Sanna Marin juhlii Pride-kulkueessa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010531160.html
Enpä ihmettele yhtään hänen perheen taustallaan
Kommentit (155)
Persuleiden peppukipu kiihtyy horkkaiseksi kiimaksi, koska vihervasemmistolainen sää.
Perssuolinkaisten ministeriöt eivät osallistu Prideen. Onneksi hallituksen normaalimpi siipi on edustettuna.
Oikeistolaiset on niin suvaitsevaista porukkaa ettei he viitti paljoa ajatusta uhrata näille hassuille friikeille.
Savonlinnan kaupunginjohtaja sai peppukipukohtauksen sairaanhoitopiirin logon pridevärityksestä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestäkään ei kyllä päivittäin riitä yhtä paljon juttua kuin Sanna Marinista. Alkuperäinen aihe voi olla jotain ihan muuta, mutta joku saa sen aina kääntymään köyhän ja pienituloisen puolella olevaan Sanna Mariniin. Kauneus ja hyvätuloisuus on myrkkyä monen mielelle.
Miten se köyhien puolella oleminen tarkalleen näkyy Marinin tominnassa käytännössä?
Hän ei ole enää Suomen politiikassa mukana, eikö se jo mene sun jakeluusi.
Mitä se sitten teki köyhien eteen pääministerinä?
eiköhän tuo puoli kuulunut aivan muun ministeriön alaisuuteen
Lopettakaa sitten jo
se mikään jumala ole muille kuin sinulle, joka itse päivittäin näitä huuhaa aloituksia teet valheineen. Jumala siksi sinulle, koska et voi elää ilman päivittäistä haukkumisketjuasi.Hengität näiden kautta, mitään muuta sinulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanaton........
Mikä siinä sanattomaksi vetää? Sekö, että sinä hylkäsit oman äitisi, koska hän ei ollut hetero ja sinua ahdistaa, että muut voivat hyväksyä vanhempansa sellaisina kuin ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Vornanen ei ole tuolla sekoilemassa, tulis pian ruumiita
Toivottavasti on.
Sellaisia ne persujen kännikalat on, aina sekoilemassa. Onneksi poliisit on nyt valppaina.
tämmösiä ne on...
https://bbs.io-tech.fi/attachments/persuase-jpg.1304750/
"Enpä ihmettele yhtään hänen perheen taustallaan"
Minäkään en ihmettele, että ap:n taustalla hänestä tuli ahdasmielinen kiusaaja ja nettitrolli.
Vierailija kirjoitti:
"se mikään jumala ole muille kuin sinulle, joka itse päivittäin näitä huuhaa aloituksia teet valheineen. Jumala siksi sinulle, koska et voi elää ilman päivittäistä haukkumisketjuasi.Hengität näiden kautta, mitään muuta sinulla ei ole."
Mitään järkevää sanottavaa ei näköjään ole, joten pitää mennä kuviteltuihin henkilökohtaisuuksiin.
OSUMA taisi tulla, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestäkään ei kyllä päivittäin riitä yhtä paljon juttua kuin Sanna Marinista. Alkuperäinen aihe voi olla jotain ihan muuta, mutta joku saa sen aina kääntymään köyhän ja pienituloisen puolella olevaan Sanna Mariniin. Kauneus ja hyvätuloisuus on myrkkyä monen mielelle.
Miten se köyhien puolella oleminen tarkalleen näkyy Marinin tominnassa käytännössä?
Esim. Sanna Marinin puheissa tasa-arvosta.
Niin? Se kävi tuon mukaan höpisemässä naisten asemasta jotain. Ei mitään tekemistä köyhien kanssa.
"nosti esiin erityisesti työelämän epätasa-arvon sekä naisiin ja tyttöihin kohdistuvan väkivallan."
Orpo ei edes yritä on tasa-arvoinen koko kansalle. Rikkaat ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta voit lukea, jos oikeasti kiinnostaa:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"se mikään jumala ole muille kuin sinulle, joka itse päivittäin näitä huuhaa aloituksia teet valheineen. Jumala siksi sinulle, koska et voi elää ilman päivittäistä haukkumisketjuasi.Hengität näiden kautta, mitään muuta sinulla ei ole."
Mitään järkevää sanottavaa ei näköjään ole, joten pitää mennä kuviteltuihin henkilökohtaisuuksiin.
-eri-
Vastasin vain, koska minulle puhuttiin. Pitäisikö olla hiljaa, jos joku herjaa perättömästi?
Vierailija kirjoitti:
Olen sanaton........
Olen sanaton sun kommentista.
Pridessa on aina erittäin hyvä tunnelma, Marin sanoi IS:lle paikan päällä.
Täällä puolustetaan ihmisoikeuksia ja ihmisillä on oikeus ilmaista mielipiteensä. Prideilla se yleensä tapahtuu ilon kautta, Marin sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri-
Vastasin vain, koska minulle puhuttiin. Pitäisikö olla hiljaa, jos joku herjaa perättömästi?
mites vastaat ketjun sisällöstä, jonka olet valheisiin nojaten Marinista tuottanut, kerro myöskin miksi teet niin.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistohallituksen aikana köyhien määrä kasvoi. Mutta vasurithan ajavat suuryritysten asiaa ja rikkaat rikastuu.
Joskkus ihmettelin kun Li ei puhu pienyrittäjistä, kunnes tajusin ettei vasemmistoa kiinnosta yrittäjät.
Ja nytkö köyhien määrä vähentyy???? Orpohan vie köyhiltä kohta tuhkatkin pesästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta voit lukea, jos oikeasti kiinnostaa:
Suurin osahan noista on heikennyksiä tai huononnuksia käytännössä.
T: Eri
eiköhän tuo puoli kuulunut aivan muun ministeriön alaisuuteen