Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imatralainen Birgitta Hoffrén, 62, sai potkut Stora Ensolta yli 30 vuoden jälkeen, edes lähtökahveja ei juotu

Vierailija
29.06.2024 |

Laboratoriossa työskennellyt Birgitta Hoffrén koki nöyryyttävänä sen, että työvelvoite päättyi välittömästi. Hoffrénia mietityttää nyt, miten hän pärjää taloudellisesti: Tämä irtisanominen on mielessä koko ajan.

https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/6878157?utm_term=Autofeed&utm_me…

Kommentit (290)

Vierailija
281/290 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minunkaan lähtökahvejani juotu. Olin ollut samalla työnantajalla "vasta" 27 vuotta. Pakko olla irtisanomisaika (6 kk) töissä, vaikka aamuisin oksensin junaa odotellessa, oli niin vastenmielistä. En saanut mitää  korvausta. Muutaman päivän päästä kutsuttiin takaisin, eri tehtäviin ja alemmalla palkalla. Yhteensä työvuosia tulikin 40. Kolme lopputiliä, neljännet otin itse. En enää jaksanut. 

Vierailija
282/290 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UPM Kymillä on samanlainen sekava meno. Lomautuksia vähän väliä. Paperitehtaanjohtaja on täySi m u l k k u ja narsisti!!!😳😂🤣

No kuulepa itsepä olette lakkoilleet paperitehtaat ulkomaille ja viimeisimmistä työpaikat ulos.. 

Sen saa mitä tilaa lakoillaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/290 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana työt vähentyivät ja aluksi tuli 1 lomautuspäivä viikossa, sitten 2. Kerran työkaveri alkoi itkemään, sanoi hän ei tiedä miten voi maksaa laskunsa.

Menin esimiehelle ehdottamaan mä jään kokonaan lomautukselle ja tiimin 2 muuta saavat mun päivät. Heille tulikin enää 1 päivä lomautusta. 

62 vuotias voisi ajatella muita. Hän pääsee putkeen

Vierailija
284/290 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UPM Kymillä on samanlainen sekava meno. Lomautuksia vähän väliä. Paperitehtaanjohtaja on täySi m u l k k u ja narsisti!!!😳😂🤣

Et taida edes tietää mitä narsisti tarkoittaa

Vierailija
285/290 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuokin valittaa? Hyvällä rahalla ennenaikaiselle eläkkeelle. 6kk palkka kotiin ja sitten 400 päivää ansiosidonnaista 2000€/kk. 

Just näin. Kunhan vaan täytyy saada valittaa. No ihan samassa tilanteessa oleva haluaa juurikin me potkut kyseisten etujen takia.tuossa iässä.

Vierailija
286/290 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuulepa itsepä olette lakkoilleet paperitehtaat ulkomaille ja viimeisimmistä työpaikat ulos.. 

Sen saa mitä tilaa lakoillaan. 

EU:hun kun mentiin moni tehdas siirtyi ulkomaille.

Vierailija
287/290 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä minunkaan lähtökahvejani juotu. Olin ollut samalla työnantajalla "vasta" 27 vuotta. Pakko olla irtisanomisaika (6 kk) töissä, vaikka aamuisin oksensin junaa odotellessa, oli niin vastenmielistä. En saanut mitää  korvausta. Muutaman päivän päästä kutsuttiin takaisin, eri tehtäviin ja alemmalla palkalla. Yhteensä työvuosia tulikin 40. Kolme lopputiliä, neljännet otin itse. En enää jaksanut. 

Ja johtajat saa samassa tilanteessa kultaisen kädenpuristuksen.

Vierailija
288/290 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä me tavoiteltiin ja tätä me saatiin.

t.hallitus

Ai kannattamatonta toimintaa pitää vaan jatkaa vaikka väkisin

Vierailija
289/290 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään mitään kahvirilaisuuksia järjestetä. Eri asia sitten jos itse haluaa järkätä kahvit työporukalle. Usein ei ole edes työvelvoitetra vaan lähdetään heti. 

Vierailija
290/290 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin melkein koko ketjun ja kylläpäs alkoi tehdä kahvia ja kakkua mieli.