Sanna Marin juhlii Pride-kulkueessa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010531160.html
Enpä ihmettele yhtään hänen perheen taustallaan
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa Sanna! Olet suomalaisille esimerkki ja ylpeydenaihe!
Hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SaMarin viherpesee itseään, taas kohta saastuttamaan lentokoneeseen...
Hyvä että olet huolissasi saasteista. Tee siis vain itse osasi, älä lennä, jos se sinua harmittaa.
Sanna oli itse julistamassa Suomeen muutama vuosi sitten ilmastohätätilaa. Tekee nyt hänkin osansa lennellen. Arvostan!
-SDP:n puheenjohtaja Sanna Marin ja vihreiden puheenjohtaja Maria Ohisalo ilmoittivat kannattavansa ilmastohätätilan julistamista. IS 2020
Moni valtio on saanut merkittävän boostin talouteensa kuunneltuaan Sannan luennon globaalista autonomiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nykyään joku persujen palsta? Uskomattoman pienellä kannatuksella suoltavat noin paljon p..kaa???? Pitää varmaan harkita tämän käytön lopettamista..
Ei sinua kukaan kaipaa täällä eikä missään muuallakaan.
Olen samaa mieltä tuosta ensimmäisestä mutta koska persumaisesti tuntematta minua kykenet määrittelemään ettei minua kaipaa muualla joku osoitat omaa typeryyttäsi. Ja sillä perusteella että osoitat noin suurta tyhmyyttä saan varmaan arvata että edustat perussuomalaisia?
Sanna Marin herättää kateutta palstalla kuin palstalla joka päivä. Kauniilla naisella on paljon rahaa ja tienaa hyvin. Ihailijoita riittää. Tuskin hän itse lukee näitä palstoja, mutta pöhköt pulliaiset saavat hupia itselleen kaunotarta haukkuessaan. Mä en ainakaan koskaan olisi näin avoimesti kateellinen hyvälle tyypille. Seiskan lukijoita kaikki pahan lietsojat.
Nyt Gretakin on siellä. Kävelikö se suoraan putkasta paikalle? Muutenkin ihmetyttää miksi se vainoaa Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Ai että nautin seurata persujen itkupotkuraivareita :D
Hyvä Sanna!
Juu. Persuilla meni pata jumiin kun Sanna ilmestyi paikalle. Ei ne yli 100 000 muuta Prideen osallistujaa ole mitään, mutta kun yksi Sanna saapui Helsinkiin, verisuoni katkesi persun päässä.
Persut loistavat poissaolollaan, kaikkien muiden puolueen edustajat osallistuvat kulkueseen. Presidentti Stubb jopa liputtaa päivän kunniaksi.
Säälittävää sirkusta koko touhu.
Vierailija kirjoitti:
Persut loistavat poissaolollaan, kaikkien muiden puolueen edustajat osallistuvat kulkueseen. Presidentti Stubb jopa liputtaa päivän kunniaksi.
Myöskään Kokoomus ei ole virallisesti mukana vaikka heidän poliitikkojaan muuten onkin paikalla. Sebastian Tynkkynen ei voi osallistua turvallisuussyistä koska häntä tai Alania ei suvaita vaan ovat fyysisesti vaarassa tuolla. Näitä puolueita on Priden puolesta kielletty osallistumasta.
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei liene marssimassa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010518171.html
pride hullut ovat iskeneet suviseuroihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kiva ettei tyttelitoimittelijoilta ja muilta sanna-faneilta nämä ooh, sannasannasanna- uutiset kesken lopu.
Sanna istuu, sanna makaa. Sanna edestä, sanna takaa.
Missäs se teidän vanha haahka, purra luuhaa? Kirjoittelemassa scriptaan fantasioitaan?
Ei se taida osallistua pervojen paraatiin.
Niillä on omat pervot ihan omastatakaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nykyään joku persujen palsta? Uskomattoman pienellä kannatuksella suoltavat noin paljon p..kaa???? Pitää varmaan harkita tämän käytön lopettamista..
Ei sinua kukaan kaipaa täällä eikä missään muuallakaan.
Olen samaa mieltä tuosta ensimmäisestä mutta koska persumaisesti tuntematta minua kykenet määrittelemään ettei minua kaipaa muualla joku osoitat omaa typeryyttäsi. Ja sillä perusteella että osoitat noin suurta tyhmyyttä saan varmaan arvata että edustat perussuomalaisia?
Lienet itse viherpunikki?
Liberaali oikeistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöskään Kokoomus ei ole virallisesti mukana vaikka heidän poliitikkojaan muuten onkin paikalla. Sebastian Tynkkynen ei voi osallistua turvallisuussyistä koska häntä tai Alania ei suvaita vaan ovat fyysisesti vaarassa tuolla. Näitä puolueita on Priden puolesta kielletty osallistumasta.
Helsingin Kokoomus on virallisesti mukana.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on oma pridejuna Pohjanmaan levähdysalueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SaMarin viherpesee itseään, taas kohta saastuttamaan lentokoneeseen...
Hyvä että olet huolissasi saasteista. Tee siis vain itse osasi, älä lennä, jos se sinua harmittaa.
Sanna oli itse julistamassa Suomeen muutama vuosi sitten ilmastohätätilaa. Tekee nyt hänkin osansa lennellen. Arvostan!
-SDP:n puheenjohtaja Sanna Marin ja vihreiden puheenjohtaja Maria Ohisalo ilmoittivat kannattavansa ilmastohätätilan julistamista. IS 2020
Ei ihan toimi kuten saarnaa.
Kun taas persut tekee niinkuin lupasivat
Vierailija kirjoitti:
Niille maksetaan palkkaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että nautin seurata persujen itkupotkuraivareita :D
Hyvä Sanna!
Juu. Persuilla meni pata jumiin kun Sanna ilmestyi paikalle. Ei ne yli 100 000 muuta Prideen osallistujaa ole mitään, mutta kun yksi Sanna saapui Helsinkiin, verisuoni katkesi persun päässä.
Ensin oli ekoterot häiritsemässä polttomoottoriautoilua matkalla Prismaanja nyt soi ho#orummut. Persuilla menee kesälomalla mörkökalja ja lihagrilleri väärän kurkkuun ja yöunet. Sanna ja Gretakin jumalauta. How dare You.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei liene marssimassa.
Stubb käytti suurempaa kannanottoa liputtamalla.
On kuin paita ja peppuliini.