Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaivaako naisia kun seksikerrat lasketaan miehen orgasmeissa?

Vierailija
29.06.2024 |

Kolme kertaa seksiä = mies tuli 3 kertaa.

Pura tuntojasi tässä.

Kommentit (158)

Vierailija
141/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole se jonne, enkä suurin paten loukkaaja, mutta mäkin olen pariin kertaan pyytänyt patelta jotain muuta, kuin sitä samaa, joka kerta itseään toistavaa levyä. Olisi kiva kuulla häneltä empatian kautta lähestyvää kirjoittamista ihmisten ongelmiin ja kysymyksiin. Tai jotain ihan uutta hänen ilmeisesti kukoistavasta parisuhde-elämästä. 

Empatian kautta lähestyvää kommentointia toisten ongelmiin ja kysymyksiin voisi täällä toivoa yleisemmälläkin tasolla.

Omasta mielestä tylsät jorinat voi jokainen skipata, ilkeyskisat sen sijaan tekee selvää asiallisesta keskustelusta.

Tässäkin alkaa alkuperäinen aihe olla hukassa.

Vierailija
142/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatko lyödä vetoa siitä, että Pateen kyllästyneitä on enemmän kuin vain yksi?

Kyllästyminen ei oikeuta hyökkäämään kenenkään kimppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Miten tämä suunsoitto liittyy taas aiheeseen, ei mitenkään. Aina sama juttu. 

Esitin sulle papparainen kolme aika selvää kysymystä. Tämä ei ole mitään suunsoittoa. Sun kommentti sen sijaan on. Meinaatko korvat luimussa luikkia piiloon?

Tulen esittämään nää samat kysymykset johonkin toiseen ketjuun, jos et tässä vastaa. Katellaan kuinka monesti pitää kysyä, jotta saa vastauksia kysymyksiin. Voin tietty tehdä ihan oman aloituksenkin sulle, jos sitä haluat?

Et siis mitenkään voi uskoa, että en ole tuo useasti mainitsemasi jonne? No aivan sama mulle. En mä muutenkaan enää usko juttujasi todeksi.

Jos sanon sua tietämättömäksi m-lkuksi niin onko sekin kritiikkiä. Toki siinä on toinen puoli tott

Sä saat papparainen pitää minua ih

Vierailija
144/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallatko lyödä vetoa siitä, että Pateen kyllästyneitä on enemmän kuin vain yksi?

Totta. Ei edes Patella pitäisi olla sellasta oikeutta. Mutta mitenhän on asianlaita niiden piilohomojen, vässyköiden ja luusereiden kanssa?

Nää on vissiin jäänyt sulta täysin huomaamatta.

Vierailija
145/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä lasken seksiksi vaikka mies ei sillä kerralla tullutkaan.

Vierailija
146/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä lasken seksiksi vaikka mies ei sillä kerralla tullutkaan.

No ei ainakaan hyvää seksiä sitten ole. Ainakaan mun mittapuun mukaan.

Vierailija
147/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ei edes Patella pitäisi olla sellasta oikeutta. Mutta mitenhän on asianlaita niiden piilohomojen, vässyköiden ja luusereiden kanssa?

Ai sielläkö se kivi kengässä puristaakin, etten arvosta miehiä, jotka eivät  tyydytä ja arvosta naisiaan ja pidä naisten tyydyttämisestä huolta. . Löytyihän noille haukkumisille syy. Tosin en ole hyökännyt kenenkään henkilon kimppuun, ellei hän ole itse aloittanut minua haukkumalla. Olen vain yleisesti ilmoittanut kantani. Toki olen ampunut alas väitteitä, että naiset sitä ja tätä eivät halua seksiä ei pysty lukemaan naisen ajatuksia jnee. Väitteille joille ei löydy tukea  mistään tutkimuksista, kirjoista tai lehtikyselyistä ja jo yhden naisen kokemuksella huomaa, ettei pidä paikkansa. En lähde arvuuttelemaan suunsoittajien sosiaalista taustaa.

Vierailija
148/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sielläkö se kivi kengässä puristaakin, etten arvosta miehiä, jotka eivät  tyydytä ja arvosta naisiaan ja pidä naisten tyydyttämisestä huolta. . Löytyihän noille haukkumisille syy. Tosin en ole hyökännyt kenenkään henkilon kimppuun, ellei hän ole itse aloittanut minua haukkumalla. Olen vain yleisesti ilmoittanut kantani. Toki olen ampunut alas väitteitä, että naiset sitä

Ja sekö antaa sitten sinulle oikeuden haukkua muita?

Vierailija
149/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on mulle selvä. Et uskalla etkä kykene vastaamaan sulle esitettyihin kysymyksiin. Ihan niin kun täällä jo kirjoitettiinkin. Jatka vaan provoiluasi. Mutta kaiken sen v.ttuilun minkä saat, olet täysin myös ansainnut.

Kyllä on joku todella ottanut osumaa herkkään kipupisteeseen....

