Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette hae ruokia ruoka-avusta?

Vierailija
28.06.2024 |

Itse säästä monta tuhatta euroa hakemalla

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokakasseja saa ilmaiseksi jakopisteistä. Niitä saa kuka vain oli köyhä tai rikas

Älä valehtele! Suurimmassa osassa jakopaikkakunnista pitää hakea ruokaseteli sitä varten. Siinä tarkistetaan tulot.

Se, että Hesassa on tietty tapa jaella kysymättä tuloja, ei pidä paikkaansa muualla.

https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000010109059.html

https://operaatioruokakassi.fi/

Ei spr yms. kysele tuloja, herätkää nyt

Herääs nyt itse, ei kai kukaan voi lähteä kauas toiselle paikkakunnalle ruokajonoon. Johan siinä menis bussilippuihin enemmän kuin mitä sieltä saa. 

Vierailija
82/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastusarmeija ei jaa suomalaisille.

Älähän valehtele. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät asu Helsingissä. Monella paikkakunnalla ruokajakelua on vain kerran vuodessa, ja silloinkin tilitiedot käydään tarkkaan läpi.

höpö höpö täällä kainuussa on 2 kertaa viikossa kunnon jako ja 2 kertaa ilmaislounas ja joka päivä ilmainen aamupala

ruokoo piisoopi, ja vain suomalaisille

eilen 

https://ibb.co/rkJh21S

Vierailija
84/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täällä vaadItaan Suomen passi tai kelakortti, mutu jaot sitten on ulko maalaisille jossain tai saako ne ruokakortteja sossulta

Vierailija
85/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aikaa seisoa leipäjonossa. Teen mieluummin töitä ja elätän itseni. Enkä ole köyhä, senkin typerä yhteiskunnan loinen ja lokki trolli ap

Vierailija
86/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ruoka-apuruokaa. Päätän itse mitä syön, because I can.

Vierailija
87/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi niin nololta lähettää hovimestari sinne jonottamaan. Joten käy iha  kaupasta hakemassa ruoat.

Vierailija
88/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä varaa ruokaan. 

Olen kuullut, että porukkaa on enemmän jonossa ja vähemmän ruokaa tarjolla. 

Vierailija
89/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on huonolaatuista ja olen työssäkäyvä köyhä. Olen usein töissä silloin, kun ruokajako olisi. Vapaa ja lepo on aina tarpeeseen, tuntuu uuvuttavalta, että vapaalla pitäisi järjestää ja lähteä jonottamaan. 

Ruokajonoissa on noyryyttävä tunnin jonotus säiden armoilla ja yleensä se ruoka on sellaista joka ei ole kelvannut kaupoissa. Nuudeleita, maustekastikkeita, halpoja lihajalosteita mätiä hedelmiä tai koiranruokaa. Kai ne ajattelee että ihmisten lemmikit on tärkeämpiä ruokkia. Useat jonossa on vielä venäläisiä ja sekin lisää mielipahaa ja jostain syystä sinne hakeutuu ainakin Pelastusarmeijalle töihin todella häijyjä ihmisiä.

Vierailija
90/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoivat, että vielä on kankuissa vararavintoa, en tarvitse ruokapaketteja.

Vierailija
91/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä täällä vaadItaan Suomen passi tai kelakortti, mutu jaot sitten on ulko maalaisille jossain tai saako ne ruokakortteja sossulta

Helsingissä Hurstilta kaupunki kielsi kela-kortin pyytämisen jotta saa alennusta vuokrista. Nyt sitten on jonot täynnä venäläisiä.

Vierailija
92/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen aina pitänyt talouteni vahvana säästämällä ettei tarvitse alentua käyttämään leipäjonoja.

Ei se määritä kenenkään arvoa ihmisenä hakeeko ruokansa leipäjonosta vai kaupasta. Kerrot vain itsestäsi tuolla kommentilla.

Itse en ainakaan halua hakeutua ruokakassia jonottamaan narkkareiden, juoppojen ja muiden yhteiskunnan hylkiöiden kanssa. Muiden vastuuttomuus ei ole minun vikani.

Tämä juuri. Itse ostan ennemmin kaupasta punalaputettuja tuotteita vaikka siinäkin leimautuu.

Ai ostaako kauppiaskin niitä? Joka keskusteluun niitä mainostat. Fakta on että punalaputettuna on yleensä sellasta kuraa joka on niin ylihintaista tai tarpeetonta ettei se 30% alennus tee siitä halpaa.

Vierailija
93/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi maksaa matkalippua siitä että hyvässä lykyssä saan parit jogurtit. Tai yleensäkin matkustaa toiselle puolelle kaupunkia sen takia. 

Vierailija
94/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen parempiosainen ja varakas.

Vierailija
95/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää suomen päättäjät että on yleensäkin leipäjonoja. Perustulo. Nalle Wahlrooskin on sanonut että perustulo jokaiselle. 

Vierailija
96/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei olisi juurikaan ole sellaista ruokaa mitä syön enkä tarvitse harrastuksen ja ajankulun vuoksi mitään jonottamista.

Kokeilin joskus ja kyllästyin kun siellä pussissa ei ollut kuin pari syötäväksi kelpaavaa ja loput lensi biojätteisiin. En olisi paljoa säästänyt sen vaivan eteen.

Tuttaviani käyvät niissä ihan aikansa kuluksi ja välillä kuulemma tulee vähän parempaakin kun siellä säännöllisesti jaksaa jonottaa.

Vierailija
97/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa ajaa tuolla uudenkarhealla autolla sinne vaikka köyhä olenkin.

Vierailija
98/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa ajaa tuolla uudenkarhealla autolla sinne vaikka köyhä olenkin.

No miksi et. Sullahan hyvä peruste säästää ruokakuluissa kun maksat uutta autoasi. 😂

Siellä on paljon niitäkin jotka säästävät matkustuskuluihin kotimaahansa lomailemaan.

Vierailija
99/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka kasseissa ei ole mitään sellaista mitä voin syödä, muuten kyllä hakisin.  Liika vatsa ja suolisto ongelmia sekä tarkka ruokavalio. 

Vierailija
100/100 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräistä päiväykset ylittäneitä eineksiä.  Parhaat ruuat menee jakajille ja jakajien kaljakavereille täällä Raisiossa.  Itse omin silmin nähnyt.  Joo, ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan