Vaivaako naisia kun seksikerrat lasketaan miehen orgasmeissa?
Kolme kertaa seksiä = mies tuli 3 kertaa.
Pura tuntojasi tässä.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, saan useammin kuin mies.
Ei avoimessa suhteessa ja/tai pettäjiä lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan marginaalinen vähemmistö naisista, alle 10 %, saavuttaa orgasmin yhdynnässä, mutta tämä keskustelu on täynnä naisia jotka saavat orgasmeja yhdynnässä, jopa useita. Keskustelu tapahtuu internetissä, lauantaipäivänä, hieman syrjäytyneille suunnatulla keskustelualustalla. On hyvin epätodennäköistä että kukaan kommentoivista naisista täällä kykenee saavuttamaan orgasmin yhdynnässä. Karu laskennallinen tosiasia :/
Ei tässä kysytty moniko nainen saa yhdynnässä. Jos nainen saa yhdessä seksisessiossa orgasmin esim. nuolemalla, onko se sinulle ongelma? Voin vakuuttaa, että naiselle ei ole, naiselle se on yhdellä seksikerralla saavutettu orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lasken seksikumppanien määrän sen mukaan, ketkä ovat antaneet minulle orgasmin.
Olen 46 ja minulla on ollut elämäni aikana 2 seksikumppania.
Ja mä olen 41 ja mulla on ollut yli 160 seksikumppania. Kumpi meistä on "voitolla"?
Ihan mielenkiintoinen kysymys.
Kuvittelisin, että jos laukeat noin helposti niin se tuntuisi sinulle kokemuksena vähemmän merkitykselliseltä. Toisaalta taas: helppokin orgasmi tuntuu varmasti hyvältä ja on hyväksi terveydelle.
Minä olen viettänyt näiden kahden kumppanin kanssa yhteensä 15 vuotta. Toisen kanssa seksiä oli hieman keskimääräistä enemmän ja toisen kanssa huomattavasti enemmän. Kyllä minäkin siis melko paljon orgasmeja olen elämäni aikana saanut.
Miten itse vastaisit omaan kysymykseesi?
Vierailija kirjoitti:
Niin mäki. Eilenki sain kaks eri seksikertaa kun mies oli yksin kotona ja minä viihteellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lasken seksikumppanien määrän sen mukaan, ketkä ovat antaneet minulle orgasmin.
Olen 46 ja minulla on ollut elämäni aikana 2 seksikumppania.
Ja mä olen 41 ja mulla on ollut yli 160 seksikumppania. Kumpi meistä on "voitolla"?
Ihan mielenkiintoinen kysymys.
Kuvittelisin, että jos laukeat noin helposti niin se tuntuisi sinulle kokemuksena vähemmän merkitykselliseltä. Toisaalta taas: helppokin orgasmi tuntuu varmasti hyvältä ja on hyväksi terveydelle.
Minä olen viettänyt näiden kahden kumppanin kanssa yhteensä 15 vuotta. Toisen kanssa seksiä oli hieman keskimääräistä enemmän ja toisen kanssa huomattavasti enemmän. Kyllä minäkin siis melko paljon orgasmeja olen elämäni aikana saanut.
Miten itse vastaisit omaan kysymykseesi?
Uskoisin olevani voitolla mutta minä deittailenkin vain naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan marginaalinen vähemmistö naisista, alle 10 %, saavuttaa orgasmin yhdynnässä, mutta tämä keskustelu on täynnä naisia jotka saavat orgasmeja yhdynnässä, jopa useita. Keskustelu tapahtuu internetissä, lauantaipäivänä, hieman syrjäytyneille suunnatulla keskustelualustalla. On hyvin epätodennäköistä että kukaan kommentoivista naisista täällä kykenee saavuttamaan orgasmin yhdynnässä. Karu laskennallinen tosiasia :/
"FINSEX-tutkimuksen tulosten mukaan miehistä 93 prosenttia ilmoittaa saavansa rakasteltaessa ainakin useimmiten orgasmin. Naisilla vastaava osuus on jäänyt tästä vain puoleen 46 prosenttiin."
"Naiset (8 %) ovat kuitenkin saaneet useita orgasmeja viimeisessä yhdynnässä"
Se on mielenkiintoinen asia, että 2000-luvun alussa, kun tämän tyyppisiä kyseilyitä on tehty, niin naisten määrä, jotka "saavuttavat orgasmin" yhdynnässä, on ollut dramaattisesti suurempi, lähes sama kuin miesten. Ja mitä enemmän vuosia on kulunut, on naisten osuus "orgasmin saavuttavista naisista" vaan laskenut. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"FINSEX-tutkimuksen tulosten mukaan miehistä 93 prosenttia ilmoittaa saavansa rakasteltaessa ainakin useimmiten orgasmin. Naisilla vastaava osuus on jäänyt tästä vain puoleen 46 prosenttiin."
"Naiset (8 %) ovat kuitenkin saaneet useita orgasmeja viimeisessä yhdynnässä"
Se on mielenkiintoinen asia, että 2000-luvun alussa, kun tämän tyyppisiä kyseilyitä
Ennen naiset halus seksiä ja saivatkin siksi siitä jotain. Nykyään nämä siveyden sipulit pitää seksiä enemmänkin ikävänä kotityönä, ihan kuten vessan pesua, eivätkä siksi pääse nauttimaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi että tässä puhuttiin vain yhdynnästä? Seksiä on muukin kuin yhdynnässä. Ainakin kaikkien normaaleitten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Kun mies osaa asiansa, ei tarvitse saada orgasmia pelkästä yhdynnästä. Vaan tehdään hyvin paljon muutakin. Ja tämä palsta ei ole alunperin suunnattu syrjäytyneille, vaan pienten lasten äideille. Jotka nyt ovat vähän isompien lasten äitejä.
Jos ollaan oltu pitkässä parisuhteessa, jossa seksiä on vuodesta toiseen, mieskin on selvästi huomioinut puolisoaan, ja tehnyt sitä kaikkea muuta, mistä nainen saa orgasmeja.
Jos seksi on pelkkää yhdyntää, en ymmärrä, miksi naiset sellaiseen edes osallistuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Kun mies osaa asiansa, ei tarvitse saada orgasmia pelkästä yhdynnästä. Vaan tehdään hyvin paljon muutakin. Ja tämä palsta ei ole alunperin suunnattu syrjäytyneille, vaan pienten lasten äideille. Jotka nyt ovat vähän isompien lasten äitejä.
Jos ollaan oltu pitkässä parisuhteessa, jossa seksiä on vuodesta toiseen, mieskin on selvästi huomioinut puolisoaan, ja tehnyt sitä kaikkea muuta, mistä nainen saa orgasmeja. 
"ja tehnyt sitä kaikkea muuta, mistä nainen saa orgasmeja"
Tuo exälle tarkotti imurointia ja pyykkien ripustamista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovin kummoinen sängyssä, jos et tiedä, että nainen voi saada useamman orgasmin ihan samalla seksikerralla. Ja edelleen, nyt ei puhuta yhdynnästä.
2000-luvun alussa on todentotta tehty samanlaisia kyselyitä, ja naiset ilmoittivat että laukeavat aikalailla yhtä paljon, kuin miehetkin. Joku voisi kysyä, että onko viimeisten 20-vuoden aikana tapahtunut dramaattisia muutoksia nuorissa aikuisissa naisissa ja jo niissä naisissa, ketä ovat 2000-luvun alussa kyenneet laukeamaan yhdynnässä, vai voisiko olla kysy siitä, etteivät naiset 2000-luvun alussa ole tohtineet tai jopa kehdanneet mainita ongelmiaan tällä alueella parisuhteissa, mahdollisen tabujen vuoksi?
Joku voisi väittää, että jos naisten kyvykkyys laueta yhdynnästä on tippunut 20-vuodessa alle puoleen, asiat viittaisivat tuohon jälkimmäiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ollaan oltu pitkässä parisuhteessa, jossa seksiä on vuodesta toiseen, mieskin on selvästi huomioinut puolisoaan, ja tehnyt siOikeasti aika surullista, jos on miehiä, jotka eivät tuon vertaa ymmärrä seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Yleiseksi puheenaiheeksi pitäisi ottaa tämä että miesten tulee olla avoimia sille että molemmat saavat orgasmeja ja tästä pitää parisuhteissa huolehtia. Tämä se vasta tasa-arvokysymys onkin ja epäilen että siirtovaikutus on sitten muuhunkin toimintaan siinä parisuhteessa.
