Orpon lausunto Rydmanista pistää vihaksi
Juuri on äänestetty Rydmanin luottamuksesta, ja sitten alkaa Orpo änkyröidä. Onko tämä nyt sitä surullisenkuuluisaa kaksoisviestintää?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä on kova tarve olla ahdistelijan puolella. Miksi?
Se Ryydmanin tyttöjen groomaaminen on sitä parempaa groomausta. Persut on tekopyhiä.
Häh minkäikäisiä Rydman on siis groomannut? Minulle uutta tietoa.
Niin on monelle muullekin, mutta on kuulemma väärin kritisoida hesaria siitä, että se levittelee herjoja ja valeita
Vierailija kirjoitti:
Miten edes Orpo voi olla noin selkärangaton. Onko hän nilviäinen?
Hän on kokoomuslainen. Samaa porukkaa kuin Ilkka Sasi ja Jyrki Katainen ja kuolaava syöttöporsas.
Päivi Räsänen ja kristillisdemarit tukevat yksissä tuumin Petteri Orpoa ja Wille Rydmania Jumalan nimessä. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitetyn entisen ahdistelijan, jonka henkilö itse kiistää.
"Henkilö itse kiistää"?? No voihan vattu, sehän tästä puuttuisikin, että Wille pokkana sanoisi ministeriaitiosta: "Mua kiinnosta teidän välikysymykset yhtään, mulla on kiire viekottelemaan melkein sakkolihaa"....
Entä, jos hesari keksisi vaikka Li Anderssonista jonkun juorun, jota se totuutena levittäisi päivä päivän jälkeen vuosi kaupalla? Sitähän se tosian ei tee, koska Li on kommunisti, mutta jos tekisi?
Sehän voi pelkän poliittisen agendan vuoksi keksiä ihan minkä valeen tahansa. Taannoin se levitti jopa salaista tietoa Suomen armeijan alaisesta keskuksesta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Suomessa ennen ollut yhtä paskaa hallitusta ja pääministeri kuin nyt. Persujen paikka ei todellakaan olisi hallituksessa...
Mieluummin pitäisi olla sossu, joka pitäisi rajat auki ja ottaisi miljoonat tulijat vastaan kela-kortti ojossa. Mikään ministeri ei koskaan ole tullut Suomelle yhtä kalliiksi, kuin oma maa ensin ajattelu on haitallista Tuppurainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Ryydmanin tyttöjen groomaaminen on sitä parempaa groomausta. Persut on tekopyhiä.
Rydmanin tyttöjen groomauksesta ei ole minkäänlaisia todisteita. Ei yhden yhtä.
Niin, nuoren naisen sanaanhan ei tietenkään voi uskoa?
Nämä naiset ovat olleet asiasta kertoessaan, tai siis niitä keksiessään, hyvinkin jo täysi-ikäisyyden puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Suomessa ennen ollut yhtä paskaa hallitusta ja pääministeri kuin nyt. Persujen paikka ei todellakaan olisi hallituksessa...
Mieluummin pitäisi olla sossu, joka pitäisi rajat auki ja ottaisi miljoonat tulijat vastaan kela-kortti ojossa. Mikään ministeri ei koskaan ole tullut Suomelle yhtä kalliiksi, kuin oma maa ensin ajattelu on haitallista Tuppurainen
Johan pomppii.
Kalleimmaksi on koitunut Jyrki Katainen. Siitä ei ole kahta sanaa.
Petteri Orpo järjesti maahan kymmeniä tuhansia huippuosajia jo pelkästään vuonna 2015. Niiden hintaa et osaa edes laskea.
Juha Sipilä ja Sanni Grahn-Laasonen koituivat myös erittäin kalliiksi. Sanni tuhosi koulun. Siitä tuli niin iso lasku, ettei siitä selvitä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se, että monta eri tyttöä kertoi asiasta.
Yksi taisi olla Willeltä potkut saanut katkera ex tyttöystävä. Ylipäänsäkin ei olisi ensimmäinen kerta, kun julkisuuden henkilö mustamaalataan valhein. Syyttäjä ei löytänyt yhtään mitään moitittavaa, mutta hesari vaan jatkaa maalittamistaan, joka näköjään tosiaan uppoaa tiettyihin ihmisiin
Ei tollaista tarvi välittää. Vihervasemmistostakaan ei tarvi välittää. Niille vain kerrotaan miten asiat on, niin itse tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan pomppii.
Kalleimmaksi on koitunut Jyrki Katainen. Siitä ei ole kahta sanaa.
Petteri Orpo järjesti maahan kymmeniä tuhansia huippuosajia jo pelkästään vuonna 2015. Niiden hintaa et osaa edes laskea.
Juha Sipilä ja Sanni Grahn-Laasonen koituivat myös erittäin kalliiksi. Sanni tuhosi koulun. Siitä tuli niin iso lasku, ettei siitä selvitä koskaan.
Ykkönen on Tuppurainen, yhdellä ainoalla reissulla kymmenen miljardia taivaan tuuliin plus muut hyvät bisnekset, hyvänä kakkosena demareiden Urpilainen Kreikka-takuineen
Minä olen ihminen, joka ei ole paljon mukana politiikassa eikä minulla ole vahvoja tunteita mitään puoluetta tai poliitikkoa kohtaan. Useimmiten äänestänkin henkilön, en puolueen perusteella.
