgasmia naiset oikeasti saavat. Koska suurin osa naisten orgasmeista heteroseksissäkin tulee muuten kuin yhdynnässä. 

Saman jankkaan mielestä kumminkin mieheltä suihin otto lasketaan seksikerraksi vaikkei siinä ole yhdyntää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Yleiseksi puheenaiheeksi pitäisi ottaa tämä että miesten tulee olla avoimia sille että molemmat saavat orgasmeja ja tästä pitää parisuhteissa huolehtia. Tämä se vasta tasa-arvokysymys onkin ja epäilen että siirtovaikutus on sitten muuhunkin toimintaan siinä parisuhteessa. 

Jos mies on fiksu, niin huolehtii että vaimokin saa aina orgasmeja siinä kuin mieskin. Tällä myös varmistaa seksin ja että vaimo haluaa seksiä jatkossakin. Näin itse sen olen aina näin ajatellut ja on myös toteutunut käytännössä. Miehestä ja miehen asenteesta ja huolehtimesta kiinni.

Ai se on vain ja ainostaan miehestä ja miehen asenteista kiinni? Sekö ei yhtään vaadi naiselta halua saada orgasmia? 

Miksi mies edes haluaisi seksiä naisen kanssa jota seksi ja orgasmit ei kiinnosta?

Vierailija
64/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erästä exä kun ei suostunut mihi

Tottakai, jos nainen ei suostu seksiin, niin minkäs sille sitten voi. Voisi toki yrittää jutella, onko jotain terapian tarvetta. 

Kyllä se seksiin suotu mutta vain ja ainoastaan pikaiseen yhdyntään. Ja voitte kuvitella kuinka paljon eri asentoja tässäkin sai olla.

Vierailija
65/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika masentavia lukuja täällä naisten orgasmien saanneista. Meillä on ollut pitkässä  parisuhteessa lähelle 7000 eri kertaa kun harrastettu seksiä. Itse olen saanut kutakuinkin saman verran orgasmeja, mutta vaimo enemmän kuin seksikertoja. Olen pitänyt siitä huolen alusta alkaen ja vaimo on myös vaatinut ja ottanut orgasmeja kullillani alusta alkaen. Kun vaimo on aina saanut on hän myös aina halunnut seksiä yhä uudestaan, eikä hänen halunsa ole koskaan loppuneet, eikä vieläkään.  Hänelle seksi ollut etupäässä pillun  nuolemista ja yhdyntöjä, tässä järjestyksessä. Orgasmeja sitten miten milloinkin on halunnut. Onneksi ollut halukas ja vaativa alusta lähtien.

Vierailija
66/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erästä exä kun ei suostunut mihi

Miksi mies edes haluaisi seksiä naisen kanssa jota seksi ja orgasmit ei kiinnosta?

Etkö osaa lukea? Tuossahan mainittiin että on exä

Vierailija
67/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika masentavia lukuja täällä naisten orgasmien saanneista. Meillä on ollut pitkässä  parisuhteessa lähelle 7000 eri kertaa kun harrastettu seksiä. Itse olen saanut kutakuinkin saman verran orgasmeja, mutta vaimo enemmän kuin seksikertoja. Olen pitänyt siitä huolen alusta alkaen ja vaimo on myös vaatinut ja ottanut orgasmeja kullillani alusta alkaen. Kun vaimo on aina saanut on hän myös aina halunnut seksiä yhä uudestaan, eikä hänen halunsa ole koskaan loppuneet, eikä vieläkään.  Hänelle seksi ollut etupäässä pillun  nuolemista ja yhdyntöjä, tässä järjestyksessä. Orgasmeja sitten miten milloinkin on halunnut. Onneksi ollut halukas ja vaativa alusta lähtien.

Vaimosi ei ole koskaan saanut orgasmia. :)

Vierailija
68/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiinnostiko kyseistä exää seksi silloin kun suhde oli vasta aluillaan, kun kerran suhteeseen ryhdyit, mutta seksielämän ylläpito ei onnistunutkaan? Vai luulitko että saat alunperinkin haluttoman naisen syttymään?

Vierailija
69/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko nyt Pate jo vihdoin ja viimein jo päättää, onko se vaimo saanut joka kerta vei ei.

Tarinasta riippuen tää fakta tuntuu vaihtelevan.

Vierailija
70/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sellainen ongelma, että osa ihmisistä mieltää seksin vain yhdynnäksi. Seksihän on paljon  muutakin, ja koska vähemmistä naisista saa yhdynnässä, pitäisi puhua enemmän niistä muista tavoista, mutta täällä niihin suhtaudutaan hyvin kielteisesti. Naisia ihan haukutaan tunnottomiksi ja hiekka pildeiksi sun muiksi, mikä on todellakin järkkkyä. Sana klitoris on suorastaan haukkumasana! Ja sen koekettelu on turhaa "räpläämistä"...