Jos mies on fiksu, niin huolehtii että vaimokin saa aina orgasmeja siinä kuin mieskin. Tällä myös varmistaa seksin ja että vaimo haluaa seksiä jatkossakin. Näin itse sen olen aina näin ajatellut ja on myös toteutunut käytännössä. Miehestä ja miehen asenteesta ja huolehtimesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovin kummoinen sängyssä, jos et tiedä, että nainen voi saada useamman orgasmin ihan samalla seksikerralla. Ja edelleen, nyt ei puhuta yhdynnästä.
Et taida olla penaalin terävin kynä kun vitsi meni ohi niin että suhahti
Vierailija kirjoitti:
2000-luvun alussa on todentotta tehty samanlaisia kyselyitä, ja naiset ilmoittivat että laukeavat aikalailla yhtä paljon, kuin miehetkin. Joku voisi kysyä, että onko viimeisten 20-vuoden aikana tapahtunut dramaattisia muutoksia nuorissa aikuisissa naisissa ja jo niissä naisissa, ketä ovat 2000-luvun alussa kyenneet laukeamaan yhdynnässä, vai voisiko olla kysy siitä, etteivät naiset 2000-luvun alussa ole tohtineet tai jopa kehdanneet mainita ongelmiaan tällä alueella parisuhteissa, mahdollisen tabujen vuoksi?
Joku voisi väittää, että jos naisten kyvykkyys laueta yhdynnästä on tippunut 20-vuodessa alle puoleen, asiat viittaisivat tuohon jälkimmäiseen.
Miksi naisen pitäisi laueta yhdynnässä? Joskus nuorena pidin sitä tärkeänä, ja kyllä se minulta onnistuu, mutta myöhemmin huomasin, että mies tekee sen muilla tavoin paljon paremmin, joten miksi painottaa sitä yhdyntää? Minusta tämä voi olla selitys. Naisten ei tarvitse tulla yhdynnässä, jos mies tietää, mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi laueta yhdynnässä? Joskus nuorena pidin sitä tärkeänä, ja kyllä se minulta onnistuu, mutta myöhemmin huomasin, että mies tekee sen muilla tavoin paljon paremmin, joten miksi painottaa sitä yhdy
Olet oikeassa, ettei naisen tarvitse laueta yhdynnässä. En viitannut sen tarpeeseen, vaan tuossa jälkimmäisessä siihen, että vastaukset tällaisiin kyselyihin eivät kenties vastanneet todellisuutta, joka parisuhteissa oikeasti vallitsi tuolloin sekä tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Yleiseksi puheenaiheeksi pitäisi ottaa tämä että miesten tulee olla avoimia sille että molemmat saavat orgasmeja ja tästä pitää parisuhteissa huolehtia. Tämä se vasta tasa-arvokysymys onkin ja epäilen että siirtovaikutus on sitten muuhunkin toimintaan siinä parisuhteessa.
Jos mies on fiksu, niin huolehtii että vaimokin saa aina orgasmeja siinä kuin mieskin. Tällä myös varmistaa seksin ja että vaimo haluaa seksiä jatkossakin. Näin itse sen olen aina näin ajatellut ja on myös toteutunut käytännössä. Miehestä ja miehen asenteesta ja huolehtimesta kiinni.
Ai se on vain ja ainostaan miehestä ja miehen asenteista kiinni? Sekö ei yhtään vaadi naiselta halua saada orgasmia?
Erästä exä kun ei suostunut mihinkään muuhun kuin nopeaan yhdyntään. Mikään esileikki, suuseksi tai lelut olleet hyväksyttäviä.
Miten tuollaiselle naiselle mikään mies millään asenteella saa orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi laueta yhdynnässä? Joskus nuorena pidin sitä tärkeänä, ja kyllä se minulta onnistuu, mutta myöhemmin huomasin, että mies tekee sen muilla tavo
Tässä keskustelussa puhuttiin seksikerroista, kunnes joku keskustelijoista rupesi jankuttamaan, etteivät naiset oikeasti saa yhdynnässä. On siis oikeasti ihmisiä, joiden on vaikea ymmärtää, ettei seksikerta tarkoita yhdyntää, ja etteivät tuollaiset tilastot liity mitenkään siihen, montako orgasmia naiset oikeasti saavat. Koska suurin osa naisten orgasmeista heteroseksissäkin tulee muuten kuin yhdynnässä.
Mutta miettikää kuinka karua se naisille on, että asiat eivät jostain syystä yksinkertaisesti vaan toimi, täten nainen ei kykene orgasmia saavuttamaan. Ja vähintään 90 % naisista kuuluu tähän ryhmään. :/