Neutraalilla asenteella olen tutustunut myös tähän tapaukseen ja omasta mielestäni Rydman on yllättävänkin vakuuttavasti osannut nostaa esiin monia HS:n jutun epäkohtia ja ristiriitaisuuksia. Sanon siksi "yllättävän", koska olen todellakin hyvin yllättynyt siitä, kuinka hatarasti HS on näyttänyt rakentaneen juttunsa. Kaikki Rydmania puolustava aineisto, joka heillä on ollut tiedossaan ennen jutun julkaisemista, on jätetty pois. Ihan totaalisesti.
Lisäksi jutussa on ihan todistettujakin asiavirheitä, vaikka HS väittää yhä sen olevan täysin totuudenmukainen. Esimerkiksi jutun "Oona" on ollut täysi-ikäinen Rydmaniin tutustuessaan vaikka HS:n jutussa väitetään toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi taisi olla Willeltä potkut saanut katkera ex tyttöystävä. Ylipäänsäkin ei olisi ensimmäinen kerta, kun julkisuuden henkilö mustamaalataan valhein. Syyttäjä ei löytänyt yhtään mitään moitittavaa, mutta hesari vaan jatkaa maalittamistaan, joka näköjään tosiaan uppoaa tiettyihin ihmisiin
Jep, ex, joka YouTubesta löytyvässä haastattelussa sanoi olleensa itse aloitteellinen erossa "herkkään Rydmanin miehisyyteen liittyvän syyn" vuoksi. Huh huh, kyseisestä haastiksesta muutenkin välittyy niin syvä katkeruus ja kauna ko.henkilön taholta, että tulee olo että onko tuo edes tosissaan vai esittääkö jotain karikatyyria katkerasta ihmisestä esimerkiksi johonkin psykologian opetusvideoon.
Vierailija kirjoitti:
Seiska-tyylinen kirjoittelu ei mielestäni kuulu ns. varteenotettavan sanomalehden sisältöön. Minä ainakaan en tiedä kuka puhuu totta, naiset, toimittajat vai Rydman?
Ei nämä ahdistelut yleensä tule esille lainkaan. Tämä w on jopa saanut puolueesta potkut. Täysin tiedossa ollut epäasiallinen käytös jo kymmen vuotta ja ylikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiska-tyylinen kirjoittelu ei mielestäni kuulu ns. varteenotettavan sanomalehden sisältöön. Minä ainakaan en tiedä kuka puhuu totta, naiset, toimittajat vai Rydman?
Ei nämä ahdistelut yleensä tule esille lainkaan. Tämä w on jopa saanut puolueesta potkut. Täysin tiedossa ollut epäasiallinen käytös jo kymmen vuotta ja ylikin.
Ei ole ollut tiedossa. Tuostakaan ei ole minkään sortin todisteita. Hs oli esimerkiksi jättänyt kaikki ne kommentit julkaisematta, joissa heidän kysymykseensä oli vastattu niin, että en ole koskaan kuullut Rydmanista tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai se, että asia oli julkinen salaisuus Kokoomuksessa vuosia ja kaikki kontaktoidut kokoomuksen edustajat tiesivät kyseessä olevan Rydman, kun toimittaja soitti heille kysyäkseen syytöksistä mainitsematta edes nimeä. Lisäksi naiset ovat itse näyttäneet viestittelyjä ja kertoneet johdonmukaisesti tapahtuneista siinä missä Rydman itse on kautta rantain asiat myöntänyt, mutta koittanut puhua ne niin että nämä 14-vuotiaat itse ovat vietelleet häntä. Mutta onneksi mies on oikean värinen niin äänestäjiä ei haittaa.
Vuosi Urpon hallitusta takana ja oikeusvaltio on vaarantunut Suomessa ennennäkemättömällä tavalla.
Sitä se oikeistopopulismi on.
Eiks Rydmän erotettu kokoomuksesta ao syystä. Silti nyt Persujen ministeri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitetyn entisen ahdistelijan, jonka henkilö itse kiistää.
Tunnetusti ne ahdistelijat aina onkin itse ekana kääsi pystyssä että minä se olin :D :D
Rasistejakaanei ole ps riveistä löytynyt vielä yhtään, "vähän kriittisiä" korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut tiedossa. Tuostakaan ei ole minkään sortin todisteita. Hs oli esimerkiksi jättänyt kaikki ne kommentit julkaisematta, joissa heidän kysymykseensä oli vastattu niin, että en ole koskaan kuullut Rydmanista tällaista.
Kukaan ei kokoomuksessa myöskään tuntenut murhan jälkeen Jukka Romppasta. Ei, vaikka kyseessä oli nuorisojörjestön piirijohtaja ja hänestä oli vaikka kenen kanssa kuvia erilaisilta kokkareiden kokkareilta.
Ei koskaan olleet kuulleet tällaista.
Kuka helvetin valopää näitä Orpoja ja Rydmaneja on alun alkaenkaan erehtynyt äänestämään????!!!!!
Qualis grex, talis rex.