Olen kieltämättä kyllästynyt noihin aina samoihin kommentteihin. Mutta, jos asia ei sua vaivaa, niin hyvä sulle. 

Ei, kyllästyminen ei aiheuta eikä oikeuta tuollaista raivopäisyyttä.

Joten, selitäpä sinä nyt mikä sinuun niin kivuliaan henkilökohtaisella tasolla on osunut ettet pysty hillitsemään itseäsi ja antamaan olla? Pystytkö vastaamaan? 

Vierailija
150/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksikertoja laskee mies, joka saa vain aina kerran orgasmin, ja minä monta!  Mutta mulla onkin aivan erityisen ihana mies.Lälllälää!

Vierailija
151/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Miten tämä suunsoitto liittyy taas aiheeseen, ei mitenkään. Aina sama juttu. 

Esitin sulle papparainen kolme aika selvää kysymystä. Tämä ei ole mitään suunsoittoa. Sun kommentti sen sijaan on. Meinaatko korvat luimussa luikkia piiloon?

Tulen esittämään nää samat kysymykset johonkin toiseen ketjuun, jos et tässä vastaa. Katellaan kuinka monesti pitää kysyä, jotta saa vastauksia kysymyksiin. Voin tietty tehdä ihan oman aloituksenkin sulle, jos sitä haluat?

Mistä lähtien perätön henkilöjohtaisuuksiin menevä haukkuminen on kritiikkiä?? 

Jos sanon sua tietämättömäksi m-lkuksi niin onko sekin kritiikkiä. Toki siinä on toinen puoli tott

En todellakaan ole sama, vaikka sun on ehkä vaikea sitä uskoa, eikä tarvitsekaan. Mulle on aivan sama mitä luulet, tai luulet tietäväsi. Mä en ole haukkunut, tai mennyt hlökohtaisuuksiin. Olen yrittänyt saada sua vähän monipuolistamaan juttujasi ja olen ihan aidosti kiinnostunut miten säilyttää kipinä pitkässä parisuhteessa. Sulla siitä ihan selvästi on kokemusta, mutta haluisin kuulla jotain muutakin, kuin sun kivikovasta kalusta ja sun vaimon mankelipillusta

Vierailija
152/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sielläkö se kivi kengässä puristaakin, etten arvosta miehiä, jotka eivät  tyydytä ja arvosta naisiaan ja pidä naisten tyydyttämisestä huolta. . Löytyihän noille haukkumisille syy. Tosin en ole hyökännyt kenenkään henkilon kimppuun, ellei hän ole itse aloittanut minua haukkumalla. Olen vain yleisesti ilmoittanut kantani. Toki olen ampunut alas väitteitä, että naiset sitä

Edelleenkään. Yhden naisen otannalla sun ei pitäis olettaa naisista mitään. Kas, kun me ollaan aika monipuolinen ja moniselitteinen organismi

Vierailija
153/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on mulle selvä. Et uskalla etkä kykene vastaamaan sulle esitettyihin kysymyksiin. Ihan niin kun täällä jo kirjoitettiinkin. Jatka vaan provoiluasi. Mutta kaiken sen v.ttuilun minkä saat, olet täysin myös ansainnut.

Kyllä on joku todella ottanut osumaa herkkään kipupisteeseen....

Olen kieltämättä kyllästynyt noihin aina samoihin kommentteihin. Mutta, jos asia ei sua vaivaa, niin hyvä sulle. 

Ei, kyllästyminen ei aiheuta eikä oikeuta tuollaista raivopäisyyttä.

Joten, selitäpä sinä nyt mikä sinuun niin kivuliaan henkilökohtaisella tasolla on osunut ettet pysty hillitsemään itseäsi ja antamaan olla? Pystytkö vastaamaan? 

Mikä yleinen syyttäjä sinä luulet olevasi?

Vierailija
154/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sielläkö se kivi kengässä puristaakin, etten arvosta miehiä, jotka eivät  tyydytä ja arvosta naisiaan ja pidä naisten tyydyttämisestä huolta. . Löytyihän noille haukkumisille syy. Tosin en ole hyökännyt kenenkään henkilon kimppuun, ellei hän ole itse aloittanut minua haukkumalla. Olen vain yleisesti ilmoittanut kantani. Tok

Tätä faktaa tää pappa ei vaan tajua. 

Vierailija
155/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla etkä kykene vastaamaan sulle esitettyihin kysymyksiin?

Vierailija
156/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en aatrllu enää koskaa seksiä harrastaa juuri tämän takia. Seksi on vain miehen tyydytystä. Ei kiinnosta. Ajantuhlausta.

Vierailija
157/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei vaivaa. Seksikertojen laskeminen ei oikein naisille ole se juttu, joka vaikuttaisi mihinkään.

Vierailija
158/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en aatrllu enää koskaa seksiä harrastaa juuri tämän takia. Seksi on vain miehen tyydytystä. Ei kiinnosta. Ajantuhlausta.

Suunta vaan kohti lepakkoluolaa. Sielä sulle lovea löytyy.