Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin juhlii Pride-kulkueessa

Vierailija
29.06.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010531160.html

Enpä ihmettele yhtään hänen perheen taustallaan

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bile-Ilmari kans mukana<3

On kuin paita ja peppuliini.

Vierailija
22/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa Sanna! Olet suomalaisille esimerkki ja ylpeydenaihe!

Hyvin sanottu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SaMarin viherpesee itseään, taas kohta saastuttamaan lentokoneeseen...

Hyvä että olet huolissasi saasteista. Tee siis vain itse osasi, älä lennä, jos se sinua harmittaa.

Sanna oli itse julistamassa Suomeen muutama vuosi sitten ilmastohätätilaa. Tekee nyt hänkin osansa lennellen. Arvostan! 

-SDP:n puheenjohtaja Sanna Marin ja vihreiden puheenjohtaja Maria Ohisalo ilmoittivat kannattavansa ilmastohätätilan julistamista. IS 2020 

Moni valtio on saanut merkittävän boostin talouteensa kuunneltuaan Sannan luennon globaalista autonomiasta.

Vierailija
24/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nykyään joku persujen palsta? Uskomattoman pienellä kannatuksella suoltavat noin paljon p..kaa???? Pitää varmaan harkita tämän käytön lopettamista..

Ei sinua kukaan kaipaa täällä eikä missään muuallakaan.

Olen samaa mieltä tuosta ensimmäisestä mutta koska persumaisesti tuntematta minua kykenet määrittelemään ettei minua kaipaa muualla joku osoitat omaa typeryyttäsi. Ja sillä perusteella että osoitat noin suurta tyhmyyttä saan varmaan arvata että edustat perussuomalaisia? 

Vierailija
25/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin herättää kateutta palstalla kuin palstalla joka päivä.  Kauniilla naisella on paljon rahaa ja tienaa hyvin. Ihailijoita riittää. Tuskin hän itse lukee näitä palstoja, mutta pöhköt pulliaiset saavat  hupia itselleen kaunotarta haukkuessaan. Mä en ainakaan koskaan olisi näin avoimesti kateellinen hyvälle tyypille. Seiskan lukijoita kaikki pahan lietsojat. 

Vierailija
26/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Gretakin on siellä. Kävelikö se suoraan putkasta paikalle? Muutenkin ihmetyttää miksi se vainoaa Suomea.

Vierailija
27/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että nautin seurata persujen itkupotkuraivareita :D

Hyvä Sanna!

Juu. Persuilla meni pata jumiin kun Sanna ilmestyi paikalle. Ei ne yli 100 000 muuta Prideen osallistujaa ole mitään, mutta kun yksi Sanna saapui Helsinkiin, verisuoni katkesi persun päässä.

Vierailija
28/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut loistavat poissaolollaan, kaikkien muiden puolueen edustajat osallistuvat kulkueseen. Presidentti Stubb jopa liputtaa päivän kunniaksi. 

Vierailija
29/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää sirkusta koko touhu.

Vierailija
30/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut loistavat poissaolollaan, kaikkien muiden puolueen edustajat osallistuvat kulkueseen. Presidentti Stubb jopa liputtaa päivän kunniaksi. 

Myöskään Kokoomus ei ole virallisesti mukana vaikka heidän poliitikkojaan muuten onkin paikalla. Sebastian Tynkkynen ei voi osallistua turvallisuussyistä koska häntä tai Alania ei suvaita vaan ovat fyysisesti vaarassa tuolla. Näitä puolueita on Priden puolesta kielletty osallistumasta.

Vierailija
31/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei liene marssimassa. 

Vierailija
32/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010518171.html

pride hullut ovat iskeneet suviseuroihinkin. 

Vierailija
33/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kiva ettei tyttelitoimittelijoilta ja muilta sanna-faneilta nämä ooh, sannasannasanna- uutiset kesken lopu.

Sanna istuu, sanna makaa. Sanna edestä, sanna takaa.

Missäs se teidän vanha haahka, purra luuhaa? Kirjoittelemassa scriptaan fantasioitaan?

Ei se taida osallistua pervojen paraatiin.

Niillä on omat pervot ihan omastatakaa

Vierailija
34/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nykyään joku persujen palsta? Uskomattoman pienellä kannatuksella suoltavat noin paljon p..kaa???? Pitää varmaan harkita tämän käytön lopettamista..

Ei sinua kukaan kaipaa täällä eikä missään muuallakaan.

Olen samaa mieltä tuosta ensimmäisestä mutta koska persumaisesti tuntematta minua kykenet määrittelemään ettei minua kaipaa muualla joku osoitat omaa typeryyttäsi. Ja sillä perusteella että osoitat noin suurta tyhmyyttä saan varmaan arvata että edustat perussuomalaisia? 

Lienet itse viherpunikki?

Liberaali oikeistolainen.

Vierailija
35/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöskään Kokoomus ei ole virallisesti mukana vaikka heidän poliitikkojaan muuten onkin paikalla. Sebastian Tynkkynen ei voi osallistua turvallisuussyistä koska häntä tai Alania ei suvaita vaan ovat fyysisesti vaarassa tuolla. Näitä puolueita on Priden puolesta kielletty osallistumasta.

Helsingin Kokoomus on virallisesti mukana.

Vierailija
36/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuilla on oma pridejuna Pohjanmaan levähdysalueella. 

Vierailija
37/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SaMarin viherpesee itseään, taas kohta saastuttamaan lentokoneeseen...

Hyvä että olet huolissasi saasteista. Tee siis vain itse osasi, älä lennä, jos se sinua harmittaa.

Sanna oli itse julistamassa Suomeen muutama vuosi sitten ilmastohätätilaa. Tekee nyt hänkin osansa lennellen. Arvostan! 

-SDP:n puheenjohtaja Sanna Marin ja vihreiden puheenjohtaja Maria Ohisalo ilmoittivat kannattavansa ilmastohätätilan julistamista. IS 2020 

Ei ihan toimi kuten saarnaa.

Kun taas persut tekee niinkuin lupasivat

Vierailija
38/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille maksetaan palkkaa siitä. 

Vierailija
39/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että nautin seurata persujen itkupotkuraivareita :D

Hyvä Sanna!

Juu. Persuilla meni pata jumiin kun Sanna ilmestyi paikalle. Ei ne yli 100 000 muuta Prideen osallistujaa ole mitään, mutta kun yksi Sanna saapui Helsinkiin, verisuoni katkesi persun päässä.

Ensin oli ekoterot häiritsemässä polttomoottoriautoilua matkalla Prismaanja nyt soi ho#orummut. Persuilla menee kesälomalla mörkökalja ja lihagrilleri väärän kurkkuun ja yöunet. Sanna ja Gretakin jumalauta. How dare You.

Vierailija
40/155 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei liene marssimassa. 

Stubb käytti suurempaa kannanottoa liputtamalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän