Sanna Marin juhlii Pride-kulkueessa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010531160.html
Enpä ihmettele yhtään hänen perheen taustallaan
Kommentit (155)
Toivottavasti Vornanen ei ole tuolla sekoilemassa, tulis pian ruumiita
VALTIONEUVOSTOA kulkueessa edustavat ympäristö- ja ilmastoministeri Kai Mykkänen (kok), Eurooppa- ja omistajaohjausministeri Anders Adlercreutz (r), tiede- ja kulttuuriministeri Sari Multala (kok), liikunta-, urheilu- ja nuorisoministeri Sandra Bergqvist (r) ja sosiaaliturvaministeri Sanni Grahn-Laasonen (kok).
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on.
Ajat ovat muuttuneet. Jos minä olisin ollut tuolla, isä olisi käynnistänyt Valmetin ja ajanut Helsinkiin. Ja vetänyt korvasta kotiin. Ei silti, en kyllä olisi mennytkään oli aika mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Persut loistavat poissaolollaan, kaikkien muiden puolueen edustajat osallistuvat kulkueseen. Presidentti Stubb jopa liputtaa päivän kunniaksi.
Eikös siellä jokin taho marssi myös Hamasin puolesta pale-huivit lepattaen.
Eikö Sanna Marin voisi antaa mahtikäskyn hallituksen hajoittamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on.
Sellaisia ne persujen kännikalat on, aina sekoilemassa. Onneksi poliisit on nyt valppaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut loistavat poissaolollaan, kaikkien muiden puolueen edustajat osallistuvat kulkueseen. Presidentti Stubb jopa liputtaa päivän kunniaksi.
Eikös siellä jokin taho marssi myös Hamasin puolesta pale-huivit lepattaen.
Menikö esari väärään kurkkuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskas tämän fooruminin homofoobikot perustaa oman heterokulkueen? Vai eikö riitä pokka?
Varmaan samaan kulkueeseen voi liittyä incel-r*unkkarit ym. kaikenvihaajat. Vai eikö riitä pokka?
Miksi seksuaalista suuntautumista pitäisi hieroa toisten naamaan?
Ei mun naamaan kukaan ole mitään hieronut.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010518171.html
pride hullut ovat iskeneet suviseuroihinkin.
Iisi kohde iskeä. Ei kantti sitten kestänyt mennä lätkimään ilosanoma-tarrojaan ja jakamaan lehtisiään moskeijoiden seinille ja oville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SaMarin viherpesee itseään, taas kohta saastuttamaan lentokoneeseen...
Hyvä että olet huolissasi saasteista. Tee siis vain itse osasi, älä lennä, jos se sinua harmittaa.
Sanna oli itse julistamassa Suomeen muutama vuosi sitten ilmastohätätilaa. Tekee nyt hänkin osansa lennellen. Arvostan!
-SDP:n puheenjohtaja Sanna Marin ja vihreiden puheenjohtaja Maria Ohisalo ilmoittivat kannattavansa ilmastohätätilan julistamista. IS 2020
Ei ihan toimi kuten saarnaa.
Kun taas persut tekee niinkuin lupasivat
Purrakin lupasi miehekkäästi, että köyhiltä ei leikata.
Sanna olisi kiva tavata. Pääsisi keskustelemaan nykyhallituksen väärästä oikeistopolitiikasta ja pienituloisten väärin kohtelusta. Ja näkisi vielä enkelin livenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa Sanna! Olet suomalaisille esimerkki ja ylpeydenaihe!
Puhu vain omasta puolestasi.
Ei tarvitse. Se on suomalaisten enemmistön mielipide. Ihan vastaavasti kuin se, että persut ovat yhteiskunnan syöpä.
Ei ole enemmistön mielipide.
Kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/TPKanslia/status/1806936167197086119
Persuille tiedoksi. Taisitte äänestää Stubbia.
Persuissa on homoja. Kaikki homot eivät ole poliittisesti vasemmalla, vaikka niin haluatte uskotella. Miksi kukaan homo haluaisi tänne kulttuuria, joka olisi valmis viskomaan heidät tyrmään tai katolta? Mutta ihan vapaasti saa toki valita "arvonsa".
Vierailija kirjoitti:
Omiensa joukossa on
Jep, kun taas persujen joukossa on enää 130000 idioottia ja laskee.
Miten jaksatte seurata ja paheksua jonkun lyhytaikaisen ex-pääministerin tekemisiä tällä innolla? Seuraatteko Mari Kiviniemeä yhtä aktiivisesti?
Vierailija kirjoitti:
Olen sanaton........
Hyvä. Tähän mennessä ketjuun on jo tullut runsaasti typeryyksiä. Eiköhän ne riitä.
Hyvä, edes joku on suoraselkäinen. Tuo on typerää pisteiden keräilyä, millä ei ole maan johtamisen kanssa mitään tekemistä. Minulla ei ole mitään sateenkaariväkeä vastaan, mutta poliitikot käyttävät heitä härskisti hyväkseen vain mainosmielessä.