Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaivaako naisia kun seksikerrat lasketaan miehen orgasmeissa?

Vierailija
29.06.2024 |

Kolme kertaa seksiä = mies tuli 3 kertaa.

Pura tuntojasi tässä.

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimo saa valehtelematta useita orgasmeja yhden session aikana. Olisi outoa laskea yksi sessio useammaksi seksikerraksi.

Ei saa :)

Vierailija
22/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskimpa, tutkitusti ainoastaan marginaalinen vähemmistö naisista saavuttaa orgasmin yhdynnässä.

Seksi on muutakin kuin yhdyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lesbot laskevat seksikertansa?

Vierailija
24/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä viiden sekunnin laukeamisia jaksa laskea...

Vierailija
25/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lasken seksikerrat ihan itsekkäästi omissa orgasmeissani, en mä ilman jää. Tänään taas. Miehellä ei ole mitään sitä vastaan.

Vierailija
26/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimo saa valehtelematta useita orgasmeja yhden session aikana. Olisi outoa laskea yksi sessio useammaksi seksikerraksi.

Ei saa :)

No tämä on 100 % totta, uskoit tai et.

Vierailija
27/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en laske seksikerraksi niitä kolme työntöä, kyljen kääntäminen ja kuorsaus -yritelmiä.

Vierailija
28/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan marginaalinen vähemmistö naisista, alle 10 %, saavuttaa orgasmin yhdynnässä, mutta tämä keskustelu on täynnä naisia jotka saavat orgasmeja yhdynnässä, jopa useita. Keskustelu tapahtuu internetissä, lauantaipäivänä, hieman syrjäytyneille suunnatulla keskustelualustalla. On hyvin epätodennäköistä että kukaan kommentoivista naisista täällä kykenee saavuttamaan orgasmin yhdynnässä. Karu laskennallinen tosiasia :/

Vierailija
29/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lasken seksikumppanien määrän sen mukaan, ketkä ovat antaneet minulle orgasmin.

Olen 46 ja minulla on ollut elämäni aikana 2 seksikumppania. 

Vierailija
30/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan marginaalinen vähemmistö naisista, alle 10 %, saavuttaa orgasmin yhdynnässä, mutta tämä keskustelu on täynnä naisia jotka saavat orgasmeja yhdynnässä, jopa useita. Keskustelu tapahtuu internetissä, lauantaipäivänä, hieman syrjäytyneille suunnatulla keskustelualustalla. On hyvin epätodennäköistä että kukaan kommentoivista naisista täällä kykenee saavuttamaan orgasmin yhdynnässä. Karu laskennallinen tosiasia :/

Tiesithän, että orgasmin voi saavuttaa muillakin keinoilla jo ennen yhdyntää tai vaikka sen aikana?

Vierailija
31/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lasken seksikumppanien määrän sen mukaan, ketkä ovat antaneet minulle orgasmin.

Ja mä olen 41 ja mulla on ollut yli 160 seksikumppania. Kumpi meistä on "voitolla"?

Vierailija
32/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tuntua hirveältä tämä koko 'seksimaailma'. Paras että kaikki on vaan sinkkuja ja hoitaa itse omat orgasminsa miten parhaakseen näkee.

Vierailija
33/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesithän, että orgasmin voi saavuttaa muillakin keinoilla jo ennen yhdyntää tai vaikka sen aikana?

Tai sen jälkeenkin ;)

Vierailija
34/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin, että seksikerrat lasketaan minun orgasmeissani. Miehelle minun nautintoni on aina seksissä ykkösasia. Kuulostaa hyvältä, mutta ei aina ole. 

Vierailija
35/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että olen jutellut Tinderissä oikein kivalle miehelle ja saatamme tavatakin ensi viikolla. Jännä nähdä kasvaako seksikumppanien määrä nyt kolmeen! :)

Vierailija
36/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) seksi on muutakin kuin yhdyntää

B) todennäköisesti tähän kommentoivat positiivisemmin ne, joilla ei ole orgasminsaantivaikeuksia

C) todennäköisesti tähän kommentoivat negatiivisemmin ne, joilla on orgasminsaantivaikeuksia. Sinun kommenttisi on esimerkki.

Vierailija
37/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas tätä. Ei ole koskaan laskettu. Jos illalla harrastetaan seksiä, niin sen ainana saadaa mitä saadaan. Yksi seksikerta se on silti. Huomenna voi sitten olla toinen jne.

Vierailija
38/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että olen jutellut Tinderissä oikein kivalle miehelle ja saatamme tavatakin ensi viikolla. Jännä nähdä kasvaako seksikumppanien määrä nyt kolmeen! :)

En usko koska en ole sopinut näkeväni ketään ensi viikolla.

Vierailija
39/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"FINSEX-tutkimuksen tulosten mukaan miehistä 93 prosenttia ilmoittaa saavansa rakasteltaessa ainakin useimmiten orgasmin. Naisilla vastaava osuus on jäänyt tästä vain puoleen 46 prosenttiin."

"Naiset (8 %) ovat kuitenkin saaneet useita orgasmeja viimeisessä yhdynnässä"

Vierailija
40/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, saan useammin kuin mies.