Tätä on vaikea ymmärtää! En ole koskaan lukenut täällä miehen kalua haukuttavan noin. Surullista.

Itselläni seksielämä on todella antoisaa, koska mieheni antaa minulle päivittäin moniakin orgasmeja, ja nauttii niiden antamisesta, joten olen onnekas.

Vierailija
71/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kiinnostiko kyseistä exää seksi silloin kun suhde oli vasta aluillaan, kun kerran suhteeseen ryhdyit, mutta seksielämän ylläpito ei onnistunutkaan? Vai luulitko että saat alunperinkin haluttoman naisen syttymään?

Seksi kiinnosti mutta vain tuo pikayhdyntä, ei muu

Vierailija
72/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas jollain iso ongelma käsissään.

Vierailija
73/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on sellainen ongelma, että osa ihmisistä mieltää seksin vain yhdynnäksi. Seksihän on paljon  muutakin, ja koska vähemmistä naisista saa yhdynnässä, pitäisi puhua enemmän niistä muista tavoista, mutta täällä niihin suhtaudutaan hyvin kielteisesti. Naisia ihan haukutaan tunnottomiksi ja hiekka pildeiksi sun muiksi, mikä on todellakin järkkkyä. Sana klitoris on suorastaan haukkumasana! Ja sen koekettelu on turhaa "räpläämistä"...

Tätä on vaikea ymmärtää! En ole koskaan lukenut täällä miehen kalua haukuttavan noin. Surullista.

Itselläni seksielämä on todella antoisaa, koska mieheni antaa minulle päivittäin moniakin orgasmeja, ja nauttii niiden antamisesta, joten olen onnekas.

Yritä KH jo vihdoinkin tajuta, että täällä EI haukuta NAISIA, vaan SINUA henkilökohtaisesti! Se seikka, että asia kääntyy päässäsi koskemaan kaikkia naisia, on sun oma ongelmasi. Sinä sen puoleen kyllä haukut kaikki miehet. Ja osan naisistakin. Ne naiset kääntyvät päässäsi miehiksi. Aina.

Ja sullahan on löysä ja tunnoton pilde, koska joudut auttamaan miehesi käsin maaliin. Jos pillusi olisi ns. naitava tavara, niin sun ei tarttis runkkailla miestäsi maaliin. Eikö sulla ollut kavereitakin, joilla oli tunnottomat pillut? Kuinka monta niitä oli?

Vierailija
74/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi kiinnosti mutta vain tuo pikayhdyntä, ei muu

Ajattelitko sitten että tyydyt siihen mutta et tyytynytkään vai luulitko että nainen muuttuu kokeilunhaluiseksi orgasminmetsästäjäksi? Voisi kysyä uudestaan että miksi miestä edes kiinnostaa seksi naisen kanssa jota ei kiinnosta.

Vierailija
75/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi palstan totuuksitahan on se, että vika on viimekädessä aina miehessä.

Vierailija
76/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä KH jo vihdoinkin tajuta, että täällä EI haukuta NAISIA, vaan SINUA henkilökohtaisesti! Se seikka, että asia kääntyy päässäsi koskemaan kaikkia naisia,

Tässä keskustelussa näyttää juuri siltä että iso osa kommentoijista käsittää seksin yhdynnäksi eikä ota huomioon muilla keinoin saatuja orgasmeja, jotka kuitenkin ovat laskettavia olevia, jos kerran laskea halutaan, ja yhtä nautinnollisia orgasmeja. Tämä ei ole yhden naisen ongelma, vaan valitettavasti rajoittaa monen naisen, ja miehenkin, seksielämää.

Ja vielä varmuuden vuoksi kerron että olen eri nainen kuin edellinen, ettei tarvitse minun kommentin takia hyökätä toisen kimppuun.

Pidän ikävänä sitä että anonyymejä keskustelijoita nimetään ja aletaan kiukutella heille henkilökohtaisella tasolla.

Vierailija
77/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian miehillä on klitoris, elämmehän jo 2020-lukua!

Vierailija
78/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä KH jo vihdoinkin tajuta, että täällä EI haukuta NAISIA, vaan SINUA henkilökohtaisesti! Se seikka, että

Et vissiin ole noita KH:n oksennuksia sitten aiemmin koskaan lukenut?

Vierailija
79/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä KH jo vihdoinkin tajuta, että täällä EI haukuta NAISIA, vaan SINUA henkilökohtaisesti! Se seikka, että

Mulle ainakin kalulla tuotettu orgasmi on parempi, kun mikään muu. Joten puhu vaan omasta puolestasi.

Vierailija
80/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen olisi syytä ymmärtää että yksi ainutkaan nainen joka on kommentoinut täällä, ei kykene saavuttamaan orgasmia yhdynnässä.